Jump to content
AnonymBruker

Favoritthotell i Oslo sentrum?

Recommended Posts

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke skrive at du er på jakt etter et budsjetthotell i HI, så slipper vi som har dyrere favoritter å kaste bort tid på å skrive innlegg du uansett ikke er interessert i?

Anonymkode: 6c253...304

Jeg er ikke på jakt etter budsjetthotell i utgangspunktet, men alle de første svarene anbefalte veldig dyre alternativer. 

Uansett takk for svar, nå fikk jeg flere for meg ukjente hoteller jeg kan sjekke ut 👍

TS

Anonymkode: 24346...ac8

Fortsetter under...

AnonymBruker130

Scandic Oslo City

AnonymBruker

Bristol 

Anonymkode: f29b8...281

Vaffel

Litt sent svar, men kan kanskje være til info for en senere anledning. Har testet ut ulike hotell i Oslo både på jobbturer og privat. Her er noen av de jeg liker godt:

The Hub: Sentralt og nyoppusset med fine rom, god seng og stor tv. Frokosten var bra, og basseng/treningsmuligheter i kjelleren (usikker på nå under korona).

Clarion Folketeateret: Nevnes av flere her, fine rom og god frokost. I tillegg inkludert kveldsmat siden det er et collection-hotel. Er gjerne litt dyrere enn noen av de andre på listen men ikke luksuspriset.

Smarthotel: Litt annen type hotell, ligger oppe øst for slottet. Små rom, men hadde det en trengte. Fått overraskende god frokost inkludert begge gangene jeg har bodd der, hadde ikke forventet det på et økonomihotell.

Scandic Holmenkollen: Ikke for de som vil ha sentral plassering for jobbtur etc, men fin utsikt over byen og god og innholdsrik frokost. Fant i tillegg gratis parkering like i nærheten.