AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #21 Del Skrevet 12. august 2020 På 10.8.2020 den 19.51, MortenMinstelønn skrev: I de litt "finere" lagene av sumfunnet, synes jeg 80talls-stilen var ganske kul. Utifra klipp og filmer jeg har sett. Vi må jo faktisk se oss selv i speilet innimellom. Ta T-banen mot sentrum i Oslo i 2020 og man får inntrykk av at alle bare datt ut av sengen og tok på seg noen filler. De fleste av oss ser ut som vi er kledd for å male huset. Sorry, mente ikke å såre noen. Klesmessig ser de fleste av oss ikke ut som folk. 1985 - er det så ille? Mickey Rourke var faktisk good looking for lenge siden. Anonymkode: 80544...42d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #22 Del Skrevet 12. august 2020 Levis 507 og hvit tskjorte. Er kvinne da. Men det er andre ting jeg ikke ville gjerntatt igjen. Som å få barn og flytte til et avsides sted langt ute i gokk. Anonymkode: 4bea1...dd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #23 Del Skrevet 12. august 2020 On 8/10/2020 at 7:54 PM, Daryl Dixon said: Vil være den med den mest crazy samlingen av fargerike og baggy bukser. For så å skaffe meg en fargerik vennegjeng, stå på skateboard og høre på musikk på kassettspiller, og henge på kjøpesenter. Dette er fra begynnelsen av 90 tallet.. Anonymkode: 26a2d...915 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå