AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #1 Del Skrevet 8. august 2020 Det må jo bli en voldsom slitasje etterhvert? Hva tror du? Anonymkode: 77c40...76d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #2 Del Skrevet 8. august 2020 Ikke sikkert de kollapser i år. Jeg vil tippe andreplass, akkurat slått på målstreken av Molde. Men jeg tror de rykker ned neste år. Det er sånn det er i norsk fotball. Sølv det ene året, nedrykk det neste. Anonymkode: 7ae1f...42f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 8. august 2020 #3 Del Skrevet 8. august 2020 Om de gjør som i fjor og kvitter seg med de beste spillerne så gjør de det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #4 Del Skrevet 8. august 2020 Bodø/Glimt har vært i dalende form de siste fire-fem-seks kampene, og selv om de ikke har tapt ennå har de fått et par uavgjort. Det blir spennende å se da, om de fortsetter å synke formmessig, eller om de snur det og begynner å gruse all motstand igjen 😊 Anonymkode: 85f16...ccf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiemonster Skrevet 9. august 2020 #5 Del Skrevet 9. august 2020 Jeg tror ikke de hverken har rutine eller sterk nok stall til å holde helt ut... Blir nok Molde, så B/G knepent bak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 10. august 2020 #6 Del Skrevet 10. august 2020 På 8.8.2020 den 16.49, AnonymBruker skrev: Ikke sikkert de kollapser i år. Jeg vil tippe andreplass, akkurat slått på målstreken av Molde. Men jeg tror de rykker ned neste år. Det er sånn det er i norsk fotball. Sølv det ene året, nedrykk det neste. Anonymkode: 7ae1f...42f Siden seriespillet ble innført i Norge har det bare skjedd 9 ganger at et lag som har enten vunnet serien eller fått sølv har rykket ned året etter. Det vil si at det har vært 74 sesonger hvor det ikke har skjedd. Så din påstand om at det er vanlig er feilaktig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #7 Del Skrevet 11. august 2020 Minner meg om Start sesongen 2005. De ledet hele veien, men glapp gullet i siste serierunde. Neste år (eller var det året etter det?) rykket de ned. Samme med Fredrikstad 2008. Sølv og deretter nedrykk. Noe av det samme med Stabæk. De tok vel gull i 2008 og rykket ned ikke lenge etter. Sikker mange flere eksempler på lag som har overprestert ett år og fått det tøft etterpå. Bodø Glimt bør lære av historien og sørge for at de ikke går i samme felle. Anonymkode: 2d171...e07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #8 Del Skrevet 11. august 2020 Tipper de ikke klarer holde det helt inn, de så ikke så fantastiske ut mot enga borte. Molde tar de nok knepent. Om det er pga slitasje vet jeg ikke, men jeg stusser også på at det må være tungt å ikke bytte noe særlig.. Anonymkode: 9ed8e...224 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #9 Del Skrevet 22. august 2020 Det går fortsatt ganske greit. 6-0 i dag. Anonymkode: 1ec5f...129 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #10 Del Skrevet 22. august 2020 På 11.8.2020 den 2.19, AnonymBruker skrev: Minner meg om Start sesongen 2005. De ledet hele veien, men glapp gullet i siste serierunde. Neste år (eller var det året etter det?) rykket de ned. Samme med Fredrikstad 2008. Sølv og deretter nedrykk. Noe av det samme med Stabæk. De tok vel gull i 2008 og rykket ned ikke lenge etter. Sikker mange flere eksempler på lag som har overprestert ett år og fått det tøft etterpå. Bodø Glimt bør lære av historien og sørge for at de ikke går i samme felle. Anonymkode: 2d171...e07 Start ledet aldri med så mye som det Bodø/Glimt gjør nå. Anonymkode: 8ef82...49e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #11 Del Skrevet 23. august 2020 Bodø Glimt har ikke den største stallen, så dersom det renner inn noen skader, så kan det bli tøft mot slutten av sesongen. Vi vet at Boniface holder god standard, så han bør benyttes selv om Junker kommer tilbake. Jeg tror Glimt vinner serien i år. I fjor glapp gullet, og det kan fort skje i år igjen, men nå har de lært. Dessverre vil nok noen spillere forsvinne. Det er synd, for det hadde vært spennende å følge Glimt i Europa. Men spilleren vil utvikle seg og tjene penger, og de blir det ikke mye av i Glimt over tid. Vil bare minne om at Håkon Evjen og Amor Layouni ikke gjør det spesielt godt i sine nye klubber, så det er ikke nødvendigvis slik at de spillerne vil ha suksess i sin nye klubb. Anonymkode: 7c2eb...eda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #12 Del Skrevet 24. august 2020 10 poeng høres mye ut, men vipps så er det spist opp på 4-5 dårlige kamper. Om BG vinner kommer helt an på hvor gode Molde er i høst. Det påvirker både hvor mange poeng BG behøver å ta og det psykologiske aspektet i å bli jaget av et bedre lag. Anonymkode: ef1ee...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #13 Del Skrevet 13. september 2020 6-1 i dag. De virker jo helt ustoppelige. Anonymkode: 1ec5f...129 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #14 Del Skrevet 27. september 2020 2-0 mot VIF i dag og 18 poeng ned til andreplass på tabellen........ Går greit fortsatt. Anonymkode: 1ec5f...129 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #15 Del Skrevet 24. november 2020 Gratulerer til Bodø Glimt med gullmedaljer! Ingen kollaps å se. Anonymkode: 1ec5f...129 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #16 Del Skrevet 24. november 2020 Ts Kan vel si at kollapsen aldri kom🤣 Anonymkode: 77c40...76d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå