Gå til innhold

Beste serier du noensinne har sett?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er så mange gode serier som jeg liker, men akkurat nå vil jeg nevne Barry som er å finne på HBO. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Koreanere lager beste serier. Ble lie av amerikanske propagandaen!

Must watch

Gods gift 14 days

Secret

Three days

Tunel 

The voice( S1)

Anonymkode: 5ce13...0ce

Hvor ser du de??

Anonymkode: 9270e...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A place to call home (noe som er rart siden jeg som regel ikke liker slike serier)

The umbrella academy.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

American horror story, Black Mirror og The Blacklist hvis jeg måtte velge akkurat nå. Men det jeg har sett mange bra serier, så listen kunne vært veldig lang. 

Anonymkode: a950f...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine topp tre er uten tvil

- -Shameless (amerikansk)

-  Band of brothers

. Six feet under 

Alle tre seriene har det til felles at de er uforutsigbare, overraskende, varme, provoserende, vanskelige og ... de ligner ingen serier du har sett før. Ulike ,men fantastiske gode alle tre. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest toyotoa
4 minutter siden, Nooni skrev:

Mine topp tre er uten tvil

- -Shameless (amerikansk)

-  Band of brothers

. Six feet under 

Alle tre seriene har det til felles at de er uforutsigbare, overraskende, varme, provoserende, vanskelige og ... de ligner ingen serier du har sett før. Ulike ,men fantastiske gode alle tre. 

Hvor ser dere six feet under?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det står serier i flertall, velger jeg liste opp mine favoritter (i flertall). ;) 

To the Manor Born
Spooks
Yes, Minister / Yes, Prime Minister
Frasier
The West Wing 
Doc Martin
CSI
A Fine Romance
Teachers
The IT Crowd
The X-Files
Call the Midwife
Peter Kay's Car Share
Stella
Masters of Sex
Miss Fisher's Murder Mysteries
Sherlock
Death in Paradise
Downton Abbey
Foyle's War
House M.D.
Castle
E.R.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, toyotoa skrev:

DVD eller HBO Nordic

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser egentlig ikke så mye serier, men har blitt litt i år. Men noen jeg synes var bra er The Handmaid’s tale, Gåsmamman, Chernobyl, SEE.

Anonymkode: 6663b...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Top 3 må være The Vampire Diaries, Prison Break og Grey's Anatomy. Har sett hundrevis av serier, men disse er også noen av favorittene mine, serier som jeg kan se flere ganger uten å gå lei: 

The Originals, Criminal Minds, Shameless US, Skins UK, Pretty Little Liars, Friends, American Horror Story, Lucifer, Gilmore Girls, The 100, Sex Education, Atypical, Orange is the New Black, Frustrerte Fruer, Breaking Bad, Modern Family, Black Mirror, Grimm, Mindhunter og Gossip Girl. 

Er sikkert flere jeg ikke kommer på i farten og.. Jeg er nok litt i overkant glad i å se på serier, kan man si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forvirra av Black Mirror. Er jo ikke noen sammenheng? Hver sesong er bare som en film. Så det er flere "sesonger" uten sammenheng med hverandre og ute m episoder? De er jo veldig bra. Ikke det - men skjønner ikke at dette er en serie med sesonger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, toyotoa skrev:

I min tid så jeg den på dvd😅 Men ser at HBO har den inne også🙌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Forvirra av Black Mirror. Er jo ikke noen sammenheng? Hver sesong er bare som en film. Så det er flere "sesonger" uten sammenheng med hverandre og ute m episoder? De er jo veldig bra. Ikke det - men skjønner ikke at dette er en serie med sesonger. 

Episodene er alle uavhengige av hverandre så man kan hoppe frem og tilbake i sesongene uten å miste noe. Mine favoritter her er episoden det alt måles i likes og den med de jentene som bodde i perioder i den 80-tallsinspirerte byen der alle døde bor.

Endret av MonicaM
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jo ikke sammenheng mellom episodene heller, og det er vel litt av poenget. De lanserer vel sesonger fordi det er sånn de gjøres med TV-serier. Når man har et visst antall episoder klart, så lanserer man en sesong. Har sikkert sammenheng med at det sendes på TV, og da sendes jo en episode i uka i x-antall uker.
Liker konseptet der hver episode kan stå for seg selv jeg, da kan jeg lese hva de handler om og velge litt etter humøret. Noen av episodene syntes jeg var fæle (ikke som i dårlige, men de gikk veldig inn på meg), og da er det greit å følge opp med noe litt mindre opprørende etterpå. 

Anonymkode: a950f...3fd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friends er en serie jeg kan se om igjen og om igjen. Og det gjør jeg også. Har ikke tv-kanaler så når andre folk sitter og zapper for å ha noe på i bakgrunnen hiver jeg ofte på friends. Kan gå rundt i leiligheten og bare høre på replikkene (som jeg kan utenat..) mens jeg driver med andre ting på kjøkkenet o.l. Jeg var ferdig med siste episode for noen dager siden, og startet på nytt med første episode et par dager etterpå. Ser jo andre ting også, men om jeg ikke vil følge med noe særlig er den gull!

Ellers er Doctor Who noe av det mest koselige og spennende jeg ser på. Sett hele serien sikkert ni-ti ganger, og kommer stadig tilbake til favorittepisodene. Første sesongen er rar, og litt lavbudsjett, men fy som den tar seg opp utover. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

This Is Us (kan noen her fortelle hvor jeg finner sesong 4????🙏

Downtown Abbey

The West Wing

Matador

Mad Men

Anonymkode: 00113...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...