Gå til innhold

Laksevåg, dårlig strøk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ung student i Bergen på HVL. Jeg kommer fra en liten plass, så Bergen er storby for meg! 😄
Jeg lurte på... jeg har nettopp flyttet fra Årstad til Laksevåg, nærmere damsgårdslien. Er dette et bra strøk? noen som har opplevd noe ekkelt der? Jeg må jo ta bybane og buss til og fra sentrum hver dag,  og jeg har noen skoletimer på kveldene. Er det noen plasser det er lurt å unngå å gå eller tips til hvor jeg burde handle/unngå å handle. Noen har fortalt meg at det er en Rema-butikk der og denne burde jeg tydeligvis ikke handle på. Jeg har sove i nye leiligheten i to netter når jeg flyttet inn og syns denne gaten virker veldig bra og rolig. Naboene er hyggelige og det virker som akkurat der bor det "normale" folk om jeg kan si det sånn. Er det mye Narkiser eller folk som ypper seg? 

Jeg tenkte også på jobb i nærheten, er det noen plasser dere anbefaler jeg ikke burde søke jobb mtp. for eksempel hjemreise om det er seinvakter som ung jente alene?

Jeg er livredd for at noe skal skje med meg, jeg takler ikke sånne ekle situasjoner. Det skjedde vell engang at en Narkis sprang etter meg når jeg gikk av bussen og kallet meg for en hore uten grunn. Da ble jeg så redd og er vell litt traumatisert av denne hendelsen ennå ! ha-ha 

 

Takk for svar på forhand
- Skeptisk bygdejente :)

 

Anonymkode: 9fa84...51b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er livredd for at noe skal skje med meg, jeg takler ikke sånne ekle situasjoner.  Anonymkode: 9fa84...51b