Gå til innhold

Jeg savner Hotel Cæsar! 😔

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For 15 år siden husker jeg det var så koselig å se Hotel Cæsar kl 19:30. Timet middagen etter det sånn at vi spiste mens vi så dagens episode. Jeg forstår jo at tidene forandrer seg, og at det på et tidspunkt måtte ta slutt. Men er det flere som savner den ordentlig gode Hotel Cæsar perioden? Ble så glad i alle karakterene. Noen ganger ser jeg en og annen gammel episode på Sumo og mimrer ❤ Ser ikke på det nyeste som ble laget de siste årene, for det syntes jeg var ordentlig dårlig.

Anonymkode: cf309...cc1

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg startet på sesong 1 for noen måneder siden, og ser på det nesten hver kveld nå 🥰

Anonymkode: e1af9...e91

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet også på sesong for noen måneder siden. Er på sesong 7 nå 😄

Det ligger ute på sumo 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner Hotel Cæsar på TV jeg og. Ser hele serien på nytt nå og storkoser meg, så mange gode minner! Begynte å se i februar i fjor. Har vært litt av og på, er midt i sesong 10 nå. Fy fader så mye bedre serien var de første årene! De siste årene så jeg bare på av gammel vane og siste sesong var jo helt tragisk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Begynte å se på det for noen år siden og er på sesong 27 nå :)  jeg var ikke født når det begynte, men husker mange av de gamle karakterene(Cecilie, Åge, Nadia, Tom Ivar osv). Så litt på det da jeg var hos tanta mi, men husker alt feil :P 

Anonymkode: 3ddc0...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig mange gode minner ja! Veldig glad i mange av karakterene og mange gode stories! Så den som ungdom/ung voksen. Nå er jeg travel, men når jeg blir eldre  håper jeg det er mulig å se serien på nytt fortsatt! 😍

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvor klarer dere å se de aller første sesongene fra Hotell Cæsar?  

Er dette fremdeles tilgjengelig på TV 2 Sumo eller noe?               

Anonymkode: 4c257...5ff

Alt ligger på Sumo ja: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og. Er bare søppel nå. Paradise Hotell faenskap, kopi serien Ex on the Beach faenskap. Nyheter, kjendissladder og kjedelige filmer...

Anonymkode: fb2e3...731

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.8.2020 den 12.23, AnonymBruker skrev:

For 15 år siden husker jeg det var så koselig å se Hotel Cæsar kl 19:30. Timet middagen etter det sånn at vi spiste mens vi så dagens episode. Jeg forstår jo at tidene forandrer seg, og at det på et tidspunkt måtte ta slutt. Men er det flere som savner den ordentlig gode Hotel Cæsar perioden? Ble så glad i alle karakterene. Noen ganger ser jeg en og annen gammel episode på Sumo og mimrer ❤ Ser ikke på det nyeste som ble laget de siste årene, for det syntes jeg var ordentlig dårlig.

Hotel Cæsar var ikke akkurat vakkert å se på, men det var iallefall bedre enn reprisen av reprisen av reprisen av Huskestue som dem sender istedenfor. 

TV2 er blitt elendig på underholdning, spesielt serier. Ser nesten ikke på TV2 eller Sumo mer. 

Anonymkode: bfbb5...1fb

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hotel Cæsar var ikke akkurat vakkert å se på, men det var iallefall bedre enn reprisen av reprisen av reprisen av Huskestue som dem sender istedenfor. 

TV2 er blitt elendig på underholdning, spesielt serier. Ser nesten ikke på TV2 eller Sumo mer. 

Nå får det være nok! Huskestue er et super program! Å si at Hotel Cæsar er bedre er bare helt latterlig!

Anonymkode: 6321c...77d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok! Huskestue er et super program! Å si at Hotel Cæsar er bedre er bare helt latterlig!

