AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #21 Del Skrevet 8. september 2020 Selv har jeg Apple Watch 5 og er kjempefornøyd med den fordi den ikke fokuserer så mye på skritt. Har tidligere brukt garmin fordi jeg vet de skal være mer nøyaktige, men de har ikke fungert for meg. Anonymkode: bea0b...1f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #22 Del Skrevet 8. september 2020 Kjøpte meg polar vantage m i dag, har aldri hatt pulsmåling på håndleddet før.. Er det noen andre som synes det er ubehagelig? Får jo støt ut i fingertuppene 😕 Anonymkode: 01eb9...382 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #23 Del Skrevet 23. januar 2021 On 8/13/2020 at 10:55 AM, Plengionika said: Endte med en Polar Ignite. Var halv pris på outleten så får jeg testet om den fungerer til mitt bruk. I værste fall er det ikke så mye penger sløst 👍🏻 Er du fornøyd så langt? Vet du om man kan bytte ut den urskiven som er i svart/sølv/kobber? Anonymkode: 8a078...ea7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plengionika Skrevet 23. januar 2021 Forfatter #24 Del Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du fornøyd så langt? Vet du om man kan bytte ut den urskiven som er i svart/sølv/kobber? Anonymkode: 8a078...ea7 Jeg er veldig fornøyd. Den er enkel for meg som ikke er sånn super teknisk anlagt 😂 Har ikke pulsbelte til så målingene får jeg ta med en klype salt. Men elsker at jeg kan gå inn i appen å legge til kommentarer på treningsøkter. Veldig lett å gå tilbake for så å se hvordan det var en mnd tilbake feks. Ang urskiven har jeg ikke peiling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2021 #25 Del Skrevet 23. januar 2021 2 hours ago, Plengionika said: Jeg er veldig fornøyd. Den er enkel for meg som ikke er sånn super teknisk anlagt 😂 Har ikke pulsbelte til så målingene får jeg ta med en klype salt. Men elsker at jeg kan gå inn i appen å legge til kommentarer på treningsøkter. Veldig lett å gå tilbake for så å se hvordan det var en mnd tilbake feks. Ang urskiven har jeg ikke peiling. Haha, nydelig! Da var den bestilt! Men vet du om man kan bytte det rundt klokken? Bestilte i kobber, men har lyst til å bytte til svart😄 Synes du den er relativt nøyaktig hva angår kaloriforbruk? Anonymkode: 8a078...ea7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plengionika Skrevet 23. januar 2021 Forfatter #26 Del Skrevet 23. januar 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Haha, nydelig! Da var den bestilt! Men vet du om man kan bytte det rundt klokken? Bestilte i kobber, men har lyst til å bytte til svart😄 Synes du den er relativt nøyaktig hva angår kaloriforbruk? Anonymkode: 8a078...ea7 Jeg kjøpte sort med sølv rundt urskive og digger den så har ikke sjekket andre muligheter 😅 kaloriforbruket mitt har jeg aldri visst helt nøyaktig så det blir vanskelig å si hvor nøyaktig den er. Jeg har uansett en god margin på inntak av kalorier og forbrente kalorier så om den ikke er helt nøyaktig så har det gått riktig vei uansett (nedover i vekt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #27 Del Skrevet 28. januar 2021 Yme skrev (På 10.8.2020 den 17.13): Da burde du enten velge Polar Ignite, Polar Unite, Garmin Vivoactive 4, Garmin Vivoactive 4s eller Garmin Venu, også er du nødt til å skaffe deg et pulsbelte til styrketreningen, hvis du vil ha riktig måling av puls mens du holder på med det. Det som er litt synd er at du ikke kan få god måling av forbrenning og god måling av søvn i samme pakke... Garmin måler forbrenning best, men får ikke til søvnmåling bra. Polar måler søvnen greit, men får ikke til å måle forbrenning bra. De garmin klokkene har ikke restitusjons anbefaling. Syns det er et must. Mangler også en annen ting jeg ikke kommer på.. Har med trening å gjøre Anonymkode: b2622...189 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #28 Del Skrevet 28. januar 2021 Jeg har Polar Grit x og elsker den. Anonymkode: 6dc6a...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 3. februar 2021 #29 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 28.1.2021 den 9.07): De garmin klokkene har ikke restitusjons anbefaling. Syns det er et must. Mangler også en annen ting jeg ikke kommer på.. Har med trening å gjøre Anonymkode: b2622...189 What Is the Recovery Time Feature on My Garmin Device? | Garmin Support Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå