Gå til innhold

Mine meningsløse tanker


Sarabi

Anbefalte innlegg

Nytt forum og ny dagbok med blanke ark!

Sitter her med dagens første kaffekopp å hører på at regnet plasker ned ute. Føles som om høsten er her allerede. Den er nok på tur for det begynner å bli mørkt ute på kveldene. Eller kanskje det bare er gråværet som gjør det. Jeg gleder meg ialfall til jeg kan tenne stearinlys igjen å bare krype ned i sofaen med god te og brødskive med brunost.

Sommeren hittil har vært deilig. Vi har vært på masse flotte turer og koset oss med grillmat og hverandre. 5 August tar vi med oss ene hunden og kjører nedover til Danmark og IKEA. Vi gleder oss masse!

robin-bader.jpg

Et av sommerens badebilder ;)

Sarabi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia! Grattis med ny dagbok! :vinke:

Kjekt at du har hatt en fin sommer hittil. Håper Danmarksturen også bli bra.

Vi har også vært der, kjempefin tur. :)

Klem! :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen @lfa :)

Jeg var i Danmark i 2001 og i januar i år og er totalt forelsket i landet!

Nydelig natur og hærlig språk!

Endret av Sarabi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ofte på barndommen min.... Var den bra eller var den fæl? Mamma var til tider stygg, og det har hun innrømmet, men samtidig har jeg mange gode minner. Minner jeg vil ta vare på, og minner jeg vil glemme. Jeg har for lenge siden tilgitt min mor for alt det vonde, og vi er bestevenner nå, men jeg glemmer aldri.... Den gangen hun knuste en kleshenger i veggen fordi jeg var for sent hjemme... den gangen hun kastet ei perm i hodet på meg. De gangene jeg fikk kjeft for ingenting.... men uansett så har jeg har alltid gjort det som sto i min makt for at hun skulle være blid og fornøyd og være i godt humør. Jeg bakte kaker og laget mat til hun kom hjem fra jobb slik at hun skulle være glad. Noe som en 14 åringe ikke skal gjøre. Det var en tung tid....

Vi har i ettertid blitt nære venner og hun har unnskyldt seg for sin oppførsel og jeg vet at grunnen til de tingene bunner i min onde bestemor som døde jula 2003.

Hun sleit mamma i alle retninger og ga henne dårlig samvittighet for alt. Mamma har løsnet etter hennes død og blitt en annen... som om hun er fri! Hun snakker med meg uten å dømme meg lenger og det føles så utrolig godt!

Jeg håper mamma finner seg en orntlig kjærest som kan være snill mot henne og vise henne den kjærligheten hun ALLTI har fortjent. Jeg elsker mammaen min!

Bare noen tanker i natten...

Sarabi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Gratulerer med ny dagbok! :)

Mammaer er vanskelig å ikkje vera gla i. Det er dumt at hennes vonde tid har måttet gått utover deg. :tristbla: Men det er bra at dere har eit godt forhold i dag. :):klem1: Ha ein god lørdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spidergirl og Sixx:

Takk for hilsen i dagboka mi :D Alltid koselig med besøk!

Mødre er helt klart ikke like enkel bestandig ;)

Jeg har nå blitt supermedlem, og har opprettet meg blogg som jeg skal bruke isteden for dagboka. Håper dere følger med videre dit!

Bloggen min

Endret av Sarabi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...