AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #61 Del Skrevet 30. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 10.4.2021 den 3.53): Morsomt at det ble startet en hotel Cesar tråd nå. Husker ikke hvordan vi kom inn på det, men etter 5 års samboerskap fant jeg ig mannen nylig ut at begge var hotel Cesar fan på slutten av 90 tallet og begynnelsen av 2000. Vi satt og diskuterte kjente og kjære hotel Cesar karakterer og episoder😅🥰 Av fare for å cuppe tråden; Hvilke er deres Hotel Cesar favorittkarakterer? Juli og Benedikte mine. Ninni i starten. Få karakterer som var gode tvers igjennom. De fleste hadde mørke sider som kom på overflaten til slutt😅 Anonymkode: 09c93...ff9 Juni er min absolutte favoritt. Hun er bare så fantastisk, jeg ler meg i hjel. DE reaksjonene! Liker også godt Svein, Åge, Astrid og Pelle. Julie likte jeg også, men ikke på samme måte. Hun var liksom cool. De andre er jo litt av noen karakterer. 😄😆 Anonymkode: d4036...e77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 31. mai 2021 #62 Del Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 12.4.2021 den 13.07): Godt å se at det ikke bare er jeg som ser gamle episoder av hotel cæsar 🤣 Skal begynne på sesong 10 i dag! Jeg husker at jeg falt ut da de byttet manusforfattere. Jeg husker ikke hvilket år eller hvilken sesong, men tror det var i samme moment hvor Albert kjøper hotel cæsar eller noe. Jeg syns serien tapte seg veldig mye og det ble b.la dårligere skuespill. Nei, takke seg til de første sesongene! Det var kvalitet over det, syns jeg! Anonymkode: df447...d9e De byttet manusforfattere da familien Liland kom inn i serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #63 Del Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ja!🤣 herregud, den har virkelig festet seg!😂 Anonymkode: 6bd81...ce5 Ja haha. Stefaren min het Svein også, så jeg sang den strofen til han hele tiden 😂 spess hvis han f.eks ble med på butikken f.eks eller i andre passende settinger 🤣 det var fryktelig morsomt syntes jeg. Anonymkode: 7e8d3...e84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 31. mai 2021 #64 Del Skrevet 31. mai 2021 For min del var det "maybe baby i can be your baby" aha den dybden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #65 Del Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 12.4.2021 den 13.07): Godt å se at det ikke bare er jeg som ser gamle episoder av hotel cæsar 🤣 Skal begynne på sesong 10 i dag! Jeg husker at jeg falt ut da de byttet manusforfattere. Jeg husker ikke hvilket år eller hvilken sesong, men tror det var i samme moment hvor Albert kjøper hotel cæsar eller noe. Jeg syns serien tapte seg veldig mye og det ble b.la dårligere skuespill. Nei, takke seg til de første sesongene! Det var kvalitet over det, syns jeg! Anonymkode: df447...d9e Jeg ser på det med Albert nå, singh og en døende Runa. Fyyy så kjedelig. Anonymkode: 3ddc0...4fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #66 Del Skrevet 1. juni 2021 Hannah80 skrev (På 31.5.2021 den 2.01): De byttet manusforfattere da familien Liland kom inn i serien. Ikke rart det ble kleint da. Anonymkode: 36a8a...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #67 Del Skrevet 1. juni 2021 Året er 2003. Jeg er 14 år, og kl er ca 18. Middagen er spist, leksene er gjort. Jeg ringer venninna mi for å høre om hun er i rute. Vi møtes på togstasjonen for å smugrøyke å prate om våre siste forelskelser i to gutter i klassen over. 19:15 rusler vi hjem til henne å rigger oss til i kjellerstua. Hjemme har vi kun en tv. Den er i stua, og mamma har full kontroll. Hotel Sæsar må jeg vente med, sier hun. Ahh..som jeg savner den tiden Anonymkode: 2861b...979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 1. juni 2021 #68 Del Skrevet 1. juni 2021 Amatariel skrev (På 2.1.2021 den 15.14): Han kom hjem etter den øya. Som blind og med dreads 😆 Fikk synet tilbake da, og fortsatte i serien i noen år til. Før han tilslutt tilsynelatende døde i en brann på et lagerområde. Var vel noen som sperret han inne der og tente på, men husker ikke hvem i farta? Husker at det ble forfalsket et brev til Jenny (datteren) og familien forøvrig der det sto at han ikke orket mer og ville forlate familien. Ikke selvmordsbrev, men av typen reise bort. Så flere ble sinte, og derfor ble det aldri utført noe