Nå får det være nok! Cæsar er en hedersserie! Snuskestue er bare griseteit og ekstremt masete. Harry duracellkaniner på speed! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Hotel Cæsar på Sumo. Begynte på nytt i fjor, og er nå på sesong 15. Fortsatt veldig spennende.

Husker at serien ble bare dårligere og dårligere og sluttet å se på det mens det gikk på tv.

Savner også Familiesagaen De syv søstre. Den er dessverre ikke på sumo 😭

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Konseptet Huskestue er bra, og programmene er også bra. Men når du har sett episoden én gang, og får den servert 8 ganger til iløpet av et halvår, så blir man rett og slett mett på hele programmet. Hotel Cæsar tilførte deg iallefall noe nytt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Konseptet Huskestue er bra, og programmene er også bra. Men når du har sett episoden én gang, og får den servert 8 ganger til iløpet av et halvår, så blir man rett og slett mett på hele programmet. Hotel Cæsar tilførte deg iallefall noe nytt. 

Får den servert..? Jeg setter på det jeg vil på TV. Ingen tvinger meg til å se noe flere ganger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.9.2020 den 0.05, AnonymBruker skrev:

Er dette et reelt problem i 2020 hvor alle har tilgang til streaming av serier og filmer? Ser man seriene på tv2 sumo så kan man jo se dem akkurat når man vil?

Anonymkode: 6325f...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
Annonse

Så morro, jeg har nettopp sittet og sett på 6 episoder av hotel cæsar, fant ut at jeg måtte ha en pause også er dette øverste tråden på kvinneguiden. 

Jeg startet for noen mnd siden, men jeg ville egentlig bare se den tiden Vilde var med. jeg begynte på sesong 1, men georg er en alt for treg og kjedelig mann. så hoppet rett til sesong 18 og er nå på sesong 27. nettopp grått og sørget meg igjennom dødsfallet til Liv Liland Anker-Hansen. 

Anonymkode: fefd8...d27

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Så morro, jeg har nettopp sittet og sett på 6 episoder av hotel cæsar, fant ut at jeg måtte ha en pause også er dette øverste tråden på kvinneguiden. 

Jeg startet for noen mnd siden, men jeg ville egentlig bare se den tiden Vilde var med. jeg begynte på sesong 1, men georg er en alt for treg og kjedelig mann. så hoppet rett til sesong 18 og er nå på sesong 27. nettopp grått og sørget meg igjennom dødsfallet til Liv Liland Anker-Hansen. 

Anonymkode: fefd8...d27

Å, herregud, det dødsfallet var det tristeste som noengang har skjedd i den serien :grine: fryktelig trist når Joey og Runa døde og. Du skulle sett de første sesongene likevel da, Juni på fylla er helt fantastisk! :hoho: Men hun får jo tilbakefall. Jeg har ikke sett på på en stund, så husker ikke helt hvilken sesong jeg er på, men sumo husker hvor jeg er 👍🏻 Er der hvor Benedikte og Odd holder Frøya skjult og Odd må late som han er forelsket i Frøya for å få henne til å anmelde Viking. Må snart begynne å se igjen. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (49 minutter siden):

Å, herregud, det dødsfallet var det tristeste som noengang har skjedd i den serien :grine: fryktelig trist når Joey og Runa døde og. Du skulle sett de første sesongene likevel da, Juni på fylla er helt fantastisk! :hoho: Men hun får jo tilbakefall. Jeg har ikke sett på på en stund, så husker ikke helt hvilken sesong jeg er på, men sumo husker hvor jeg er 👍🏻 Er der hvor Benedikte og Odd holder Frøya skjult og Odd må late som han er forelsket i Frøya for å få henne til å anmelde Viking. Må snart begynne å se igjen. 

Folk dødde jo som fluer.

Helt urealistisk. Større fare for å dø eller havne i koma gjennom å være en karakter i Hotel Cæsar enn å være en vanlig innbygger i konfliktområder som Irak, Kongo eller Sudan.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...