Måneskinn Skrevet 8. august 2020 #61 Del Skrevet 8. august 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rart at man kan ha så forskjellige meninger. Sopranos er min absolutte favorittserie, men sluttscenen suger. Virkelig elendig, bare slått av Game of thones når det gjelder elendige avslutninger på bra serier. Anonymkode: 3eae7...857 Ja, tenkte mer på bruken av musikk. Gjorde det hele så sterkt og fint. Syns jeg den gangen minner kan bedra oss, så kanskje jeg hadde sett annerledes på det i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 8. august 2020 #62 Del Skrevet 8. august 2020 (endret) Dark, Broen og Modern Family. Endret 8. august 2020 av Cleopatra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummel34 Skrevet 8. august 2020 #63 Del Skrevet 8. august 2020 Oz sons of anarchy sopraos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #64 Del Skrevet 8. august 2020 Mot i brøstet Anonymkode: c3768...ead Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet 8. august 2020 #65 Del Skrevet 8. august 2020 (endret) Six Feet Under The Sopranos er min absolutte favoritt ❤ Mad Men Breaking Bad The Wire Game of Thrones (utenom siste sesong) Shameless POSE er min nyeste favoritt! Weeds The Crown Seinfeld (favoritt komedie) Chernobyl Handmaids Tale Big little lies Sharp Objects Endret 8. august 2020 av TulleJenny 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet 8. august 2020 #66 Del Skrevet 8. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Sopranos. 20 år siden, og jeg blir fortsatt skikkelig forventningfull når jeg hører tittellåten Anonymkode: 3eae7...857 Enig 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #67 Del Skrevet 8. august 2020 6 minutter siden, Måneskinn said: Ja, tenkte mer på bruken av musikk. Gjorde det hele så sterkt og fint. Syns jeg den gangen minner kan bedra oss, så kanskje jeg hadde sett annerledes på det i dag Jeg måtte sjekke nå, og den står på de fleste lister over mest hatede serieavslutninger noensinne. Men fantastisk serie frem til slutten Må si meg enig i flere av disse Here are 10 of the most hated season finales ever put to screen. 1 Game of Thrones. 2 How I Met Your Mother. ... 3 Dexter. ... 4 Lost. ... 5 The Sopranos. ... 6 Two and a Half Men. ... 7 Roseanne. ... 8 Seinfeld. .. Anonymkode: 3eae7...857 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dropi Skrevet 8. august 2020 #68 Del Skrevet 8. august 2020 The Leftovers er min klare favoritt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 8. august 2020 #69 Del Skrevet 8. august 2020 The wire! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 8. august 2020 #70 Del Skrevet 8. august 2020 Breaking bad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #71 Del Skrevet 8. august 2020 Skins!!! Anonymkode: 87ba9...e96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #72 Del Skrevet 8. august 2020 Band of brothers, A place called home, greys anatomy, two and a half men .. Anonymkode: 686f8...bd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gretagarbo Skrevet 8. august 2020 #73 Del Skrevet 8. august 2020 På 7.8.2020 den 19.28, Aragorn ll Elessar skrev: Six Feet Under Signerer. Six feet under er verdens vakreste serie, og jeg er misunnelig på alle som ennå har tilgode å se den for første gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gretagarbo Skrevet 8. august 2020 #74 Del Skrevet 8. august 2020 Som gode runner-ups må jeg nevne The Deuce, Californication, True blood, When they see us og American crime story (Spesielt The assassination of Gianni Versace) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilde123567 Skrevet 9. august 2020 #75 Del Skrevet 9. august 2020 The Hollywood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marigrete Skrevet 9. august 2020 #76 Del Skrevet 9. august 2020 Dexter😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mordi Skrevet 9. august 2020 #77 Del Skrevet 9. august 2020 Mr. Robot Lost Breaking bad Fargo, sesong 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #78 Del Skrevet 9. august 2020 Det er mange! Gossip girl The oc Dawsons creek Prison break Good trouble (spinoffen til the fosters) The vampire diaries Skam Baby Anonymkode: 52b8c...c66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 #79 Del Skrevet 9. august 2020 På 7.8.2020 den 19.20, AnonymBruker skrev: Fortell !! Anonymkode: 9270e...ae6 Koreanere lager beste serier. Ble lie av amerikanske propagandaen! Must watch Gods gift 14 days Secret Three days Tunel The voice( S1) Anonymkode: 5ce13...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Radon Skrevet 9. august 2020 #80 Del Skrevet 9. august 2020 Seal Team (favorittserien!). Game of Thrones (til og med sesong 6, etter det gikk det raskt nedover). Greys Anatomy (til rundt sesong 12). Sherlock. True Detective (likte ikke sesong 2, men 1 og 3 er kjempebra). The Punisher. The Office. Mindhunter. X-Files (alt frem til sesong 8). Driver å ser Chicago Med, Fire og PD i kronologisk rekkefølge og synes seriene er overraskende bra så langt! Har sett ganske mye av det nå uten å bli lei som jeg ofte blir av slike serier. Av korte serier må jeg dra frem Chernobyl, Bodyguard og Unabomber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå