Gå til innhold

Jeg var en ekkel idiot

Fremhevede innlegg

Gjest Alterego666
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tuller ikke, jeg fikk ordentlig klump i halsen, og tårer i øynene. 

Dette har jeg ikke opplevd før. Det er unikt. Noe jeg egentlig har sluttet å tro på at noen menn noen gang vil innrømme. 

Måtte flere menn være like ærlige, så vi faktisk kan diskutere temaet uten å forholde oss til eventyr om at dette bare gjelder spesielle typer menn. 

Dette betyr mye for meg, at noen, noen overhodet, våger å innrømme å ha gjort slike feil, selv om de er vanlige menn. 

Takk for det, det koster meg ikke så mye. Jeg må også skyte inn at det ikke skjedde noe som kan minne om overgrep og det skjedde ingen utroskap, selv om det ene KAN komme inn under #metoo dersom en bruker en veldig vid definisjon av begrepet. Det groveste jeg kan si om begge tilfeller er at det skjedde ting som ikke hører hjemme på en arbeidsplass, og at det skjedde etter kontortid og under påvirkning av alkohol er ingen unnskyldning.

For meg er to ting viktige ved disse hendelsene. 1) Jeg tok raskt lærdom før dette utviklet seg til et mønster, og 2) jeg lærte at å be om unnskyldning er reparerende for begge parter.

Det koster meg ikke mye å fortelle dette. Et knippe av vennene mine samt partner kjenner begge historier i detalj. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...