Gå til innhold

Smoothie i fryseren?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte å lage smoothie som jeg kan ta med meg i bilen på vei til jobb hver dag, men det bråker jo veldig på morgenen. Har en samboer som sover lengre enn meg og soverommet er rett ved kjøkkenet, pluss at vi har leieboere ved siden av.

Kan man lage smoothien kvelden før og fryse ned? Evt. oppbevare den i kjøleskap til dagen etter, men da blir den vel vassen om man bruker fryste bær?

Noen som har tips her? 

Anonymkode: e12d7...153

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det blir ekkelt i fryseren. Hadde bare laga den smoothien, jeg 

Anonymkode: 0a691...20b

Skrevet
On 8/9/2020 at 4:59 PM, AnonymBruker said:

Jeg tenkte å lage smoothie som jeg kan ta med meg i bilen på vei til jobb hver dag, men det bråker jo veldig på morgenen. Har en samboer som sover lengre enn meg og soverommet er rett ved kjøkkenet, pluss at vi har leieboere ved siden av.

Kan man lage smoothien kvelden før og fryse ned? Evt. oppbevare den i kjøleskap til dagen etter, men da blir den vel vassen om man bruker fryste bær?

Noen som har tips her? 

Anonymkode: e12d7...153

Lag den kvelden før, og sett den i kjøleskapet. Så lenge den står i kjøleskapet med tett lokk holder den seg i mange dager. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Millimani skrev:

Lag den kvelden før, og sett den i kjøleskapet. Så lenge den står i kjøleskapet med tett lokk holder den seg i mange dager. 

Ja. Og så rister du den godt før du drikker. Det blir mer enn bra nok. 

Skrevet
1 minutt siden, solmåneogstjerner said:

Ja. Og så rister du den godt før du drikker. Det blir mer enn bra nok. 

Absolutt :tommelopp:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...