AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #1 Skrevet 1. august 2020 Hvordan klarer dere ta vare på forholdet oppi alt? Tenker dere med små barn inntil 3 år ca. Her sover vi ikke på samme rom for tiden pga søvn er viktigst og ellers er det sjelden tid til noe annet enn litt serie titting sammen og er vi heldig klarer vi begge holde oss våken gjennom 1-2 episoder🙈 Jeg savner å være kjærester.... Anonymkode: b428a...ad7 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #2 Skrevet 1. august 2020 Vi klarer det ikke. Ettåring og toåring her, som krever alt av oss. Trengs et mirakel hvis det ikke ender opp i skilsmisse. Anonymkode: ddbb6...db0 6
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #3 Skrevet 1. august 2020 Vi er flinke å kose sammen på kveldene, sitter i armkroken å bare ser serie/film❤️ Ellers prøver vi å dusje sammen, for det gjøre vi alltid før barn Anonymkode: 0290c...df2 5
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #4 Skrevet 1. august 2020 Tror man bare må godta at det er litt unntakstilstand. Vi har en ettåring og en toåring. Er helt skutt når kvelden kommer, men prøver å ha litt kvalitetstid om kveldene likevel. Har mine dager der jeg tenker at jeg ikke orker mer. Men så har jeg jo ikke sovet skikkelig på tre år, så forhåpentligvis har jeg mer overskudd til å være en god kjæreste når de blir litt større. Anonymkode: 46dd8...e06 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #5 Skrevet 1. august 2020 Et lite klaps på rompa i ny og ne, er flinke til å takke hverandre om den ene f.eks hiver seg rundt og tar oppvasken (godt å kjenne at de små tingene ikke blir tatt for gitt), prøver finne på ting med barna sammen - noe som knytter oss som familie og ikke «bare» kjærester. Ser at dette virker som en dans på roser, men det både krangles og irriteres her også, altså 😛 Men alt i alt føler jeg vi har det fint oppi kaoset. Anonymkode: ab55f...c6a 5
Selma1984 Skrevet 1. august 2020 #6 Skrevet 1. august 2020 Vi senker forventningene til romantikk i denne perioden. Men er opptatt av å ha litt tid sammen om kveldene, spiser gjerne en egen kveldsmiddag uten barn og ser på serier. Huker inn barnepass 1-2 g i året (besteforeldre bor langt unna) og da koser vi oss veldig. Vi tenker at nå er ikke tiden for stor romantikk, det vil komme senere. Nå er det mer Familien AS. Vi sover riktignok sammen, men gjorde ikke det første året. 5
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #7 Skrevet 1. august 2020 Våre to har sovet hele netter siden de var baby(så vi er heldige?, eller bare godt team?) vår helsesøster er iallfall super imponert, så vi har vært heldig å kunne ha forhold som før Anonymkode: ce369...e09 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #8 Skrevet 1. august 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror man bare må godta at det er litt unntakstilstand. Vi har en ettåring og en toåring. Er helt skutt når kvelden kommer, men prøver å ha litt kvalitetstid om kveldene likevel. Har mine dager der jeg tenker at jeg ikke orker mer. Men så har jeg jo ikke sovet skikkelig på tre år, så forhåpentligvis har jeg mer overskudd til å være en god kjæreste når de blir litt større. Anonymkode: 46dd8...e06 Høres ut som meg. Vi har også en 1 åring og en 3 åring. Jeg har akkurat begynnt å sove litt igjen, men jeg er helt tom om dagen. Jeg har fått så mange bitre/negative følelser for samboer det siste året noe som iallefall ikke gjør det enklere. Jeg hadde kanskje reagert anerledels om jeg hadde sovet... Jeg er bare redd for at forholdet vårt er for skadet, det er så vanskelig å skulle snu den onde sirkelen plutselig.. TS Anonymkode: b428a...ad7 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #9 Skrevet 1. august 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Våre to har sovet hele netter siden de var baby(så vi er heldige?, eller bare godt team?) vår helsesøster er iallfall super imponert, så vi har vært heldig å kunne ha forhold som før Anonymkode: ce369...e09 Så deilig, nyt det! Det er jammen få som er så heldig🥰 Anonymkode: b428a...ad7 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #10 Skrevet 1. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så deilig, nyt det! Det er jammen få som er så heldig🥰 Anonymkode: b428a...ad7 ❤️ Anonymkode: ce369...e09
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #11 Skrevet 1. august 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi klarer det ikke. Ettåring og toåring her, som krever alt av oss. Trengs et mirakel hvis det ikke ender opp i skilsmisse. Anonymkode: ddbb6...db0 Høres ut sånn som jeg føler på det om dagen😔 Det er så vanskelig når man har kjørt seg så fast! Jeg er helt tom og har ingenting å gi til samboer, men det hjelper ikke at jeg ikke kan prate med han uten det ender i en krangel.... Jeg har vært gjennom brudd med barn en gang før og håpte jeg aldri mer skulle komme dit igjen der klompen i magen er der nesten hver dag.... Anonymkode: b428a...ad7 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #12 Skrevet 1. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Høres ut sånn som jeg føler på det om dagen😔 Det er så vanskelig når man har kjørt seg så fast! Jeg er helt tom og har ingenting å gi til samboer, men det hjelper ikke at jeg ikke kan prate med han uten det ender i en krangel.... Jeg har vært gjennom brudd med barn en gang før og håpte jeg aldri mer skulle komme dit igjen der klompen i magen er der nesten hver dag.... Anonymkode: b428a...ad7 TS Anonymkode: b428a...ad7
