Gå til innhold

Grillfest med 20 personer...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nei det hadde jeg ikke gjort akkurat nå.

Hadde smittesituasjonen i kommunen vært mer avklart ville jeg sett det an, men siden jeg er i regelmessig nærkontakt med en person som er sårbar for smitte er det ikke et alternativ for meg nå.

Smittetallene vi ser i dag reflekterer smittesituasjonen 1-2 uker tilbake i tid, og før jeg deltar på større sosiale tilstelninger nå vil jeg se an trenden først 

Anonymkode: ec156...82a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på det i dag og skal i morgen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Rosa Sitron skrev:

Jeg var på det i dag og skal i morgen.

Kjør på. Husk å drikke.

Anonymkode: 67219...7cf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Naboen har koronafest for 30. gang denne sommeren. Merkelig hvordan noen bare gir totalt blanke.

Anonymkode: 9b6c3...bdf

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjør på. Husk å drikke.

Anonymkode: 67219...7cf

Null drikke i dag, er i forbindelse med stort familiehappening så jeg har med småttisser. De er i seng og jeg er på hotellet med dem.

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, skal på sommerfest med 20-30 stykker om et par helger. Jobber innen helse, får ikke betalt for å holde meg hjemme. Følger statens anbefalinger. 

Anonymkode: 49c6e...c97

AnonymBruker
Skrevet

Er innafor så lenge du ikke er nummer 21. :) 

Anonymkode: 1606c...afb

• Liker 1
Gjest PingPongRosadamm
Skrevet

Jeg hadde gjort det, hadde jeg kjent 20 stk jeg hadde hatt lyst til å dra på grillfest med 😅

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville dratt, men vært veldig nøye med å holde avstand. Ville hatt med egen mat (men det har jeg alltid, pga. allergier), og unnlatt å ta på ting som alle andre også tar på som ketchupflaska eller vannkaraffelen. 

Anonymkode: 61e0a...c96

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, tussi84 skrev:

De sa nettopp på presse konferansen tidligere idag at selv om det var litt økende smitte i det siste, så ble ikke dette regnet som starten på noen ny smitte bølge. Høie nevnte også at det fortsatt er lav smitte i Norge iht innbyggertall. Var noe sånt som 5 stk per 100 000 mennesker noe som er veldig lite. Sjansen for å bli smittet er derfor liten men enn skal følge smittevern rådene. 

Det kan fort bli  en ny smitte bølge om folk fortsetter å tenke " dette går bra" vi overholder avstand etc, og så ender det med at avstanden blir kortere, folk tar på alt, mangel på håndhygiene, hoster/nyser ut i lufta, lar ikke telefonen ligge under treffet, feil bruk av evt maske etc.   Og vippps.... Mer smitte... 

Anonymkode: e4ef1...0cf

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville dratt, men vært veldig nøye med å holde avstand. Ville hatt med egen mat (men det har jeg alltid, pga. allergier), og unnlatt å ta på ting som alle andre også tar på som ketchupflaska eller vannkaraffelen. 

Anonymkode: 61e0a...c96

Bruke antibac før en tar på ting, for eksempel ketchupflaska/vannkaraffelen. Men det er ikke alle som er flinke til det, så da er man like langt.. Lurt å ha med egen mat. Folk kunne heller hatt nistetreff i en park for eksempel. Alle tar med sin egen niste og drikke, og evt tilbehør til nista, som de ikke deler med de andre. Alle tar med seg noe å sitte på, så sitter de i ring eller slikt med god avstand til hverandre. Det kan jo være koselig 👏

Anonymkode: e4ef1...0cf

• Liker 1
  • Opprett ny...