Gå til innhold

Verste flausen i mitt liv..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 5.8.2020 den 12.05, AnonymBruker skrev:

Jeg har datet en kar i fire-fem måneder og vi tilbringer mye tid sammen. Jeg er hos han nå og jeg våknet tidlig på morgenen og han hadde skikkelig morrabrød, så jeg begynte å kysse han på brystet og spurte om jeg fikk lov til å leke med han. Han våkna halvveis til og jeg repeterte spørsmålet og han ble gira med en gang.

Etter å ha gått ned på han en stund begynte jeg å ri... Og jeg kom hardt et par ganger og jeg begynte å ri enda hardere og mer intenst da den tredje orgasmen kom. Så merket jeg det verste jeg noensinne har følt: uventa diarré. Jeg håpte at ingenting kom ut, men jeg følte det var vått og jeg tok en hånd bak for å sjekke og jo visst, jeg bæsja over pikken og ballene hans.

Det var mørkt og han merket det ikke, men jeg kunne lukte det og han ville merke det når som helst, så jeg måtte bare bite det i meg og fortelle hva som skjedde. Jeg har aldri vært så flau i hele mitt liv! Han tok det greit, selv om han lo veldig mye etterhvert, men han forsikra meg om at det ikke er noe å være flau over osv. Jeg er imidlertid så flau at jeg ikke aner hvor jeg skal gjør av meg!! 😓

Bare et svært hjertesukk fra ei jente som håper at jeg fremdeles har sjans til å bli seriøs med denne flotte karen

Anonymkode: c8155...587

Bare vær glad dere ikke hadde 69 når det skjedde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noe å være flau over. Om han ikke visste det fra før, var det vel bra at det gikk opp for ham at pene piker også bæsjer.

Anonymkode: a9bc1...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.8.2020 den 8.25, AnonymBruker skrev:

Fy søren for en gris du er Ts. Hadde noen bæsjet over meg slik hadde det vært takk og farvel. Voksne mennesker må da klare å ha kontroll på bæsjingen sin. 

Anonymkode: 79872...c41

Det her er jo faktisk noe ethvert menneske kan oppleve ila livet, heldigvis har flertallet av oss forståelse for at sånt kan skje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/5/2020 at 12:05 PM, AnonymBruker said:

Jeg har datet en kar i fire-fem måneder og vi tilbringer mye tid sammen. Jeg er hos han nå og jeg våknet tidlig på morgenen og han hadde skikkelig morrabrød, så jeg begynte å kysse han på brystet og spurte om jeg fikk lov til å leke med han. Han våkna halvveis til og jeg repeterte spørsmålet og han ble gira med en gang.

Etter å ha gått ned på han en stund begynte jeg å ri... Og jeg kom hardt et par ganger og jeg begynte å ri enda hardere og mer intenst da den tredje orgasmen kom. Så merket jeg det verste jeg noensinne har følt: uventa diarré. Jeg håpte at ingenting kom ut, men jeg følte det var vått og jeg tok en hånd bak for å sjekke og jo visst, jeg bæsja over pikken og ballene hans.

Det var mørkt og han merket det ikke, men jeg kunne lukte det og han ville merke det når som helst, så jeg måtte bare bite det i meg og fortelle hva som skjedde. Jeg har aldri vært så flau i hele mitt liv! Han tok det greit, selv om han lo veldig mye etterhvert, men han forsikra meg om at det ikke er noe å være flau over osv. Jeg er imidlertid så flau at jeg ikke aner hvor jeg skal gjør av meg!! 😓

Bare et svært hjertesukk fra ei jente som håper at jeg fremdeles har sjans til å bli seriøs med denne flotte karen

Anonymkode: c8155...587

Slike anledninger er gjerne vippepunkt der man lett finner ut om personen er voksen og moden, eller umoden og stikker av. Dette kan skje med hvem som helst, det kunne også ha skjedd fra ham. Men, du.. Jeg vil oppfordre deg til å snakke med han om det, selv om det er pinlig. God kommunikasjon er utrolig viktig for forhold, og det er ikke noe mindre pinlig av å være den som opplever slikt, også blir aldri elefanten i rommet adressert. Da kommer man seg ikke videre. Det blir ingen progresjon i relasjonen da. Ønsker du det, så må du ta det opp.

Anonymkode: 80e0d...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...