AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #21 Skrevet 7. august 2020 Nei det hadde jeg ikke gjort akkurat nå. Hadde smittesituasjonen i kommunen vært mer avklart ville jeg sett det an, men siden jeg er i regelmessig nærkontakt med en person som er sårbar for smitte er det ikke et alternativ for meg nå. Smittetallene vi ser i dag reflekterer smittesituasjonen 1-2 uker tilbake i tid, og før jeg deltar på større sosiale tilstelninger nå vil jeg se an trenden først Anonymkode: ec156...82a 1
Rosa Sitron Skrevet 7. august 2020 #22 Skrevet 7. august 2020 Jeg var på det i dag og skal i morgen. 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #23 Skrevet 7. august 2020 Akkurat nå, Rosa Sitron skrev: Jeg var på det i dag og skal i morgen. Kjør på. Husk å drikke. Anonymkode: 67219...7cf 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #24 Skrevet 7. august 2020 Naboen har koronafest for 30. gang denne sommeren. Merkelig hvordan noen bare gir totalt blanke. Anonymkode: 9b6c3...bdf 1
Rosa Sitron Skrevet 7. august 2020 #25 Skrevet 7. august 2020 20 minutter siden, AnonymBruker said: Kjør på. Husk å drikke. Anonymkode: 67219...7cf Null drikke i dag, er i forbindelse med stort familiehappening så jeg har med småttisser. De er i seng og jeg er på hotellet med dem.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #26 Skrevet 7. august 2020 Jepp, skal på sommerfest med 20-30 stykker om et par helger. Jobber innen helse, får ikke betalt for å holde meg hjemme. Følger statens anbefalinger. Anonymkode: 49c6e...c97
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #27 Skrevet 7. august 2020 Er innafor så lenge du ikke er nummer 21. Anonymkode: 1606c...afb 1
Gjest PingPongRosadamm Skrevet 7. august 2020 #28 Skrevet 7. august 2020 Jeg hadde gjort det, hadde jeg kjent 20 stk jeg hadde hatt lyst til å dra på grillfest med 😅
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #29 Skrevet 7. august 2020 Jeg ville dratt, men vært veldig nøye med å holde avstand. Ville hatt med egen mat (men det har jeg alltid, pga. allergier), og unnlatt å ta på ting som alle andre også tar på som ketchupflaska eller vannkaraffelen. Anonymkode: 61e0a...c96 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #30 Skrevet 8. august 2020 14 timer siden, tussi84 skrev: De sa nettopp på presse konferansen tidligere idag at selv om det var litt økende smitte i det siste, så ble ikke dette regnet som starten på noen ny smitte bølge. Høie nevnte også at det fortsatt er lav smitte i Norge iht innbyggertall. Var noe sånt som 5 stk per 100 000 mennesker noe som er veldig lite. Sjansen for å bli smittet er derfor liten men enn skal følge smittevern rådene. Det kan fort bli en ny smitte bølge om folk fortsetter å tenke " dette går bra" vi overholder avstand etc, og så ender det med at avstanden blir kortere, folk tar på alt, mangel på håndhygiene, hoster/nyser ut i lufta, lar ikke telefonen ligge under treffet, feil bruk av evt maske etc. Og vippps.... Mer smitte... Anonymkode: e4ef1...0cf
AnonymBruker Skrevet 8. august 2020 #31 Skrevet 8. august 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville dratt, men vært veldig nøye med å holde avstand. Ville hatt med egen mat (men det har jeg alltid, pga. allergier), og unnlatt å ta på ting som alle andre også tar på som ketchupflaska eller vannkaraffelen. Anonymkode: 61e0a...c96 Bruke antibac før en tar på ting, for eksempel ketchupflaska/vannkaraffelen. Men det er ikke alle som er flinke til det, så da er man like langt.. Lurt å ha med egen mat. Folk kunne heller hatt nistetreff i en park for eksempel. Alle tar med sin egen niste og drikke, og evt tilbehør til nista, som de ikke deler med de andre. Alle tar med seg noe å sitte på, så sitter de i ring eller slikt med god avstand til hverandre. Det kan jo være koselig 👏 Anonymkode: e4ef1...0cf 1
Fremhevede innlegg