Gå til innhold

Ullundertøy til 4-åring?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to gutter med 7 år mellom seg. Den eldste sa i vinter "Skulle ønske jeg var 6 år og kunne springe rundt i ull undertøy."Så fra meg et stort JA!

La 4 åringer være barn. 

Anonymkode: 57ad8...081

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff, syns barn i ulltrøye/ullbody og strømpebukse er så trist. Syns det er ok at barna ser litt stelt og ordentlig ut når de er i bhg. Noen velger å gjøre det, men de fleste i vår barnehage har på barna ordentlige klær. 

Anonymkode: 50efb...c53

Hæh? Ullundertøy er da det beste barna kan gå med om vinteren! 

Anonymkode: 6bf31...e07

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff, syns barn i ulltrøye/ullbody og strømpebukse er så trist. Syns det er ok at barna ser litt stelt og ordentlig ut når de er i bhg. Noen velger å gjøre det, men de fleste i vår barnehage har på barna ordentlige klær. 

Har ikkje barna ull på når dei er ute da eller? Du krev vel ikkje at dei som jobbar i bhg skal hjelpe til med å ta av ullkleda når dei kjem inn for så å ta på meir "ordentlige klede" (kva no det måtte bety). Og kvifor i all verda skal barna måtte pynte seg i barnehagen? For at det skal sjå bra ut på bilde, eller kva er greia? 🤔

AnonymBruker
Skrevet

Ja, her hadde hun kun ull longs i 1.klasse også. Hun hater å ha noe over longsen.. Spent på hvordan det blir til vinteren da jeg syns hun egentlig burde ha bukse over nå som hun går på skolen.

Anonymkode: 3ba46...136

AnonymBruker
Skrevet

Overdelen ser jo ut som ein vanlig genser... Er det buksene som er problemet, at dei er for ettersittande? I så fall, er "skinny jeans" og tights bedre? 

Gjest Trynefaktor
Skrevet
På 7.8.2020 den 14.01, AnonymBruker skrev:

Ullundertøy pluss ballerinaskjørt er en slager her ☺

Anonymkode: 9ee63...5f4

Ja,det har vært en slager hos mine jenter også 🙂

Gjest Trynefaktor
Skrevet
På 7.8.2020 den 14.09, AnonymBruker skrev:

De fleste i vår barnehage tar på barna ordentlige ullklær, kan jeg si da ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...