AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #1 Skrevet 4. august 2020 Har vært på date med en og han virker veldig giret på å møtes igjen. Foreslo nytt møte med engang vi var ferdig med daten, svarer raskt og tar kontakt. Når jeg snakker med han skriver han utfyllende og fortsetter samtalen. Men plutselig midt i samtalen kan jeg spørre han ett spørsmål og han åpner med slutter å svare? Dette har skjedd flere gangen nå. Eller jeg skriver noe utfyllende og han bare leser det uten svar. Hva er greia? Har jeg mistolket interessen? Anonymkode: f184f...dd8 1
MarieLo Skrevet 4. august 2020 #2 Skrevet 4. august 2020 (endret) Har det sånn jeg og med en. Samtalen blir droppet som en varm potet og jeg ignorert. Vet ikke hva du har tolket interessen som, men jeg har ikke tolket den som noe seriøs. Endret 4. august 2020 av MarieLo 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #3 Skrevet 4. august 2020 Snakker han stort sett om seg selv? Kanskje han strever med å engasjere seg i andre mennesker og derfor ikke gidder å svare på det som handler om deg. Anonymkode: 8ff67...617
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #4 Skrevet 4. august 2020 40 minutter siden, MarieLo skrev: Har det sånn jeg og med en. Samtalen blir droppet som en varm potet og jeg ignorert. Vet ikke hva du har tolket interessen som, men jeg har ikke tolket den som noe seriøs. Han er mye endel eldre så jeg tolket det som at han ønsker noe seriøst, i tillegg virket det som han ønsket å bli kjent med meg. Men ser nå han har vært å oppdatert tinderbildene sine så tolket nok feil der Anonymkode: f184f...dd8
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #5 Skrevet 4. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Snakker han stort sett om seg selv? Kanskje han strever med å engasjere seg i andre mennesker og derfor ikke gidder å svare på det som handler om deg. Anonymkode: 8ff67...617 Nei han lytter og stiller spørsmål i tillegg når vi er sammen men kan kanskje stemme når vi snakker via meldinger Anonymkode: f184f...dd8
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #6 Skrevet 4. august 2020 Typisk oppførsel fra noen som har dame eller som har flere damer i luften.. Anonymkode: f3f99...831 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #7 Skrevet 4. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Typisk oppførsel fra noen som har dame eller som har flere damer i luften.. Anonymkode: f3f99...831 Han har ikke dame men kan godt være han har flere, har ingen peiling. Virker svært tilgjengelig til å være sammen om han skulle hatt flere damer igrunnen Anonymkode: f184f...dd8
MarieLo Skrevet 4. august 2020 #8 Skrevet 4. august 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er mye endel eldre så jeg tolket det som at han ønsker noe seriøst, i tillegg virket det som han ønsket å bli kjent med meg. Men ser nå han har vært å oppdatert tinderbildene sine så tolket nok feil der Anonymkode: f184f...dd8 Pga alderen bare? Best å ikke være for naiv, så slipper man å bli såret selv av falske forhåpninger.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #9 Skrevet 4. august 2020 Akkurat nå, MarieLo skrev: Pga alderen bare? Best å ikke være for naiv, så slipper man å bli såret selv av falske forhåpninger. Ja litt pga alder men også pga han ønsker å snakke mye/bli kjent i forhold til andre gutter jeg har snakket med tidligere. Kan gjerne få lange meldinger. Tviler på jeg blir såret siden er ganske kald til det motsatte er bevist Anonymkode: f184f...dd8
MarieLo Skrevet 4. august 2020 #10 Skrevet 4. august 2020 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja litt pga alder men også pga han ønsker å snakke mye/bli kjent i forhold til andre gutter jeg har snakket med tidligere. Kan gjerne få lange meldinger. Tviler på jeg blir såret siden er ganske kald til det motsatte er bevist Anonymkode: f184f...dd8 På tide å slutte og tolke da høres det ut som. Du ser hvor det tar deg. Endret 4. august 2020 av MarieLo 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #11 Skrevet 4. august 2020 1 minutt siden, MarieLo skrev: På tide å slutte å tolke da høres det ut som. Du ser hvor det tar deg. Ja men ønsker en som er seriøst så gidder derfor ikke kaste bort tid om det gir mening, selv om jeg ikke blir såret. Anonymkode: f184f...dd8
MarieLo Skrevet 4. august 2020 #12 Skrevet 4. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja men ønsker en som er seriøst så gidder derfor ikke kaste bort tid om det gir mening, selv om jeg ikke blir såret. Anonymkode: f184f...dd8 Da bør du begynne å oppføre deg seriøst selv etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #13 Skrevet 4. august 2020 22 minutter siden, MarieLo skrev: Da bør du begynne å oppføre deg seriøst selv etterhvert. Og hvordan oppfører jeg meg ikke seriøst? Anonymkode: f184f...dd8
MarieLo Skrevet 4. august 2020 #14 Skrevet 4. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og hvordan oppfører jeg meg ikke seriøst? Anonymkode: f184f...dd8 Du bruker tiden på å diskutere tolkninger med andre i stedet for å snakke med vedkommende.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #15 Skrevet 4. august 2020 2 minutter siden, MarieLo skrev: Du bruker tiden på å diskutere tolkninger med andre i stedet for å snakke med vedkommende. Det betyr jo ikke jeg ikke oppfører meg seriøst? Syns det er altfor tidlig å ta den praten Anonymkode: f184f...dd8
MarieLo Skrevet 4. august 2020 #16 Skrevet 4. august 2020 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det betyr jo ikke jeg ikke oppfører meg seriøst? Syns det er altfor tidlig å ta den praten Anonymkode: f184f...dd8 Du kan rasjonalisere det som du vil, du oppfører deg likevel ikke seriøst og så lenge du tenker det er for tidlig for noe sånt så kan ikke noen andre anse deg som seriøs heller. Endret 4. august 2020 av MarieLo
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #17 Skrevet 4. august 2020 3 minutter siden, MarieLo skrev: Du bruker tiden på å diskutere tolkninger med andre i stedet for å snakke med vedkommende. Djisus. Alle har vel behov for å snakke og reflektere med venner (eller på KG) om en man dater. Du trenger ikke å være ufin og kalle TS useriøs. Ingenting her som tyder på at hun er det. Anonymkode: 8ff67...617 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #18 Skrevet 4. august 2020 6 minutter siden, MarieLo skrev: Du kan rasjonalisere det som du vil, du oppfører deg likevel ikke seriøst og så lenge du tenker det er for tidlig for noe sånt så kan ikke noen andre anse deg som seriøs heller. Jeg tror heller han ville ansett meg som gal om jeg tok den praten så tidlig men takk for tipset du. Anonymkode: f184f...dd8 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #19 Skrevet 4. august 2020 Han blir kanskje opptatt med noe annet, så han leser svaret ditt og kan ikke svare med en gang. Er vel ingen som er forpliktet til å svare på meldinger med en gang. Anonymkode: 94388...6cd
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #20 Skrevet 4. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han blir kanskje opptatt med noe annet, så han leser svaret ditt og kan ikke svare med en gang. Er vel ingen som er forpliktet til å svare på meldinger med en gang. Anonymkode: 94388...6cd Ja har tenkt tanken på dette og latt det gå flere timer men får fortsatt ikke noe svar. Han er jo svært kjapp på å svare alle gangene vi snakker igrunnen så det er jo positivt Anonymkode: f184f...dd8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå