AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #1 Del Skrevet 4. august 2020 Jeg har ekstra jobb i resepsjonen på mitt lokale treningssenter, og har oppdaget at 98 % av damene spriter apparatene før og etter bruk, og er veldig nøye med alle smitteverntiltak & håndvask. Hos mennene derimot er det kanskje halvparten som spriter etter bruk, men det er få som vasker hender når de kommer inn og når de går igjen. Det henger smittevern plakater og spritflasker nesten ved hvert apparat, men det virker som de ikke ser "skogen for bare trær". Det er flest menn som trener tungt, puster, peser og svetter mest og da burde de være nøye med hygienen. Jeg blir veldig provosert og har gitt beskjed et par ganger, men sjefen min mener at folk må tenke selv og at jeg ikke får lov å fotfølge de og gnåle om at de skal bruke håndduk, vaske og sprite etter seg. Kan noen menn her inne fortelle meg hvorfor menn er slappe på dette? Anonymkode: 4fb40...000 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #2 Del Skrevet 4. august 2020 Sjefen din er en tosk, og ja, det er allerede dokumentert at menn er mye slappere på hygienen enn kvinner. Anonymkode: c74e8...bee 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #3 Del Skrevet 4. august 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjefen din er en tosk, og ja, det er allerede dokumentert at menn er mye slappere på hygienen enn kvinner. Anonymkode: c74e8...bee Ja det har jeg oppdaget, men hvorfor? Er det noe som ligger i genene deres, er det fordi de ikke har de samme kromosomene som kvinner? Jeg trodde ikke hjernen til menn og kvinner var så forskjellige.. Ts Anonymkode: 4fb40...000 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #4 Del Skrevet 5. august 2020 Spriting av utstyr er ikke så viktig, men ligger du svett på en benk bør man gjøre det. Du får ikke fjernet bakterier med å sprite utstyret, dette er noe de fant på for at vi skulle føle oss tryggere. Det som er viktig her, er å vaske hendene skikkelig FØR og ETTER trening! Ikke ta seg ansiktet mens man trener. Ha med håndkle for å tørke svette, eller bruke papir til det. Anonymkode: 885c8...68d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #5 Del Skrevet 5. august 2020 Jeg opplever at unge jenter er de verste der jeg trener. Vet ikke om de rett og slett ikke tenker over det, eller om de føler seg for kule. Uansett, kjempebra at du sier ifra! Fortsett med det. Alle skal vaske etter seg, sånn er det. Skulle ønske de som ikke gjore det ble kastet ut. På mitt treningssenter ser de ansatte bare på at folk ikke vasker, men sier ikke noe. Det provoserer meg. Anonymkode: 7fb55...ec0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #6 Del Skrevet 5. august 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg opplever at unge jenter er de verste der jeg trener. Vet ikke om de rett og slett ikke tenker over det, eller om de føler seg for kule. Uansett, kjempebra at du sier ifra! Fortsett med det. Alle skal vaske etter seg, sånn er det. Skulle ønske de som ikke gjore det ble kastet ut. På mitt treningssenter ser de ansatte bare på at folk ikke vasker, men sier ikke noe. Det provoserer meg. Anonymkode: 7fb55...ec0 Kvinner er de som er dårligst til å rydde etter seg. Gir f. Driter i å rydde, henger vektskiver på feil stativ. Klarer ikke sortere riktige kg på stativet etc. Trener på div sats rundt i oslo selv. Anonymkode: 885c8...68d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 5. august 2020 #7 Del Skrevet 5. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner er de som er dårligst til å rydde etter seg. Gir f. Driter i å rydde, henger vektskiver på feil stativ. Klarer ikke sortere riktige kg på stativet etc. Trener på div sats rundt i oslo selv. Anonymkode: 885c8...68d Jeg har helt motsatt erfaring. Som i alle andre situasjoner, pleier damene å være flinkere å rydde opp etter seg enn menn. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #8 Del Skrevet 5. august 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja det har jeg oppdaget, men hvorfor? Er det noe som ligger i genene deres, er det fordi de ikke har de samme kromosomene som kvinner? Jeg trodde ikke hjernen til menn og kvinner var så forskjellige.. Ts Anonymkode: 4fb40...000 Ja, det er en kjønnsforskjell. Men tar større risikoer enn kvinner. Ergo er det dessverre ikke rart de gir faen i å sprite hender og treningsapparat. Anonymkode: da96a...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 5. august 2020 #9 Del Skrevet 5. august 2020 (endret) 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja det har jeg oppdaget, men hvorfor? Er det noe som ligger i genene deres, er det fordi de ikke har de samme kromosomene som kvinner? Jeg trodde ikke hjernen til menn og kvinner var så forskjellige.. Ts Anonymkode: 4fb40...000 Den vitenskapelige forklaringen på dette, er at vi tror det skjer fordi menn, gjennom menneskets evolusjon, var ute og jaktet, mens damene passa barn og holdt orden der stammen bodde. Men så går det jo helt fint an å lære menn å rydde opp etter seg, så selv om det eventuelt finnes en evolusjonsmessig grunn til at menn er mer tilbøyelige til å ikke bry seg om rot, vil jeg jo si at dagens mann helt fint burde være i stand til å ta sin del av husarbeidet. Selv er jeg en veldig rotete person, men på gymmen vasker jeg utstyret, både før og etter jeg bruker det. Øktene min tar 30 minutter mer tid pga det. Endret 5. august 2020 av Yme 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #10 Del Skrevet 5. august 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spriting av utstyr er ikke så viktig, men ligger du svett på en benk bør man gjøre det. Du får ikke fjernet bakterier med å sprite utstyret, dette er noe de fant på for at vi skulle føle oss tryggere. Det som er viktig her, er å vaske hendene skikkelig FØR og ETTER trening! Ikke ta seg ansiktet mens man trener. Ha med håndkle for å tørke svette, eller bruke papir til det. Anonymkode: 885c8...68d Dette er bare tull. Å desinfisere utstyr er selvsagt et kjempeviktig smitteverntiltak. De aller fleste bakterier og virus dør når man overflatedesinfiserer. Så om en person med coronaviruset tar på en vektstang og du tar på den etterpå, er naturlig nok smitterisikoen mye lavere om den er desinfisert mellom den coronasyke tar på den og når du tar på den. Veldig spesielt å tro at det er noe "de" fant på for at folk skal føle seg tryggere. De fleste greier vel å tenke seg til hvordan smittekjeden blir brutt ved hjelp av overflatedesinfeksjon. Anonymkode: 76950...8e5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 5. august 2020 #11 Del Skrevet 5. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig spesielt å tro at det er noe "de" fant på for at folk skal føle seg tryggere. De fleste greier vel å tenke seg til hvordan smittekjeden blir brutt ved hjelp av overflatedesinfeksjon. Anonymkode: 76950...8e5 Også kan man jo lure på hvorfor "de" skulle ønske å finne opp noe sånt, for at man skal føle seg trygg, da den falske tryggheten bare fører til økt smitte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #12 Del Skrevet 5. august 2020 30 minutter siden, Yme skrev: Jeg har helt motsatt erfaring. Som i alle andre situasjoner, pleier damene å være flinkere å rydde opp etter seg enn menn. Skjønner du søker "likes" her inne. Anonymkode: 885c8...68d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 5. august 2020 #13 Del Skrevet 5. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skjønner du søker "likes" her inne. Anonymkode: 885c8...68d Jepp, det helt klart overlegne intellektet ditt gjennomskuet meg der, gitt! For det er jo helt umulig at noen kan ha andre meninger og erfaringer enn selveste deg, du som har en såpass skarp IQ og kan se gjennom alle slags kulisser, til roten av hva som faktisk skjer... Beklager ass, men jeg er så allergisk mot sånne som deg, som "vet hva som egentlig skjer". Blir så utrolig dumt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 5. august 2020 #14 Del Skrevet 5. august 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir veldig provosert og har gitt beskjed et par ganger, men sjefen min mener at folk må tenke selv og at jeg ikke får lov å fotfølge de og gnåle om at de skal bruke håndduk, vaske og sprite etter seg. Anonymkode: 4fb40...000 Er det en ting jeg har mistet fullstendig troen på, er det folk flest sin evne til å handle fornuftig på eget initiativ.... Ser det samme på treningssenteret her også, og jeg hadde iallefall satt pris på at det ble strengere fra betjeningensnside. Man skal ikke følge fastslåtte regler etter hvorvidt man gidder, da kan man bare dra hjem. Driter han i andre regler også da eller? Får folk komme inn med skitne sko, eller ta opp tre apparater i slengen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #15 Del Skrevet 5. august 2020 4 minutter siden, Tamsi skrev: Er det en ting jeg har mistet fullstendig troen på, er det folk flest sin evne til å handle fornuftig på eget initiativ.... Ser det samme på treningssenteret her også, og jeg hadde iallefall satt pris på at det ble strengere fra betjeningensnside. Man skal ikke følge fastslåtte regler etter hvorvidt man gidder, da kan man bare dra hjem. Driter han i andre regler også da eller? Får folk komme inn med skitne sko, eller ta opp tre apparater i slengen? Sjefen min er helt nazi på at folk ikke skal bråke når de trener, du får for eksempel ikke lov å slippe vektene ned i gulvet eller slippe vektene litt brått i apparatet, da blir han skikkelig irritert på folk. Det er også flere menn som trener med utesko, men jeg tror ikke sjefen min legger merke til det.Han sier heller ingenting når folk holder på med 4 sett manualer eller tar opp flere apparater i slengen. Ts Anonymkode: 4fb40...000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå