AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #21 Skrevet 4. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har vært på date med en og han virker veldig giret på å møtes igjen. Foreslo nytt møte med engang vi var ferdig med daten, svarer raskt og tar kontakt. Når jeg snakker med han skriver han utfyllende og fortsetter samtalen. Men plutselig midt i samtalen kan jeg spørre han ett spørsmål og han åpner med slutter å svare? Dette har skjedd flere gangen nå. Eller jeg skriver noe utfyllende og han bare leser det uten svar. Hva er greia? Har jeg mistolket interessen? Anonymkode: f184f...dd8 Sovner han kanskje? Anonymkode: b07f5...df5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #22 Skrevet 4. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sovner han kanskje? Anonymkode: b07f5...df5 Nei det tror jeg ikke da det er slik alt ifra midt på dagen til kvelden Anonymkode: f184f...dd8
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #23 Skrevet 4. august 2020 Selvfølgelig er det fordi han ikke rekker å svare alle samtidig, Han har garantert en «gruppe-chat» på gang, og da gjelder det å holde tunga rett i munnen. Svarer av erfaring. Anonymkode: 870d8...a17
MarieLo Skrevet 4. august 2020 #24 Skrevet 4. august 2020 Du blir nedprioritert. Ingen andre måter å se på det. Hadde han vært interessert i bruke mer tid på deg så hadde det blitt gjort.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #25 Skrevet 4. august 2020 1 minutt siden, MarieLo skrev: Du blir nedprioritert. Ingen andre måter å se på det. Hadde han vært interessert i bruke mer tid på deg så hadde det blitt gjort. Han prioriterer å bruke tid med meg ofte så det finnes jo selvfølgelig andre grunner. Klarer ikke ta svarene dine seriøst etter dine forrige innlegg desverre, virker ikke som du har helt peiling på dating. Anonymkode: f184f...dd8
MarieLo Skrevet 4. august 2020 #26 Skrevet 4. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han prioriterer å bruke tid med meg ofte så det finnes jo selvfølgelig andre grunner. Klarer ikke ta svarene dine seriøst etter dine forrige innlegg desverre, virker ikke som du har helt peiling på dating. Anonymkode: f184f...dd8 Åja, så lenge du føler at han prioriterer deg så er det vel ikke noe problem. Da bør du endre tittelen, men.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #27 Skrevet 4. august 2020 Akkurat nå, MarieLo skrev: Åja, så lenge du føler at han prioriterer deg så er det vel ikke noe problem. Da bør du endre tittelen, men. Ja du har virkelig svaret på alt du 😂😂😂 Tråden heter ikke «jeg blir ikke prioritert» Anonymkode: f184f...dd8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå