Gå til innhold

Beste serier du noensinne har sett?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SKINS er en fantastisk bra serie, ikke den mest morsomme eller typisk "spennende", men den er så utrolig bra laget til med utrolig dyktige skuespillere. Måten serien er lagret er også ganske bra, normalt kan jeg ikke fordra serier som hopper litt men de har virkelig fått det til. Du knytter deg veldig til karakterene, og det må være den ene serien jeg kan se igjen og igjen. 

Ellers liker jeg serier som modern family, the walking dead, breaking bad, dexter (en av de desidert beste), de første sesongene av heroes, vikings og mye mer. 

Anonymkode: 38f3a...164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, utrolig mye søppel folk nevner som «bra». Fatter det bare ikke.

Snart blir vel Holms, Hos Martin og Bot og Bedring også nevnt.

Anonymkode: 7f5f6...c6b

Hva om jeg fortalte dere at folk har forskjellig smak? 😦😱 Ikke alle er interessert i det samme vet du.

Anonymkode: a5439...714

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2020 den 20.58, MonicaM skrev:

Hvilke av episodene?

Sesong 1, episode 1 (akkurat den prøver jeg hardt å glemme at jeg har sett, men det går visst ikke). Sesong 2, episode 1. Seong 3, episode 2. Og sesong 4 episode 2, 3 og 6. 

Anonymkode: a950f...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva om jeg fortalte dere at folk har forskjellig smak? 😦😱 Ikke alle er interessert i det samme vet du.

Det er ganske mange som ikke er klar over dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hvor man kan se downton abbey? Finner den ingensteds 

Anonymkode: 9270e...ae6

På DVD eller på Amazon prime

Endret av Aragorn ll Elessar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, mange er åpenbart interessert i tanketomme B-serier.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

:rolleyes: 
Og problemet er...? Sært å ha en mening om det. Bare unødvendig. Jeg bryr meg katta om folk har Powerpuff jentene, i gode og onde dager, gossip girl eller The wire som favorittserie. Folk er forskjellige! Kan vi bare få lov til å nyte de seriene vi vil uten å bli hånet av sånne snobber som mener de har fasiten på hva som er bra og ikke? 🙄 Slitsomme folk.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

:rolleyes: 
Og problemet er...? Sært å ha en mening om det. Bare unødvendig. Jeg bryr meg katta om folk har Powerpuff jentene, i gode og onde dager, gossip girl eller The wire som favorittserie. Folk er forskjellige! Kan vi bare få lov til å nyte de seriene vi vil uten å bli hånet av sånne snobber som mener de har fasiten på hva som er bra og ikke? 🙄 Slitsomme folk.

Poenget med tråden er at folk skal få tips til serier de kan se. Liker man ekte B-serier så er det helt greit, det, men om folk tror det faktisk er en god serie og sjekker den ut, så er det sannsynligvis temmelig bortkastet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det går an og like både fantastiske A-serier og tanketomme B-Serier.

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Poenget med tråden er at folk skal få tips til serier de kan se. Liker man ekte B-serier så er det helt greit, det, men om folk tror det faktisk er en god serie og sjekker den ut, så er det sannsynligvis temmelig bortkastet.

At du ikke liker en serie betyr ikke at den er dårlig, at du liker en serie betyr ikke at den er bra.

Anonymkode: c1016...38a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

At du ikke liker en serie betyr ikke at den er dårlig, at du liker en serie betyr ikke at den er bra.

👏🏼👏🏼

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes dårlige serier som jeg også liker. Men jeg anbefaler ikke disse til andre. Den legendariske supersåpen Sunset Beach, for eksempel. Fantastisk på sin måte, men jeg ville aldri anbefalt andre å bruke tid på den.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2020 den 20.08, AnonymBruker skrev:

Endelig en kort liste med noen gode serier.

Kun The Wire og Sopranos jeg vil si som er bedre enn alle de.

Takk. 

Sopranos er veldig bra. The Wire startet jeg med å se, men sluttet  - husker ikke hvorfor, men antagelig fordi den ikke engasjerte meg der og da. 

Jeg skal gi den en ny sjanse, ser at mange nevner den. 

Endret av Nooni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som anbefaler Le Bureau, hvor lenge tar det å komme inn i den? På episode 3 nå, og er bare forvirret. 

Anonymkode: 0d19f...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så mange gode serier. Men den som kommer først i tankene er Justified; den er helt fantastisk! (HBO)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, må nok kanskje sette opp The Expanse på topp (Amazon Prime). Holder på med The Leftovers nå og den er også veldig bra. Så nettopp ferdig Normal People på NRK, den kan trygt anbefales. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2020 den 21.10, Nooni skrev:

Takk. 

Sopranos er veldig bra. The Wire startet jeg med å se, men sluttet  - husker ikke hvorfor, men antagelig fordi den ikke engasjerte meg der og da. 

Jeg skal gi den en ny sjanse, ser at mange nevner den. 

The Wire er tidenes beste serie. Kommer neppe til å bli slått noengang. Men man må se noen episoder før man kommer inn i det, spesielt første episode er veldig treg og lite engasjerende. Men mye «settes opp».

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Djækklåsst skrev:

The Wire er tidenes beste serie. 

Nei det er det ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...