EXB1987 Skrevet 28. desember 2020 #381 Del Skrevet 28. desember 2020 Hei @babycodex!❤ Nå har jeg lest meg gjennom hele dagboka di, du skriver så godt og engasjerende 😊 Så utrolig hyggelig å lese at du er gravid, men så kjipt at du er så kvalm og sliter med formen. Jeg krysser alt for at du blir bedre snart og for at du finner medisin som hjelper mot kvalmen. Stor styrkeklem til deg 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 31. desember 2020 #382 Del Skrevet 31. desember 2020 Ønsker deg alt godt for året som kommer Babycodex 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 1. januar 2021 Forfatter #383 Del Skrevet 1. januar 2021 Uke 9+3 Jeg sliter fremdeles med kvalme og oppkast, men jeg har blitt betraktelig bedre etter julaften. Det er egentlig verst på morgenen. Men ikke så brutalt som tidligere og sinnsstemningen er bedre. Har nylig begynt på Gavicon tyggetabletter, fordi jeg opplever at det lekker syre fra magesekken opp i spiserøret og irriterer slimhinnene. Jeg er spent på om det kommer til å fungere egentlig! 5. januar skal jeg til volvat på kontroll, samt ta nipt testen og 14 januar skal jeg på første jordmorkontroll. Går fort nå syntes jeg. ❤️ Vil nok få vite kjønnet innen 14 januar dersom de får nok DNA på volvat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 1. januar 2021 #384 Del Skrevet 1. januar 2021 Så godt å lese at du er i bedre form 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 1. januar 2021 #385 Del Skrevet 1. januar 2021 Veldig godt å høre at du er bedre😁 Lykke til med kontroll hos volvat, blir det ny ultralyd da også? Og hvis det ikke gjør noe at jeg spør (bare la vær å svare dersom du ikke ønsker det), er det en spesiell grunn til at du skal ta nipt-testen? Mener å huske at du har skrevet noe om det, men jeg har glemt det nå😅 Uansett ønsker jeg deg masse lykke til, og så moro at du kanskje snart får vite kjønn😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 1. januar 2021 Forfatter #386 Del Skrevet 1. januar 2021 Noldi skrev (12 minutter siden): Veldig godt å høre at du er bedre😁 Lykke til med kontroll hos volvat, blir det ny ultralyd da også? Og hvis det ikke gjør noe at jeg spør (bare la vær å svare dersom du ikke ønsker det), er det en spesiell grunn til at du skal ta nipt-testen? Mener å huske at du har skrevet noe om det, men jeg har glemt det nå😅 Uansett ønsker jeg deg masse lykke til, og så moro at du kanskje snart får vite kjønn😁 Nei har bare lyst til å få avklaringer ❤️ Ja ultralyd 5 januar også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecks Skrevet 2. januar 2021 #387 Del Skrevet 2. januar 2021 Godt å høre du er i bedre form. Og spennede med kjønn og ny ultralyd ☺️☺️☺️ Godt nyttår 🎆💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 5. januar 2021 Forfatter #388 Del Skrevet 5. januar 2021 (endret) Uke 10+0 Jeg var hos volvat i dag men de fant ut at det ikke var nok DNA så jeg må komme tilbake på torsdag for å ta NIPT-testen. DHL kommer da å henter blodprøven hjemme hos meg på torsdag og sender den direkte til Sverige samme dag. Tok ellers en vanlig blodprøve og urinprøve for å sjekke litt verdier og om jeg kvalifiserer til diagnosen hypermesis, hvis jeg forsto det rett. Fikk også en ny medisin som heter zofran mot kvalmen. Gjennomførte også en ultralyd og alt så fint ut. Vi kunne se begge føttene og hendene. Lille beveget seg mye og tok seg til hodet ❤️ Endret 5. januar 2021 av babycodex 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 5. januar 2021 #389 Del Skrevet 5. januar 2021 åå for en fin bebis!! så glad for at alt ser bra ut ❤️ det må være en fantastisk god følelse! Håper den nye medisinen vil hjelpe deg og at denne kvalmen snart går over! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 5. januar 2021 #390 Del Skrevet 5. januar 2021 Tenk at noe så lite kan påvirke hele kroppen din sånn. Men så fint å få SE den ❤️ Gratulerer med vel overstått UL! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 5. januar 2021 #391 Del Skrevet 5. januar 2021 Åh ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 5. januar 2021 #392 Del Skrevet 5. januar 2021 Se på den der da 🤩❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjolahei Skrevet 5. januar 2021 #393 Del Skrevet 5. januar 2021 Så fin😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sai Skrevet 5. januar 2021 #394 Del Skrevet 5. januar 2021 Herlig med fin ultralyd ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 5. januar 2021 #395 Del Skrevet 5. januar 2021 Så gledelig! 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 5. januar 2021 #396 Del Skrevet 5. januar 2021 Så stas å få se den lille 😍 Håper den nye medisinen hjelper mot kvalmen! Forhåpentligvis gir den seg snart uansett 🤞🏻❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 5. januar 2021 #397 Del Skrevet 5. januar 2021 Der er lille 😍 Så herlig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 15. januar 2021 Forfatter #398 Del Skrevet 15. januar 2021 (endret) Uke 11+3 Hei ❤️ Ville bare titte innom for å fortelle at vi har fått svar på NIPT-testen. Lav sannsynlighet for alle sykdommer og kjønnet som ble påvist er jente med 99% sannsynlighet, fordi fosterblodet ikke inneholdt et y-kromosom. Veldig stas! Ellers har dette vært den første dagen jeg ikke har kastet opp i graviditeten. Fremdeles litt kvalm og har begynt å slite med forstoppelse, men så deilig med forbedring. Dette er slutten for min dagbok. Takk for laget. Jeg kommer til å følge deres dagbøker videre. Endret 15. januar 2021 av babycodex 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 15. januar 2021 #399 Del Skrevet 15. januar 2021 Åh! Gratulerer med ei lita jente i magen! 🎀 Godt å høre at du føler du deg bedre. Jeg håper det fortsetter slik, og at det gir seg helt snart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 15. januar 2021 #400 Del Skrevet 15. januar 2021 Så koselig med ei lita jente! 💕 Lykke til videre i svangerskapet, håper formen blir bedre etter hvert! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå