Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2005 #41 Del Skrevet 26. juli 2005 Kafka: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kafka Skrevet 27. juli 2005 #42 Del Skrevet 27. juli 2005 Kafka: ← Jøsses du da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bentebent Skrevet 27. juli 2005 #43 Del Skrevet 27. juli 2005 Trend eller ikke... Det er i alle fall bedre at man kjøper disse armbåndene og samtidig støtter en god sak. Er det ikke? Det jeg synes er verre er de bedriftene som utnytter denne trenden og selger lignende armbånd der ikke noe av pengene går til kreftforskning eller bekjempelse av fattigdom, men rett i lomma på allerede rike folk..... Det gjør i alle fall meg sint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smarties - ikke innlogget Skrevet 28. juli 2005 #44 Del Skrevet 28. juli 2005 Bentebent; Ja, det er helt forkastelig. Og når man snakker om trender... Disse som kjøper de armbåndene gjør det nok bare for å følge trendene, gitt..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Skrevet 28. juli 2005 #45 Del Skrevet 28. juli 2005 Må si meg enig med gjest. Likte innlegget ditt Kafka :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kafka Skrevet 28. juli 2005 #46 Del Skrevet 28. juli 2005 Må si meg enig med gjest. Likte innlegget ditt Kafka :-D ← Fint da Det er flott med ting som dette, og det skulle være mer av slikt. Vi skulle saktens fått en lovbestemmelse som sa at __ % skulle gå til diverse gode formål hver gang en vare ble solgt. Slik som hos Frelsesarmeens Sally Ann f.eks. De fleste av "oss" har nok så det greier seg alikevel. Det ville ikke skade å bruke noe av det på ting som gangnet oss kollektivt istedenfor bare som enkelt individ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 28. juli 2005 #47 Del Skrevet 28. juli 2005 Fint da Det er flott med ting som dette, og det skulle være mer av slikt. Vi skulle saktens fått en lovbestemmelse som sa at __ % skulle gå til diverse gode formål hver gang en vare ble solgt. Slik som hos Frelsesarmeens Sally Ann f.eks. De fleste av "oss" har nok så det greier seg alikevel. Det ville ikke skade å bruke noe av det på ting som gangnet oss kollektivt istedenfor bare som enkelt individ. ← Sant det. Man burde også vurdert å gjøre noe tilsvarende med lønna vår, og latt deler av den gå til en felles pott. La oss kalle det "skatt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kafka Skrevet 28. juli 2005 #48 Del Skrevet 28. juli 2005 Sant det. Man burde også vurdert å gjøre noe tilsvarende med lønna vår, og latt deler av den gå til en felles pott. La oss kalle det "skatt". ← noe vi allerede har, og flott er det! Men selv om det å ha noe er en god ting, så er det å ha 2 gode ting bedre enn 1 alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå