Gå til innhold

Grillfest med 20 personer...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde du reist slik situasjonen er nå? 

Anonymkode: b8743...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eh, nei. Oppskriften på smitte. Alle tar på alt og idioter som ikke holder avstand. Sånne ting kan vi forhåpentligvis gjøre neste år. Man dør ikke om man unngår sammenkomster

Anonymkode: 3b093...8ed

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du reist slik situasjonen er nå? 

Anonymkode: b8743...88f

Hva mener du egentlig, det er 5 pr 100 000 er så å si ingen smitte i hele tatt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke noe problem. Hyggelig med noe sosialt!

Anonymkode: e335b...5c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor spør så mange om hva andre ville gjort? Tenk selv! Det er selvfølgelig en sjanse å ta, leser dere ikke nyheter og holder dere ajour med det som skjer? 

Anonymkode: fbc64...961

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok dratt om det var folk jeg kjente og maks 20

Anonymkode: 9f915...075

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke reist. Selv om sjansen for å bli smittet er lav, så tar jeg jeg ikke sjansen på det i disse tider. Handler om å bruke sunn fornuft.  

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde jeg. Det er nesten ingen smitte i Norge. Vask hendene, hold avstand og ikke del røyk og ølflaska di med andre, så går det nok greit.

Anonymkode: 555ca...ef0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer seg 100% an på folkene og hvor gpdt jeg kjenner dem. Gode venner og slekt der jeg vet at alle har respekt for smittevernreglene hadde jeg ikke hatt noe problem med. 

Anonymkode: 954e1...e81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det er mulig å holde 1 meter avstand hele tiden og det er mest folk jeg allerede har kontakt med. 

Anonymkode: 40c46...8f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det hadde jeg. Det er nesten ingen smitte i Norge. Vask hendene, hold avstand og ikke del røyk og ølflaska di med andre, så går det nok greit.

Anonymkode: 555ca...ef0

Eeh, hvor har du bodd de to siste ukene? Under en sten langt inne i en skog? Det er jo ny rekord på smittede, det har ikke vært så mange smittede som det er nå siden april!!!

Anonymkode: b0ab6...3f8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eeh, hvor har du bodd de to siste ukene? Under en sten langt inne i en skog? Det er jo ny rekord på smittede, det har ikke vært så mange smittede som det er nå siden april!!!

Anonymkode: b0ab6...3f8

Ærlig talt, selv om det er litt flere smittede enn det var da det var nesten null smittede, er det SVÆRT lite smitte i Norge. Snakk om å overdrive.

Anonymkode: 555ca...ef0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eeh, hvor har du bodd de to siste ukene? Under en sten langt inne i en skog? Det er jo ny rekord på smittede, det har ikke vært så mange smittede som det er nå siden april!!!

Anonymkode: b0ab6...3f8

Forøvrig har jeg faktisk bodd i skogen, på hytta, isolert og i harmoni med naturen den siste tida. Kan anbefales, det gjør godt for sjela og forhindrer både korona og hysteri og bitterhet.

Anonymkode: 555ca...ef0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eeh, hvor har du bodd de to siste ukene? Under en sten langt inne i en skog? Det er jo ny rekord på smittede, det har ikke vært så mange smittede som det er nå siden april!!!

Anonymkode: b0ab6...3f8

Ha ha den steinen er det nok du som har ligget under HELE 5.8 pr 100k er jo bare å løpe å gjemme seg igjen😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde neppe gått. Det er ikke verdt det. Kjenner heller ikke 20 personer som jeg vet er flinke nok til å overholde smittevernsreglene til at jeg kunne vært komfortabel med å være der. Å dra på grillfest med ukjente er helt uaktuelt, da vet en aldri hva en får.

Anonymkode: 42989...3c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eeh, hvor har du bodd de to siste ukene? Under en sten langt inne i en skog? Det er jo ny rekord på smittede, det har ikke vært så mange smittede som det er nå siden april!!!

Anonymkode: b0ab6...3f8

De sa nettopp på presse konferansen tidligere idag at selv om det var litt økende smitte i det siste, så ble ikke dette regnet som starten på noen ny smitte bølge. Høie nevnte også at det fortsatt er lav smitte i Norge iht innbyggertall. Var noe sånt som 5 stk per 100 000 mennesker noe som er veldig lite. Sjansen for å bli smittet er derfor liten men enn skal følge smittevern rådene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...