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #13 Skrevet 1. august 2020 Vi har 3 barn i alderen 2 til 6 år. Vi ser serie eller film sammen på kveldene, i helgene spiser vi mat sammen etter barna er lagt. Prøver på 1 barnefri natt annenhver måned. Handler også om de små tingene vi gjør for hverandre i hverdagen. De små kyssene her og der, en klem etter endt arbeidsdag, snakker godt sammen å gir rom for at vi kan ha litt egentid også. Vi vet at i denne fasen av livet så krever barna våre alt, og at vi får tid til å være mer kjærester etterhvert. Anonymkode: 17318...b6f
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #14 Skrevet 1. august 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har 3 barn i alderen 2 til 6 år. Vi ser serie eller film sammen på kveldene, i helgene spiser vi mat sammen etter barna er lagt. Prøver på 1 barnefri natt annenhver måned. Handler også om de små tingene vi gjør for hverandre i hverdagen. De små kyssene her og der, en klem etter endt arbeidsdag, snakker godt sammen å gir rom for at vi kan ha litt egentid også. Vi vet at i denne fasen av livet så krever barna våre alt, og at vi får tid til å være mer kjærester etterhvert. Anonymkode: 17318...b6f Høres helt perfekt ut🤩 Noe skjedde på veien her, men når kommunikasjonen svikter er det ikke enkelt.. Ts Anonymkode: b428a...ad7 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #15 Skrevet 1. august 2020 Vi klarer det ikke, men har ikke høye forventninger til romantikk i denne perioden. Anonymkode: 1087d...38a
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #16 Skrevet 1. august 2020 Vi hadde ikke vært kjærester på nesten 4 år, før mannen var utro. Tro det eller ei, men det var faktisk den støyten som førte oss sammen igjen. Anonymkode: d2331...b24 1
Loff77 Skrevet 1. august 2020 #17 Skrevet 1. august 2020 Var jo unntakstilstand men vi elsket hverandre og barna så gikk bra, det blir bedre;)
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #18 Skrevet 1. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres ut sånn som jeg føler på det om dagen😔 Det er så vanskelig når man har kjørt seg så fast! Jeg er helt tom og har ingenting å gi til samboer, men det hjelper ikke at jeg ikke kan prate med han uten det ender i en krangel.... Jeg har vært gjennom brudd med barn en gang før og håpte jeg aldri mer skulle komme dit igjen der klompen i magen er der nesten hver dag.... Anonymkode: b428a...ad7 Så vondt å lese. Jeg tror dere må sette dere ned i morgen kveld etter barna har lagt seg. Dere må finne ut sammen hvordan dere skal komme dere sammen gjennom småbarnsperioden. Dere må begge jobbe for forholdet, det er ikke bare din jobb. Her er det ikke mye tid sammen. Og jeg er så sliten at jeg vil sove når kvelden kommer. Vi har pratet sammen (flere ganger, justert litt og følt litt underveis) og for oss hjelper deg mye med klem og kyss i hverdagen. For eksempel, hver morgen ønsker vi hverandre en fin dag. Når vi kommer hjem fra jobb kysser vi og klemmer hverandre. Går vi forbi hverandre kan vi ta på hverandre, eller holde i hånden når vi er ferdig med å spise middag og venter på at barna skal bli ferdig. Vi gjør små ting, og det merket vi hjalp sykt mye på oss begge sex prioriterer vi, selv om vi er slitne og vil sove. Vi trenger ikke holde på i en evighet, blir mest kjappiser. Men begge føler det er viktig for vårt forhold. Dere må komme ut av sirkelen og begynne å prioritere hverandre. Det å ta den andre på rumpen, kjapt kyss, en klem, stryke over ryggen, forteller til den andre positive ord. Det tar ikke mye energi, men det kan gi ganske mye! Anonymkode: fb21a...49a 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #19 Skrevet 1. august 2020 Og forresten, glemte å skrive at selv om det er vanskelig i starten så bare stå på. Gjør ikke han det så gjør du dobbelt. Dere har ingenting å tape hvis dere prøver. Det er værre hvis dere ikke kjemper for forholdet og dere tilslutt går fra hverandre. Lykke til ❤️ Anonymkode: fb21a...49a 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #20 Skrevet 1. august 2020 Vi har bare som mål å holde ut, ikke så mye romantikk, men vi setter jo desto mer pris på det dersom vi har barnevakt og kan ut å spise, og til og med sove på samme rom. Det blir bedre, og enn så lenge så må en bare ha litt høyere toleranse for hverandre, hjelpe hverandre, og prøve å godta at standaren senkes, både med tanke på romantikk, husarbeid, og alt annet som skal gjøres. Anonymkode: ae516...a65 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå