Gå til innhold

IKM September

vret

Anbefalte innlegg

Her er testen fra idag til morran 10 dpo. Ser dere noe baby strek? 

Jeg tror egentlig jeg har kort kutefase🤔 hadde eggløsning sent... På dag 19 eller 20😅 

Nå er jeg på dag 29. Har egentlig bare 28-29 dagers syklus. 

20200914_100535.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Erosrose skrev:

5 dpo, da er du jo nesten halvveis 😁 håper du ender med bfp også😄❤️

Ja jeg teller hardt ned her! Skal ta første test på fredag på 9 dpo. Har klart å skimte noe svakt mange ganger på dette tidspunktet før, men i sommer så jeg ingenting før 10 dpo. Så får kanskje ikke svar før lørdag/søndag.

7 minutter siden, Erosrose skrev:

Ja ingen tvil! Du er gravid! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Amatariel skrev:

Ja jeg teller hardt ned her! Skal ta første test på fredag på 9 dpo. Har klart å skimte noe svakt mange ganger på dette tidspunktet før, men i sommer så jeg ingenting før 10 dpo. Så får kanskje ikke svar før lørdag/søndag.

Åååh🙈🙈🙈 kan ikke tro det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Amatariel skrev:

😊Jeg er i sjokk haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKM i dag-  kjenner på meg at den kommer anytime 😔 Hater disse nedturene, det gjør jo så vondt, også blir jeg så redd.. Håper det klaffer snart for oss 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Erosrose skrev:

Jeg tror egentlig jeg har kort kutefase🤔 hadde eggløsning sent... På dag 19 eller 20😅 

Nå er jeg på dag 29. Har egentlig bare 28-29 dagers syklus. 

20200914_100535.jpg

Ser tydelig strek ja 😍 så heldig!! 

da var mensmurringene et symptom 🙈👏🏼Har du det enda? 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, frk.bie skrev:

Ser tydelig strek ja 😍 så heldig!! 

da var mensmurringene et symptom 🙈👏🏼Har du det enda? 😋

Ja jeg har det enda, men ikke hele dagen🙈😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Erosrose skrev:

Ja jeg har det enda, men ikke hele dagen🙈😊

Okei. Jeg har hatt myye mer murringer denne mnd enn til vanlig, men kjennes ut som jeg får mensen når som helst 😅 Så det er vell ikke et symptom hos meg 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, frk.bie skrev:

Okei. Jeg har hatt myye mer murringer denne mnd enn til vanlig, men kjennes ut som jeg får mensen når som helst 😅 Så det er vell ikke et symptom hos meg 🙈

Det var akk sånn med meg å:) åssen dpo er du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 eller 14 dpo i dag. Men tørr ikke teste for jeg blir så skuffet 🙈 Så jeg venter å ser noen dager dersom mensen ikke skulle komme🤞🏼 Men er 97% sikker på at den kommer i dag eller i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Erosrose skrev:

Og enda tydeligere når jeg tok av dekselet, den er jo rosa😅👀

20200914_100928.jpg

Gratulerer så mye🤩 jeg synes nå teststreken er litt sterkere idag jeg da! Selv om du egentlig ikke ser tydelig økning før det har fått 2-3 dager ifra den igår, nå når det er så tidlig enda😃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, frk.bie skrev:

13 eller 14 dpo i dag. Men tørr ikke teste for jeg blir så skuffet 🙈 Så jeg venter å ser noen dager dersom mensen ikke skulle komme🤞🏼 Men er 97% sikker på at den kommer i dag eller i morgen..

OK, jeg krysser fingrene for at den ikke kommer, og at du får to rosa streker istede😊 har dere prøvd lenge? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Love90 skrev:

Gratulerer så mye🤩 jeg synes nå teststreken er litt sterkere idag jeg da! Selv om du egentlig ikke ser tydelig økning før det har fått 2-3 dager ifra den igår, nå når det er så tidlig enda😃 

Takk😊

Når jeg sitter her med begge testene ved siden av hverandre så ser jeg godt at streken er mye mere synlig idag🙈😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Erosrose skrev:

OK, jeg krysser fingrene for at den ikke kommer, og at du får to rosa streker istede😊 har dere prøvd lenge? 

Ja krysser alt for det 🤞🏼 Vi har prøvd siden mai. så er ikke så lenge men er virkelig utålmodig 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, frk.bie skrev:

Ja krysser alt for det 🤞🏼 Vi har prøvd siden mai. så er ikke så lenge men er virkelig utålmodig 🙈

Det skjønner jeg. Sist gang prøvde jeg i over 1.5 år🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adinterim

Hmm, pittelitt rosa på papiret i dag. Skikkelig lyst rosa, godt blandet med litt slimete utflod, ikke lik spottingen jeg til vanlig har før mens 😬 Kan det være festeblødning så sent? 11 dpo i dag. Strimmeltestene (ikke tidlig-tester) er negative, men jeg tar det ikke fryktelig tungt enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Erosrose skrev:

Det skjønner jeg. Sist gang prøvde jeg i over 1.5 år🙈

Såpass 😣 Det håper jeg virkelig vi slipper.. 🤞🏼 
Er dette første PP nå da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, adinterim skrev:

Hmm, pittelitt rosa på papiret i dag. Skikkelig lyst rosa, godt blandet med litt slimete utflod, ikke lik spottingen jeg til vanlig har før mens 😬 Kan det være festeblødning så sent? 11 dpo i dag. Strimmeltestene (ikke tidlig-tester) er negative, men jeg tar det ikke fryktelig tungt enda

Det kan være festeblødning 😁 🤞 håper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...