Gå til innhold

Skyvedørsgarderobe, hvilken leverandør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal ha opp vegg til vegg, gulv til tak skyvedørsgarderobe på soverommet. Dere som har det, hvilken leverandør har dere brukt? Hvor mye kostet det og hvor stor er deres garderobe? Vil ikke bare ha garderobeskap men også hyller og skuffer osv. Og det må være en leverandør som har folk som kan komme å sette den opp. 

Anonymkode: f9b2c...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tre. To fra garderobemannen og en fra Langlo. De to fra garderobemannen kostet til sammen ca 11000, Langlo sin 19000. Størrelsene er like. Aldri hatt problemer med noen av de. Jeg satte opp selv, det er lett. 
 

Innmat og kurver og slikt har jeg kjøpt på Byggmakker. Ikke kjøp billige kurver!!! De blir du plager med. Jeg er fan av å kjøpe billige løsninger, men av kurver som brukes daglig er det svært stor forskjell. Jeg bruker kun cello roller fra Byggmakker. De er dyre, men tåler daglig bruk fra alle. Jeg hadde et sett fra et annet merke, kjøpt på Coop obs. De skrapte, en av kurvene falt ned hele tiden og kan ikke måle seg kvalitetsmessig. Jeg har nok betalt mer for innmaten enn for selve skyvedørene i de to fra garderobemannen, men det er så verdt det!!! 

Anonymkode: e46cd...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal aldri kjøpe noe hos Garderobe-mannen (som de heter nå) mer. Ingen respekt til de lenger.

Anbefaler Kvik på det sterkeste. Rimelige priser og bra kvalitet! 

Anonymkode: 755c7...c8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags garderobe ser du for deg da? Trådkurv-løsning eller trehyller og skuffer? Av trådkurver er Elfa av veldig bra kvalitet men også høy pris. De har 40% tilbudt på de på Coop Obs Bygg og Maxbo ca 3 ganger i året. 

Hvis du heller ser for deg garderobeskap med skuffer, hyller og slikt, hva med Ikea Pax. De er fine og mye billigere enn Langlo.

Du kan kjøpe innmat fra en leverandør, og dører fra en annen, hvis du liker noen spesielle dører.

Anonymkode: fae14...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en IKEA skyvedørsgarderobe som er 15 år gammel, og som fremdeles er like fin. Betalte ca. 5000 kr. den gangen. Prisen ligger nok litt høyere i dag, men likevel er det verdt pengene, mener jeg. Min garderobe er 200 cm bred og 220 cm høy. 

Anonymkode: b9012...b8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke innspill på leverandør, men anbefaler 3 dører uansett leverandør.

Anonymkode: 03994...342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags garderobe ser du for deg da? Trådkurv-løsning eller trehyller og skuffer? Av trådkurver er Elfa av veldig bra kvalitet men også høy pris. De har 40% tilbudt på de på Coop Obs Bygg og Maxbo ca 3 ganger i året. 

Hvis du heller ser for deg garderobeskap med skuffer, hyller og slikt, hva med Ikea Pax. De er fine og mye billigere enn Langlo.

Du kan kjøpe innmat fra en leverandør, og dører fra en annen, hvis du liker noen spesielle dører.

Anonymkode: fae14...624

Trehyller og skuffer. Ikke trådkurv. Ikea er langt unna dessverre så ikke et alternativ - og jeg vil at noen skal sette opp garderoben for meg. Jeg er ikke handy og har ingen som kan hjelpe meg. 

Anonymkode: f9b2c...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg LANGT unna Garderobemannen (med eller uten bindestrek!). Joda, garderobene deres er veldig fine, hvis du får dem i det hele tatt. Servicen er flott fram til du har betalt, så hører du aldri fra dem igjen, og det er ikke sikkert du får det du har bestilt heller. 
 

Det kan lønne seg å sjekke om du har noen lokale bedrifter i nærheten som lager 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Langlo eller Elfa! Meget god kvalitet og pålitelige på leveringstider og sånn. Mye bedre kvalitet enn IKEA. Og selvsagt også en del dyrere, men en får som regel det man betaler for.  Begge er ofte på kampanje hos Montér.

Anonymkode: 5e708...cfa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garderobemannen har vel gått konkurs nå. 

Anonymkode: 75225...536

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt Elfa før og skal kjøpe det igjen nå som jeg har flyttet. Kjempegreit system, du monterer bæreskinnene på veggen og har full fleksibilitet når du setter opp hyllene. Mange valgmuligheter på kurver, hyller, stativ, etc. 

Jeg dro til Maxbo og fikk gratis tegnetime på 45 min. Det ble totalt 38.000, men da har jeg valgt dyrere dører (topphengt så du slipper gulvskinne, kjempegreit når man skal støvsuge). For meg er 38.000 absolutt verdt det, vil tro leiligheten er mer attraktiv med en god oppbevaringsløsning. Jeg får plass til alle klær, en del sko, støvsuger og diverse esker.

Anonymkode: c02fd...30b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, AnonymBruker said:

Trehyller og skuffer. Ikke trådkurv. Ikea er langt unna dessverre så ikke et alternativ - og jeg vil at noen skal sette opp garderoben for meg. Jeg er ikke handy og har ingen som kan hjelpe meg. 

Anonymkode: f9b2c...da9

Åh så dumt, for ville virkelig anbefalt Ikea Pax. Men da må Langlo være en løsning for deg, men de er 4x dyrere. 

Anonymkode: fae14...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.8.2020 den 13.55, AnonymBruker skrev:

Har hatt Elfa før og skal kjøpe det igjen nå som jeg har flyttet. Kjempegreit system, du monterer bæreskinnene på veggen og har full fleksibilitet når du setter opp hyllene. Mange valgmuligheter på kurver, hyller, stativ, etc. 

Jeg dro til Maxbo og fikk gratis tegnetime på 45 min. Det ble totalt 38.000, men da har jeg valgt dyrere dører (topphengt så du slipper gulvskinne, kjempegreit når man skal støvsuge). For meg er 38.000 absolutt verdt det, vil tro leiligheten er mer attraktiv med en god oppbevaringsløsning. Jeg får plass til alle klær, en del sko, støvsuger og diverse esker.

Anonymkode: c02fd...30b

Tenker å legge en del penger i dette. Hos Maxbo valgte du da både dører og "innmat"? Jeg ble nysgjerrig og skulle ønske jeg kunne se bilde, du har ikke lyst å kommentere med brukernavnet ditt slik at jeg kan sende en pm? 😄 

Anonymkode: f9b2c...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selve skyvedørene er fra Elfa. Superfornøyd. Har 4 dører på 3 meter. Kostet 16000kr dor dørene uten montering, var da -30% eller -40%  kampanje på de. Innmaten er fra Ikea. Helt greit, men skal ikke velge det på neste skyvedørsinnredning, da blir det elfa. 

Anonymkode: 38d6e...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...