leteaksjon. Og levninger etter brannen ble heller aldri funnet. Han ble blind etter han ble skutt av Ninni, og Amanda fant han jo på Brown Island mye senere, også etter den brannen han skal ha blitt drept i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 1. juni 2021 #69 Del Skrevet 1. juni 2021 Tessa12 skrev (8 minutter siden): Han ble blind etter han ble skutt av Ninni, og Amanda fant han jo på Brown Island mye senere, også etter den brannen han skal ha blitt drept i. Han kom aldri tilbake etter den siste brannen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 1. juni 2021 #70 Del Skrevet 1. juni 2021 Amatariel skrev (Akkurat nå): Han kom aldri tilbake etter den siste brannen- Ikke tilbake nei, men Amanda datteren hans oppsøkte han på Brown Island. Der han eide div hotell/ferieleiligheter, og gikk under et annet navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #71 Del Skrevet 6. juni 2021 Har ikke savnet serien så mye, føler den gikk mer og mer ut på dato, og virket ganske virkelighetsfjern. Skilte seg liksom kraftig ut fra andre programmer. Men var mange fascinerende elementer i den. Anonymkode: 36a8a...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2022 #72 Del Skrevet 11. juli 2022 Amatariel skrev (På 1.6.2021 den 21.22): Han kom aldri tilbake etter den siste brannen- Han gjorde det jo Anonymkode: d52fe...6d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #73 Del Skrevet 15. november 2023 Hvilket abonnement må man ha for å se på Tv2 play? Anonymkode: 9628b...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #74 Del Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvilket abonnement må man ha for å se på Tv2 play? Det enkleste abonnementet skulle holde for Tv2 serier. Anonymkode: 36a8a...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 15. november 2023 #75 Del Skrevet 15. november 2023 Her for flere som savner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 16. november 2023 #76 Del Skrevet 16. november 2023 Jeg binger hotel cæsar for tiden. Er på sesong 7 nå, det er helt fantastisk 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #77 Del Skrevet 16. november 2023 Castor Troy skrev (6 timer siden): Jeg binger hotel cæsar for tiden. Er på sesong 7 nå, det er helt fantastisk 😍 Hvor langt har du kommet i sesongen? Synes serien ble ganske flåsete sånn sent i sesongen. Anonymkode: 36a8a...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 16. november 2023 #78 Del Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvor langt har du kommet i sesongen? Synes serien ble ganske flåsete sånn sent i sesongen. Anonymkode: 36a8a...c0e Arne Marcussen begynner å få grep om Juni, Sissel og Knut Arne avlyser bryllupet, Ragnar finner ut at HC saboterer for han, Alex får merkelige innbrudd i leiligheten, Svein og Juni holder på med tictac prosjektet, Julie finner ut at Hildring er faren, Birger Bahr står frem som homofil, og det er et trekant drama mellom Åge, Marianne og Birger. Ikke spoil noe, har sett dette for 20 år siden men husker ikke alt lenger 😅 Mitt beste minne fra denne serien, var kidnappingen av Victoria med Linn Fylke. Linn er jo den beste karakteren gjennom tidene, glemmer aldri henne og kidnappingen. Arne Marcussen var også en av karakterene som festet seg for 20 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 16. november 2023 #79 Del Skrevet 16. november 2023 Castor Troy skrev (23 minutter siden): Arne Marcussen begynner å få grep om Juni, Sissel og Knut Arne avlyser bryllupet, Ragnar finner ut at HC saboterer for han, Alex får merkelige innbrudd i leiligheten, Svein og Juni holder på med tictac prosjektet, Julie finner ut at Hildring er faren, Birger Bahr står frem som homofil, og det er et trekant drama mellom Åge, Marianne og Birger. Ikke spoil noe, har sett dette for 20 år siden men husker ikke alt lenger 😅 Mitt beste minne fra denne serien, var kidnappingen av Victoria med Linn Fylke. Linn er jo den beste karakteren gjennom tidene, glemmer aldri henne og kidnappingen. Arne Marcussen var også en av karakterene som festet seg for 20 år siden. Martine, ikke Marianne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 16. november 2023 #80 Del Skrevet 16. november 2023 Tessa12 skrev (2 timer siden): Martine, ikke Marianne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå