AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #21 Del Skrevet 8. august 2020 Homeland og Shameless. Anonymkode: 91fd7...3c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rant Skrevet 8. august 2020 #22 Del Skrevet 8. august 2020 2 minutter siden, Rumle skrev: Jeg elsker den også, grusomt pinlig, men absolutt verdt det Har du sett Arrested development? Har egentlig ikke det. Begynte på noen episoder for noen år siden, men så ble det ikke noe mer... Vet ikke hvorfor. Husker jeg syntes det var morsomt. Har du sett Curb your Enthusiasm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. august 2020 #23 Del Skrevet 8. august 2020 Akkurat nå, Rant skrev: Har egentlig ikke det. Begynte på noen episoder for noen år siden, men så ble det ikke noe mer... Vet ikke hvorfor. Husker jeg syntes det var morsomt. Har du sett Curb your Enthusiasm? Jeg har prøvd en del ganger, men jeg liker ikke hovedpersonen og kommer ikke forbi det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #24 Del Skrevet 8. august 2020 Chernobyl Mad Men The Outsider Girls Ellers er det mange serier som er gode, men kun de første sesongene. True Detective (S1 - til gjengjeld knallbra) House of Cards (S1 & 2) Californication (S1-4) The Affair (første sesongene, husker ikke lenger) Big Little Lies (S1) Humor - Arrested Development, Parks and Recreation, 30 Rock. Anonymkode: d87ee...439 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #25 Del Skrevet 8. august 2020 Lonesome Dove Sense and sensebility (Alan rickman) Anonymkode: d293d...f45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #26 Del Skrevet 8. august 2020 Gilmore Girls. Anonymkode: 87d69...b32 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #27 Del Skrevet 8. august 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Shameless. Anonymkode: 91fd7...3c0 Den originale britiske eller den amerikanske kopien ? Anonymkode: c1016...38a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rant Skrevet 8. august 2020 #28 Del Skrevet 8. august 2020 9 minutter siden, Rumle skrev: Jeg har prøvd en del ganger, men jeg liker ikke hovedpersonen og kommer ikke forbi det Ah, skjønner. Men liker du Seinfeld? Det kommer etter Klovn på listen over favoritt humorserier. George spiller på en måte "Larry David". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 8. august 2020 #29 Del Skrevet 8. august 2020 (endret) Sopranos Peaky Blinders Forbrytelsen Broadchurch Downton abbey The English game Umulig å velge bare en! Endret 8. august 2020 av tirben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baker Harepus Skrevet 8. august 2020 #30 Del Skrevet 8. august 2020 Band of Brothers. Som kona sa: jeg trodde det var en krigsserie, men den handler jo om mellommenneskelige forhold og hvordan mennesker reagerer på krig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. august 2020 #31 Del Skrevet 8. august 2020 18 minutter siden, Rant skrev: Ah, skjønner. Men liker du Seinfeld? Det kommer etter Klovn på listen over favoritt humorserier. George spiller på en måte "Larry David". Ja, så klart, elsker Seinfeld 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 8. august 2020 #32 Del Skrevet 8. august 2020 Har sett så lite serier, men jeg har ihvertfall sett deler av en. "The Walking Dead". Den liker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rant Skrevet 8. august 2020 #33 Del Skrevet 8. august 2020 11 minutter siden, Rumle skrev: Ja, så klart, elsker Seinfeld Godt å høre. 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #34 Del Skrevet 8. august 2020 Chicago Fire Criminal Minds Før var Criminal Minds på topp 1 i mange år, helt til Shemar Moore sluttet og Matthew Gray Gubler ble kuttet drastisk. Da Thomas Gibson, selv om at han var en ganske... meh-karakter med kun et par triste episoder, så ble ikke Criminal minds det samme etter at han dro på toppen av alt annet. Så rundt sesong 11-12 så falt det drastisk. Heldigvis så kom Chicago Fire rundt samme tid og tok over første plassen. Heldigvis så er Chicago Fire her for å bli frem til sesong 11 og jeg håper flere får øynene oppe for serien, slik at de får enda flere sesonger. Anonymkode: 47138...e11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #35 Del Skrevet 8. august 2020 Tenker det blir My name is Earl! Andre jeg liker er: Spoiler Seinfeld The Great Doom patrol The Umbrella Academy Monk Friends Californication Coupling Flea bag Black books Frustrerte fruer SKAM sesong 3 Bored to death The Tick Game of Thrones Peep show Son of Zorn dr. Who Stranger Things The Walking dead Killing Eve Penny Dreadful Gotham One Punch Man Badehotellet The IT crowd The Inbetweeners Modern Family Being Human Misfits Anonymkode: 581c2...f9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #36 Del Skrevet 8. august 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Chicago Fire Criminal Minds Før var Criminal Minds på topp 1 i mange år, helt til Shemar Moore sluttet og Matthew Gray Gubler ble kuttet drastisk. Da Thomas Gibson, selv om at han var en ganske... meh-karakter med kun et par triste episoder, så ble ikke Criminal minds det samme etter at han dro på toppen av alt annet. Så rundt sesong 11-12 så falt det drastisk. Heldigvis så kom Chicago Fire rundt samme tid og tok over første plassen. Heldigvis så er Chicago Fire her for å bli frem til sesong 11 og jeg håper flere får øynene oppe for serien, slik at de får enda flere sesonger. Anonymkode: 47138...e11 Matthew Gray Gubler ble kuttet fordi han ba om det. Anonymkode: c1016...38a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forever22 Skrevet 8. august 2020 #37 Del Skrevet 8. august 2020 Ray donovan og power er en av de beste seriene jeg har sett ☺️ Men det er jo smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentadi Skrevet 8. august 2020 #38 Del Skrevet 8. august 2020 Game of Thrones og The Handmaids Tale 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 8. august 2020 #39 Del Skrevet 8. august 2020 Prison break Frustrerte fruer Game of Thrones The Handmaids tale Downton abbey 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #40 Del Skrevet 8. august 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker det blir My name is Earl! Andre jeg liker er: Vis skjult innhold Seinfeld The Great Doom patrol The Umbrella Academy Monk Friends Californication Coupling Flea bag Black books Frustrerte fruer SKAM sesong 3 Bored to death The Tick Game of Thrones Peep show Son of Zorn dr. Who Stranger Things The Walking dead Killing Eve Penny Dreadful Gotham One Punch Man Badehotellet The IT crowd The Inbetweeners Modern Family Being Human Misfits Anonymkode: 581c2...f9c Glemte disse😇: Spoiler Dracula (2020) True Blood Love on the Spectrum The Witcher Living with yourself The good place Sex education Anonymkode: 581c2...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå