AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #1 Del Skrevet 6. august 2020 Skal kjøpe bil, og har funnet en som er veldig langt unna der jeg bor. Har et familiemedlem (som jeg stoler på) der, som snart skal i retning min by, og vi lurer på om det er noe i veien for at h*n gjennomfører alt av prøvekjøring, kjøp, registrering osv for meg og med fullmakt fra meg, og deretter kjører den hit? Noen fallgruver å tenke på? Anonymkode: 842bc...d21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #2 Del Skrevet 6. august 2020 Registrering, forsikring og betaling kan du gjøre på nettet. Problemet er vel hvis det er feil eller mangler på bilen som selger ikke har opplyst om eller som denne slektningen din ikke oppdaget ved visning av bilen, skal du ta dette direkte med selger eller må slektningen være mellommann?. Anonymkode: b5cee...8fc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #3 Del Skrevet 6. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Registrering, forsikring og betaling kan du gjøre på nettet. Problemet er vel hvis det er feil eller mangler på bilen som selger ikke har opplyst om eller som denne slektningen din ikke oppdaget ved visning av bilen, skal du ta dette direkte med selger eller må slektningen være mellommann?. Anonymkode: b5cee...8fc Vedkommende familiemedlem er 100 ganger mer bilkyndig enn meg, så det h*n ikke oppdager ved visning, vil nok ikke jeg heller oppdage, haha. Men da tror jeg kanskje at vi går for det. Takk for svar! Anonymkode: 842bc...d21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 6. august 2020 #4 Del Skrevet 6. august 2020 Alle kan ordnes på nett, så det går greit. Jeg gjorde det for et par måneder siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2020 #5 Del Skrevet 7. august 2020 Høres ut som om det er et bedre valg å la slektningen inspisere og kjøpe bilen. Lykke til! Anonymkode: 0be4e...767 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå