AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #1 Del Skrevet 6. august 2020 Hei, jeg er 1.70 høy og veier 62 kg, er dette passelig, for mye eller for lite ? Jeg er dame. Anonymkode: 8f203...86c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #2 Del Skrevet 6. august 2020 Ingen ? Anonymkode: 8f203...86c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #3 Del Skrevet 6. august 2020 Samme høyde som deg, men veier litt mer pga trening/muskler, er slank selv og lite opptatt av vekt egentlig, ser mer på hvordan jeg ser ut. Før da jeg ikke trente veide jeg mellom 58-61. Så vil vel si du er normal. Anonymkode: 1debb...e8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #4 Del Skrevet 7. august 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg er 1.70 høy og veier 62 kg, er dette passelig, for mye eller for lite ? Jeg er dame. Anonymkode: 8f203...86c Hva skal man si? Vet jo lite om deg, men generelt er vekten definert som normal BMI. Personlig så ser jeg på kroppen, ikke vekten når jeg vurderer noen. De som trener mye styrke kan lett veie mer enn en som ikke trener, men fortsatt se mye bedre ut. Syns du selv du ser bra ut er vel deg viktige spørsmålet? Anonymkode: 35e85...1d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå