Gå til innhold

Verste flausen i mitt liv..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har datet en kar i fire-fem måneder og vi tilbringer mye tid sammen. Jeg er hos han nå og jeg våknet tidlig på morgenen og han hadde skikkelig morrabrød, så jeg begynte å kysse han på brystet og spurte om jeg fikk lov til å leke med han. Han våkna halvveis til og jeg repeterte spørsmålet og han ble gira med en gang.

Etter å ha gått ned på han en stund begynte jeg å ri... Og jeg kom hardt et par ganger og jeg begynte å ri enda hardere og mer intenst da den tredje orgasmen kom. Så merket jeg det verste jeg noensinne har følt: uventa diarré. Jeg håpte at ingenting kom ut, men jeg følte det var vått og jeg tok en hånd bak for å sjekke og jo visst, jeg bæsja over pikken og ballene hans.

Det var mørkt og han merket det ikke, men jeg kunne lukte det og han ville merke det når som helst, så jeg måtte bare bite det i meg og fortelle hva som skjedde. Jeg har aldri vært så flau i hele mitt liv! Han tok det greit, selv om han lo veldig mye etterhvert, men han forsikra meg om at det ikke er noe å være flau over osv. Jeg er imidlertid så flau at jeg ikke aner hvor jeg skal gjør av meg!! 😓

Bare et svært hjertesukk fra ei jente som håper at jeg fremdeles har sjans til å bli seriøs med denne flotte karen

Anonymkode: c8155...587

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uhell happens. Han er voksen nok til å ta det sporty. Hvis han dumper deg etter dette, så er han ikke så flott likevel. Mange ville forresten stått til knes i det, for en jente som kommer hardt. 😘

Anonymkode: e855d...405

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan skje den beste. Ingenting å tenke på, særlig siden det virket som han tok det med godt humør.

Syns det er flauere å spørre to ganger om "å få leke med han".

Anonymkode: 274e1...e66

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper dere begge kan se tilbake på episoden med et smil om noen år. 💜

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra ♥️ Det er ikke verdens undergang. Kan tenke meg det er mange som har hatt uhell i samband med analsex også. Hadde han reagert negativt på dette hadde han vært en dust. På relasjonen du fikk virker han som en allright fyr 👍

Anonymkode: e8910...d6d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette kan skje den beste. Ingenting å tenke på, særlig siden det virket som han tok det med godt humør.

Syns det er flauere å spørre to ganger om "å få leke med han".

Anonymkode: 274e1...e66

Du syns det er flaut å spørre om samtykke til sex? 😮 

Ts: Dette går så bra, sånne ting skjer! :) Om en stund kan dere kanskje le av det sammen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trudde først du var ein homofil mann xD

Ikkje stress, shitt happens... 

Men seriøst, om han liker deg som person hever han seg over det. Det går nok fint ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Nå har ditt verste mareritt skjedd. Du kan senke skuldrene, slappe av og være deg selv. Alle vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gled deg til du bommer på mens dagen da. LOL. 

Hvis du lurer (ikke gjør det), kan du sjekke de voksnes madrasser. (Som en fakta, men ALDRI sjekk..just saying LOL)

 

Kontroll tar tid da ❤️❤️ 

Anonymkode: 145b3...927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som han tok det på en bra måte da, som tyder på at han er en bra fyr. Så kudos for det! 👌

Anonymkode: 6229c...595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren for en gris du er Ts. Hadde noen bæsjet over meg slik hadde det vært takk og farvel. Voksne mennesker må da klare å ha kontroll på bæsjingen sin. 

Anonymkode: 79872...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fy søren for en gris du er Ts. Hadde noen bæsjet over meg slik hadde det vært takk og farvel. Voksne mennesker må da klare å ha kontroll på bæsjingen sin. 

Anonymkode: 79872...c41

Gled deg til voksenlivet og alderdommen du. 

Anonymkode: e855d...405

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker said:

Fy søren for en gris du er Ts. Hadde noen bæsjet over meg slik hadde det vært takk og farvel. Voksne mennesker må da klare å ha kontroll på bæsjingen sin. 

Anonymkode: 79872...c41

De neste 24 timene gikk med på utallige toalettbesøk og magekramper, så det var en magesjau som var årsaken 😔 Til vanlig har jeg selvsagt kontroll.. 

Anonymkode: c8155...587

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De neste 24 timene gikk med på utallige toalettbesøk og magekramper, så det var en magesjau som var årsaken 😔 Til vanlig har jeg selvsagt kontroll.. 

Anonymkode: c8155...587

Hmm. Hadde ikke følt meg trygg neste gang du skulle ri. Skal hun bæsje igjen?

Anonymkode: 79872...c41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Hmm. Hadde ikke følt meg trygg neste gang du skulle ri. Skal hun bæsje igjen?

Anonymkode: 79872...c41

Godt denne karen er langt triveligere enn deg - han bad meg iherdig om å ri ham igjen allerede samme kvelden 🥰

Anonymkode: c8155...587

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan garantere at det der er noe dere kommer til å le av om noen år begge to, enten dere fortsatt er sammen eller ikke. 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida! Det er ganske kjipt! Men jeg har sett verre haha! Bra du ikke satt på ansiktet hans, for å si det slik! 
Det er bare å le av slikt. Og «sette seg på hesten igjen!» 😂

Anonymkode: 4fddc...0ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...