AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #1 Del Skrevet 7. august 2020 Hvilken stil hadde du valgt? Mann i 30-årene Jeg hadde valgt denne stilen Anonymkode: 80544...42d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 8. august 2020 #2 Del Skrevet 8. august 2020 Helt klart, særlig hvis bilen dems følger med. Akkurat plass til meg og dama 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #3 Del Skrevet 8. august 2020 Snowjoggs, lue med fornavnet på, beckmann ryggsekk Var 1 klassing i 86 Anonymkode: 14773...33b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkerhuset Skrevet 8. august 2020 #4 Del Skrevet 8. august 2020 Ville kledd meg som jeg gjorde i 1986, jeans og t-shirt. Som jeg pussig nok også gjør i dag. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #5 Del Skrevet 8. august 2020 1 minutt siden, Snikkerhuset skrev: Ville kledd meg som jeg gjorde i 1986, jeans og t-shirt. Som jeg pussig nok også gjør i dag. Thats the way to do it Anonymkode: 21490...9c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 8. august 2020 #6 Del Skrevet 8. august 2020 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 8. august 2020 #7 Del Skrevet 8. august 2020 (endret) Vet ikke kanskje noe lignende dette Jeg var 3 år i 1986. Endret 10. august 2020 av Aragorn ll Elessar 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 8. august 2020 #8 Del Skrevet 8. august 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Snowjoggs, lue med fornavnet på, beckmann ryggsekk Var 1 klassing i 86 Anonymkode: 14773...33b Jeg også!!! men ville nok hatt mokasiner eller kinasko på, siden det var sommer. Og strekkbukse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. august 2020 #9 Del Skrevet 9. august 2020 (endret) Jeans og Ball genser. (altså slik jeg pleide på den tiden ) Endret 10. august 2020 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #10 Del Skrevet 9. august 2020 Jeans, fruit of the loom genser og seilersko hvor lissene ble rullet opp. Anonymkode: f20f8...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #11 Del Skrevet 9. august 2020 13 timer siden, Snikkerhuset skrev: Ville kledd meg som jeg gjorde i 1986, jeans og t-shirt. Som jeg pussig nok også gjør i dag. Haha. Jeg og. Hadde litt lenger hår i nakken og olajakke🙂. Syrevaska olabukse og semsket skinnjakke. Boikottet pocoloco. Det var stort sett by ungene på halvsju. Anonymkode: 54867...aed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 10. august 2020 #12 Del Skrevet 10. august 2020 Jeg hadde en ganske androgyn stil på 80-tallet, så det blir nok den jeg kommer til å velge igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #13 Del Skrevet 10. august 2020 Jeg nekter å dra tilbake til det året! Nekter! Jeg var 15 det året, og det sier vel alt... Anonymkode: 1929f...175 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMinstelønn Skrevet 10. august 2020 #14 Del Skrevet 10. august 2020 (endret) I de litt "finere" lagene av sumfunnet, synes jeg 80talls-stilen var ganske kul. Utifra klipp og filmer jeg har sett. Vi må jo faktisk se oss selv i speilet innimellom. Ta T-banen mot sentrum i Oslo i 2020 og man får inntrykk av at alle bare datt ut av sengen og tok på seg noen filler. De fleste av oss ser ut som vi er kledd for å male huset. Sorry, mente ikke å såre noen. Klesmessig ser de fleste av oss ikke ut som folk. 1985 - er det så ille? Endret 10. august 2020 av MortenMinstelønn 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 10. august 2020 #15 Del Skrevet 10. august 2020 Vil være den med den mest crazy samlingen av fargerike og baggy bukser. For så å skaffe meg en fargerik vennegjeng, stå på skateboard og høre på musikk på kassettspiller, og henge på kjøpesenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkatten Skrevet 10. august 2020 #16 Del Skrevet 10. august 2020 Jeg var barn på 80-tallet, så jeg tror jeg vil utnytte anledningen til å kle meg i en stil som var uaktuell for meg den gang. Powerdrakt med smal midje og store skulderputer hadde gjort seg, smalt skjørt, skyhøye hæler, stort hår og glamorøs sminke. Jeg drømte om de glamorøse klærne på 80-tallet, men jeg kom ikke i nærheten av barneversjonen engang siden jeg har en mamma som alltid har insistert på at sporty stil er det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #17 Del Skrevet 10. august 2020 På 8.8.2020 den 0.22, AnonymBruker skrev: Hvilken stil hadde du valgt? Mann i 30-årene Jeg hadde valgt denne stilen Anonymkode: 80544...42d Godt valg. 👍 (Don Johnson, mitt første kjendiscrush! ❤️ 😁) På 8.8.2020 den 21.23, Kenelz skrev: Jeg ser på det bildet der, og alt jeg klarer tenke er at ingen ville bli sett død med en sånn bart i '86. (Annet enn Tom Selleck, da, men så var ikke akkurat han noe ungdomsidol.) Men joggedressen er midt i blinken. 😁 Hva ville jeg kledd meg i om jeg skulle tilbake? Vet ikke. Gjorde meg egentlig veldig ferdig med '86 i '86. Rosa strekkbukser, knallblå lang genser med rosa belte i livet, svære rosa plastsmykker, tupert jenteversjon av hockeysveis og knallblå maskara. Been there, done that. Never going back! 🤣 Anonymkode: 968b3...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #18 Del Skrevet 10. august 2020 Det kommer jo helt an på hva jeg hadde jobbet med og hvor god råd jeg ville hatt. Hvilke jobber ville vært mulige å få for en som kom tidsreisende fra fremtiden og som dermed ikke hadde papirer på bestått skolegang eller noe? Anonymkode: f3209...5ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 10. august 2020 #19 Del Skrevet 10. august 2020 22 minutter siden, AnonymBruker said: Godt valg. 👍 (Don Johnson, mitt første kjendiscrush! ❤️ 😁) Jeg ser på det bildet der, og alt jeg klarer tenke er at ingen ville bli sett død med en sånn bart i '86. (Annet enn Tom Selleck, da, men så var ikke akkurat han noe ungdomsidol.) Men joggedressen er midt i blinken. 😁 Hva ville jeg kledd meg i om jeg skulle tilbake? Vet ikke. Gjorde meg egentlig veldig ferdig med '86 i '86. Rosa strekkbukser, knallblå lang genser med rosa belte i livet, svære rosa plastsmykker, tupert jenteversjon av hockeysveis og knallblå maskara. Been there, done that. Never going back! 🤣 Anonymkode: 968b3...5ba Freddie Mercury var ganske populær 😆 Barten hans også! Denne type bart var ganske kjent på 80 tallet, men ble ikke godt tatt i mot av ungdommer 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #20 Del Skrevet 12. august 2020 I 1986 gikk jeg i 9 klasse og antrekket var svarte Levis jeans, 501 selvfølgelig! Ball genser og fòret Levis jakke Anonymkode: 4bdb7...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå