Gå til innhold

Tidlig ultralyd (uke 8)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er i Ålesund 

 

ts

Anonymkode: a0cc6...35e

 

Aleris? 

Anonymkode: 89875...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver en av de største byene i Norge, samt det er på Vestlandet. Da må det vel være Stavanger eller Bergen? Du kan få tidlig ultralyd i begge de byene, men det gjør det litt lettere å komme med anbefalinger hvis du skriver konkret hvilken by du søker ultralyd i.. Med mindre det er Ålesund, da kan jeg ikke hjelpe deg. 

Anonymkode: ffecd...855

I hvert fall ikke Bergen. Skal på tidlig ultralyd der selv snart, og var 0 problem å få time.

Anonymkode: b99fa...357

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt langt fra Ålesund, men jeg var I uke 9 i Kristiansund. Utrolig dyktig og hyggelig dame😊

Anonymkode: 953d1...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette hørtes virkelig merkelig ut. Vet ikke hva slags type klinikker du har ringt som har kommet med denne beskjeden, men fertilitetsklinikker utfører iallefall tidlig UL. Medicus f.eks utfører BARE tidlig UL. Jeg snakket med dem tidligere denne uken, da sa de først nei for de hadde misforstått henvisningen fra legen og trodde jeg var 14 uker på vei. "Vi utfører kun tidlig UL" sa de, altså før uke 12. Så da jeg fikk oppklart misforståelsen og sa at jeg var i uke 8 så fikk jeg time to dager etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg var på tidlig UL 8+0 i Ulsteinvik, møre og romsdal/grensa til Sogn og Fjordane, ved Austad diagnostikk. Veldig flink røntgenlege med masse erfaring! Når eg sjekka på nettet hadde dei i Bergen og i alle fall. Usikker kvar du held til då, men.. :)

Endret av RockyRose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...