AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #1 Del Skrevet 2. august 2020 Når dere er på tur, for eksempel piknikk, hva bruker dere å ha maten i? Har lyst på noen bokser som er fine med lokk som helst ikke er av glass sånn med tanke på at det lettere blir ødelagt. Noen forslag? Og hva har dere av asjetter osv? Vil ikke bruke engangsgreier med tanke på søppel. Anonymkode: aa0a3...d67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #2 Del Skrevet 2. august 2020 Tar med tallerkener hjemmefra, eller bruker tursett. Tar med mat i bokser av plast, som kan fryses og gå i mikro. Har også matboks med flere etasjer, veldig greie. Det skal være funksjonelt. Lager maten på grill som vi tar med, og steker på metallplater som kan brukes om og om igjen. Anonymkode: dc849...1e6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #3 Del Skrevet 2. august 2020 Bokser til mat fra tupperware, flergangs plastkopper/glass/fat kjøpt til formålet (Ikea, Clas Ohlson, Jula ect har ofte), tar enten med skikkelig bestikk og vasker når jeg kommer hjem, eller bruker engangs. Anonymkode: 74af9...4da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #4 Del Skrevet 2. august 2020 Har kjøpt tallerkner i bambus, de veier ingenting og kan vaskes i oppvaskmaskinen. Ellers har jeg både termokopp til både kaffe og vann, de bruker jeg heler tiden. Holder vann kaldt i 24 timer, og kaffen varm i 12 timer. Genialt å ha med seg på stranda osv. Ellers vil jeg også tipse om flergrill! Barbeco selger rimelige griller som du får med i en liten sekk. De blir umiddelbart varme med kullet du kjøper til. Anonymkode: 0ead9...fa8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #5 Del Skrevet 2. august 2020 Tupperware er genialt! Anonymkode: edc04...97f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #6 Del Skrevet 2. august 2020 Vi bruker tupperware til matoppbevaring eller lignende og som asjetter, kopper og bestikk bruker vi produkter fra Light my fire. Kjempefornøyde med deres produkter. Anonymkode: dd199...8e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #7 Del Skrevet 4. august 2020 På 2.8.2020 den 18.14, AnonymBruker skrev: Har kjøpt tallerkner i bambus, de veier ingenting og kan vaskes i oppvaskmaskinen. Ellers har jeg både termokopp til både kaffe og vann, de bruker jeg heler tiden. Holder vann kaldt i 24 timer, og kaffen varm i 12 timer. Genialt å ha med seg på stranda osv. Ellers vil jeg også tipse om flergrill! Barbeco selger rimelige griller som du får med i en liten sekk. De blir umiddelbart varme med kullet du kjøper til. Anonymkode: 0ead9...fa8 Bambus var et godt alternativ! Samme med termokopper, da slipper man jo at man ved et uhell søler også. Liten sammenleggbar grill har jeg, men den der så kanskje hakket mer praktisk ut enn den jeg har Anonymkode: aa0a3...d67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #8 Del Skrevet 5. august 2020 Finnes mange greie bokser. Sjekk Europris eller Coop. Jeg liker de som er litt avlang og ca 5-10cm tykk. Passer godt å stable i sekken. Termos er også greit. Kan brukes til både suppe, lapskaus, pølser og kaffe. Du får kjøpt tre-utstyr på xxl. Greit å ha et fat, en kniv, en gaffel og en skje. Finnes også sammenleggbar kopp. På lengre turer tar jeg med oppvaskbørste og slik reise-beholder til Zalo (slike man tar såpe på). Anonymkode: 72dfa...136 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j23 Skrevet 11. august 2020 #9 Del Skrevet 11. august 2020 Tallerkner/små fat i plast fra barneavdelingen på Ikea tar jeg med på tur. Blir ikke ødelagt, relativt lett å bære, kan stables, ulike farger for gjenkjenning og tåler oppvaskmaskin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #10 Del Skrevet 12. august 2020 Kjøpte for en god del år siden et pikniksett på Clas Ohlson. En bag med kjøleavdeling (må bare hive oppi kjøleelementer) + en avdeling hvor det var tallerken og glass (riktignok i plast, men kan vaskes i maskin så gjenbrukes) og bestikk + kryddersesker. Fyller mat i hva som passer seg (har en del oppbevaringssaker i både plast og glass) i kjøleavdelingen og drar på tur. Brukt til alt fra lange bilturer til fornøyelsesparker med grillmuligheter. Eneste jeg savner er bedre bæremuligheter, men vi kan flytte det over i annen tursekk ved behov! Anonymkode: 49259...4c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå