Gå til innhold

Jeg savner Hotel Cæsar! 😔

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Castor Troy skrev (På 16.11.2023 den 14.26):

Arne Marcussen begynner å få grep om Juni, Sissel og Knut Arne avlyser bryllupet, Ragnar finner ut at HC saboterer for han, Alex får merkelige innbrudd i leiligheten, Svein og Juni holder på med tictac prosjektet, Julie finner ut at Hildring er faren, Birger Bahr står frem som homofil, og det er et trekant drama mellom Åge, Marianne og Birger. Ikke spoil noe, har sett dette for 20 år siden men husker ikke alt lenger 😅

Mitt beste minne fra denne serien, var kidnappingen av Victoria med Linn Fylke. Linn er jo den beste karakteren gjennom tidene, glemmer aldri henne og kidnappingen. Arne Marcussen var også en av karakterene som festet seg for 20 år siden. 

Det er bare å grue seg for å si det sånn, men spennende er det.

Endret av Galen King
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Galen King skrev (2 timer siden):

Det er bare å grue seg for å si det sånn, men spennende er det.

Ja nå er Loke drept, og Rolf sliter. Arne Marcussen mister grepet om Juni, men henter henne inn igjen. Han får litt sympati fordi han er sexoholiker, det er jo ikke hans skyld selvfølgelig. Elsker denne serien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Castor Troy skrev (8 minutter siden):

Ja nå er Loke drept, og Rolf sliter. Arne Marcussen mister grepet om Juni, men henter henne inn igjen. Han får litt sympati fordi han er sexoholiker, det er jo ikke hans skyld selvfølgelig. Elsker denne serien. 

Ja, stakkars Rolv. Politiet er helt udugelige, de måtte da vel prøve å snakke med fyren som ringte dem og hintet om skuddet, som jo var morderen selv! Men nei da. Ser du mange episoder hver dag?

Anonymkode: 36a8a...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, stakkars Rolv. Politiet er helt udugelige, de måtte da vel prøve å snakke med fyren som ringte dem og hintet om skuddet, som jo var morderen selv! Men nei da. Ser du mange episoder hver dag?

Anonymkode: 36a8a...c0e

Jeg kan finne på å se man timer hver dag om jeg har muligheten 😅 Idag skal det hviles med god mat og drikke, kan se kanskje 10 timer, ja jeg er gal 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hh… de gikk tom for ideer, så teit og underholdende gikk over til ingentin og kjedlig

Anonymkode: 6ce53...25e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hh… de gikk tom for ideer, så teit og underholdende gikk over til ingentin og kjedlig

Anonymkode: 6ce53...25e

Lite kan sammenlignes med Linn Fylke, Loke Andersen og Arne Marcussen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...