Gå til innhold

Skjenkestopp etter kl 24


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forbudet gjelder all alkoholbruk og skjenking, også i hjemmene. Politiet må drive utstrakt kontroll etter midnatt, også hos privatpersoner.

Anonymkode: d5540...2df

Tull

Anonymkode: 26821...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg kommer fra et tettsted med 2 utesteder, og nå vi åpnet igjen i Mai, så stengte de konsekvent kl 00.00 - dette var for å kunne ha bedre kontroll på gjestene mtp. promillen deres.

Når det er sagt, så har jeg observert to ting: 

1. Folk begynte å drikke mye tidligere. I stedet for at folk drar ut i 00-01 tiden som før korona, så drar folk ut i 21-22-tiden. Og de blir like fulle... 

2. Større og flere hjemmefester. 

Anonymkode: b4a18...8ac

Det skjer nok noen steder, men det har ikke vært trenden i Oslo. Her har det vært mye mindre drikking enn vanlig i mars-juni, fulgt av totalt kaos og stappfulle utesteder siden åpning.

Anonymkode: 6dfe9...001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd dette fører til flere hjemmefester, og på utestedene var det en viss kontroll.

Anonymkode: e99ef...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se om dette var et godt tiltak på sikt. I natt fikk det i hvert fall de konsekvensene som mange fryktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Example said:

Vi får se om dette var et godt tiltak på sikt. I natt fikk det i hvert fall de konsekvensene som mange fryktet.

Amøber som ikke evner - eller ønsker - å forholde seg til reglene. På tide å dele ut saftige bøter til alle som ikke forholder seg til regelverket.

Anonymkode: 85403...e36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Amøber som ikke evner - eller ønsker - å forholde seg til reglene. På tide å dele ut saftige bøter til alle som ikke forholder seg til regelverket.

Anonymkode: 85403...e36

Hvis man har en arrangør da. Det arrangøren som har hovedansvaret for at reglene blir fulgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...