Gå til innhold

Smittevernoverlegen datter hadde Corona test


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det må være pinlig for den smittevernoverlegen det gjaldt, det er ikke mye hun har klart å lære sin datter... 

Anonymkode: 133ca...64b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det må være pinlig for den smittevernoverlegen det gjaldt, det er ikke mye hun har klart å lære sin datter... 

Anonymkode: 133ca...64b

Smittevernoverlegens datter hadde Corona fest

Anonymkode: 133ca...64b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Smittevernoverlegens datter hadde Corona fest

Anonymkode: 133ca...64b

Flaut! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det må være pinlig for den smittevernoverlegen det gjaldt, det er ikke mye hun har klart å lære sin datter... 

Anonymkode: 133ca...64b

Evt at hun har lært henne godt, men datteren driter i det. Det er enda pinligere når det da har ført til smitteutbrudd. FOR DATTEREN vel og merke. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det må være pinlig for den smittevernoverlegen det gjaldt, det er ikke mye hun har klart å lære sin datter... 

Anonymkode: 133ca...64b

Det er ikke alltid barna gjør som du har lært dem, eller oppfører seg i henhold til oppdragelsen de har fått. Hadde det vært mitt barn og jeg var smittevernlegen, hadde dette «voksne« barnet fått seg mange sannhetens ord.

Anonymkode: d5929...91b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det må være pinlig for den smittevernoverlegen det gjaldt, det er ikke mye hun har klart å lære sin datter... 

Anonymkode: 133ca...64b

Tro meg, da jeg var 18 eller der omkring var det mye mine fornuftige og gode foreldre prøvde å lære meg, men som jeg ga fullstendig blaffen i.

Anonymkode: e8cc8...357

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det må være pinlig for den smittevernoverlegen det gjaldt, det er ikke mye hun har klart å lære sin datter... 

Anonymkode: 133ca...64b

Denne smittevernlegen må straks fengsles, i hvert fall i ti år fremover.

Anonymkode: 62cf3...bb4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det gjelder Bergen da de har et utbrudd forbundet med festene i Oslo og smittevernoverlegen i Bergen vil ikke uttale seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Jeg tror det gjelder Bergen da de har et utbrudd forbundet med festene i Oslo og smittevernoverlegen i Bergen vil ikke uttale seg.

Men der tok jeg kraftig feil 😅 Det var visst Bærum https://www.budstikka.no/koronavirus/flere-koronasmittet-etter-fest-hos-baerums-smittevernoverlege/595403!/

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Frøkensina said:

Jeg tror det gjelder Bergen da de har et utbrudd forbundet med festene i Oslo og smittevernoverlegen i Bergen vil ikke uttale seg.

Det var tydlige at det var Bærum hele veien. Vi visste jo at festen var i Oslo :)

Anonymkode: 897c8...4f6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var tydlige at det var Bærum hele veien. Vi visste jo at festen var i Oslo :)

Anonymkode: 897c8...4f6

Mulig det, men samtidig har festene i Oslo spredd seg til et smitteutbrudd i Bergen og en fest der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge artikkelen så var det en annen forelder tilstede på denne festen med over 40 deltagere, det er også pinlig synes jeg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Frøkensina said:

Mulig det, men samtidig har festene i Oslo spredd seg til et smitteutbrudd i Bergen og en fest der.

Joa, men ble også sagt at det var en nærliggende kommune.

Anonymkode: 897c8...4f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Joa, men ble også sagt at det var en nærliggende kommune.

Anonymkode: 897c8...4f6

Ok det stod ikke det da jeg leste i vg, bare at det gjaldt en av Norges største kommuner. Jeg har allerede ledd av meg selv for å ha tatt feil så jeg forstår ikke helt hva du vil oppnå.  Men, men enhvers (anonymbrukers) glede osv 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Smittevernlegen må holdes strafferettslig ansvarlig for det datteren gjør i deres hjem.

Anonymkode: 62cf3...bb4

Skal en mor være ansvarlig for hva hennes myndige barn foretar seg? Det ble da vitterlig tidligere rapportert at «barnet» var i 20-årene.

Anonymkode: d5929...91b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det må være pinlig for den smittevernoverlegen det gjaldt, det er ikke mye hun har klart å lære sin datter... 

Anonymkode: 133ca...64b

Ville ikke lagt skylden på foreldre her altså! Det blir for dumt... Men overskriftene skal ha det til at legen hadde stelt i stand fest hjemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er det mange som aldri har gjort noe dumt. Hverken som ung eller voksen.... 

I mitt nabolag ( Asker) er det de voksne som "bare" har 3-4 venner på middag. Har en ungdom, og synes faktisk synd på de unge. Få fester, festivaler er avlyst osv....

Til uka begynner skolen igjen. Alt av velkommen fester er avlyst. Fadder uker bli kraftig regulert. 

Slutt å klag på de unge! De er som regel mye flinkere enn de voksne!

Anonymkode: 90e0b...93d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er det mange som aldri har gjort noe dumt. Hverken som ung eller voksen.... 

I mitt nabolag ( Asker) er det de voksne som "bare" har 3-4 venner på middag. Har en ungdom, og synes faktisk synd på de unge. Få fester, festivaler er avlyst osv....

Til uka begynner skolen igjen. Alt av velkommen fester er avlyst. Fadder uker bli kraftig regulert. 

Slutt å klag på de unge! De er som regel mye flinkere enn de voksne!

Anonymkode: 90e0b...93d

Kritikken rundt dette har vel ikke egentlig gått på at noen har hatt fest, men at man har hatt fester med veldig mange deltakere. Man kan fint ha fest uten å måtte ha flere enn 20 deltakere.

Anonymkode: d5929...91b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kritikken rundt dette har vel ikke egentlig gått på at noen har hatt fest, men at man har hatt fester med veldig mange deltakere. Man kan fint ha fest uten å måtte ha flere enn 20 deltakere.

Anonymkode: d5929...91b

Har du vært på fest hvor folk sitter 1 m fra hverandre? 

Anonymkode: 90e0b...93d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...