Gå til innhold

Gir opp dating.. dame 50+

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, RoH skrev:

sugardaddy? 

Nei, sitter godt i det selv, som oftest bedre i det enn dem jeg dater. Men har innsett at menn på min egen alder enten vil ha barn, eller så vil de ha en stemor til sine egne barn/hushjelp, og det er ikke noe for meg. Dater menn som enten ikke har ambisjoner om å få barn, eller som er ferdig med småbarnstid.

Anonymkode: c34d7...57c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er dine grunner for dette, ettersom du rakker ned på dem? 

Anonymkode: 6b14c...18f

Vis meg ett sted i mitt innlegg hvor jeg rakker ned på menn mellom 45 og 60. Jeg skriver at de kanskje ikke har den strammeste huden lengre, eller er veldig godt trent - er det dét som er å rakke ned på? Selv er jeg heller ikke veldig trent lengre, og jeg ser at huden min eldes, så det er ikke slik at jeg er veldig stram i fisken selv. Rakker ikke ned på andres utseende. Og hadde du setter noen av dem jeg Har datet, hadde du skjønt at jeg ikke er veldig utseendefokusert. Men det er mange menn, der de sitter og snakker negativt om kvinner på sin egen alder. Sånne menn viser sitt sanne jeg ved å snakke ned kvinner på den måten, og for min del takker jeg nei til noe videre dating med dem som driver på slik. Om 15 år er det jeg som er 50, og jeg håper jeg slipper å behandles som søppel bare fordi kroppen min ikke er like fit som en 20-årings kropp. Men jeg tviler på at slike holdninger forandrer seg med det første.

Anonymkode: c34d7...57c

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

De var bare gale for meg, sikkert ikke noe galt med de generelt sett. Har funnet ut at jeg antakelig ikke er helt klar for nytt forhold enda, og sikkert er unaturlig kresen for å ikke bli følelsesmessig engasjert.

Men tro det eller ei, jeg har ikke sansen for menn som absolutt elsker å gå på tur i fjellet/i naturen. Rødt flagg for min del, og disse karene er det mange av.

Ikke meninga å kuppe tråden til trådstarter :)

Anonymkode: cd6b4...c51

Det kan tenkes at disse mennene gir utrykk for dette uten å være ihuga fjell geiter. De har tydeligvis fått med seg at der finnes veldig mange kvinner som trives ute i naturen, og prøver seg på en helgardering mtp profil match. Sannheten er gjerne at de trives så godt i sofaen at det gjør vondt å forlate den mtp finne en dame. De velger den behalige og minst anstrengende løsningen. Har du lest en profil har du mest sannsynlig lest alle.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

hva har du prøvd da? det kan være greit å forsøke ulike plattformer. Sukker.no er feks litt mer seriøs, man får luket bort de som er veldig ulik deg Koster penger riktignok, og ja man kan fortsatt bli kontaktet av menn som ikke er innenfor de kravene du har satt ang avstand og alder, men jeg syns stort sett den funker greit. Og Tinder er heller ikke så dum, om du får tatt noen ok bilder og skriver litt hva du er ute etter. betaler du for Tinder gold så kan du jo se hvem som har likt deg også. jeg er riktignok i 40-årene fortsatt, men kan liksom ikke tenker meg at det skal være såå stort forkjell på noen få år.

Anonymkode: 6eef1...0ab

Har prøvd alt av dating plattformer... har igjrn match.com

ts

Anonymkode: 2ba92...bd1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er galt med han på 20? Han kommer til å tilbe bakken du går på og behandle deg som en gudinne. Han kan også holde gåendes leeenge i senga. 

Anonymkode: c9dd7...8d0

Joda skjønner den. Han er hyggelig er ikke det ... har prøvd å skremme han vekk en stund. Men ikke av den lettskremte sorten ... noe jeg også finner litt tiltrekkende med menn... men faan.. 30 år i mellom og vell det

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke rart folk gir opp dating når alt som teller er stram hud, muskler, veltrent osv. Bare utseendet som teller ser det ut som. Trist er det blitt.

Anonymkode: 8006e...103

AnonymBruker
Skrevet

Men det er faktisk ikke SÅ utrolig vanskelig å ta litt vare på seg selv. Er bare å trene jevnt og spise ok, trenger ikke botox og sånt tull. 

Jeg ler meg ihjel av menn uten selvinnsikt, da! De tror de ikke forandrer seg selv. 

Anonymkode: 409ae...76c

Ja jeg får bare unge menn etter meg som sier jeg ser mye yngre ut enn alderen og er ung til sinns enda da. Jeg blir jo for barnslig til mannfolk i 50 åra de er jo med satt og ikke åpen for nye nytt og alt er A4 fra før, yngre ser ikke meg på samme måte som eldre menn gjør. Jeg finner heller ingen mann på min alder tiltrekkende .., at damer forfaller i 50 årene er greit men det gjør jaggu menn og.. 

ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De var bare gale for meg, sikkert ikke noe galt med de generelt sett. Har funnet ut at jeg antakelig ikke er helt klar for nytt forhold enda, og sikkert er unaturlig kresen for å ikke bli følelsesmessig engasjert.

Men tro det eller ei, jeg har ikke sansen for menn som absolutt elsker å gå på tur i fjellet/i naturen. Rødt flagg for min del, og disse karene er det mange av.

Ikke meninga å kuppe tråden til trådstarter :)

Anonymkode: cd6b4...c51

Samme til meg ... rødt flagg ... toppturer og sykkel ... ikke noe jeg ønsker meg men en spontan impulsiv mann hadde vært fint. Ser heller ikke etter samboer i første runde det er å ta deg for langt... kjæreste er bra nok. 
ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så merkelig at du ikke skal finne deg noen. Hvor i landet bor du?

Jeg synes det er så mange utrolig fine 50+ damer der ute nå for tiden! Det er så mange som er sporty. Flott kropp, solbrun hud. Rynker ja, men helheten og utstrålingen er jo 10/10.
Selvfølgelig finnes det unntak. Det er både kvinner og menn i alle slags aldere som ikke tar vare på seg selv. Men sånn helhetsmessig synes jeg kvinner i den alderen er råflotte.

Barna har blitt store eller flyttet ut. Masse tid til å pleie romantikk og opplevelser og seg selv.

Kanskje har du bare vært uheldig?
Kanskje må du prøve noe nytt? En ny datingside? Skrive en annerledes tekst, ta noen nye bilder?
Kanskje må du komme deg ut av stedet du er nå. Reise litt bort? Treffe nye mennesker?

Anonymkode: c74ab...73b

Har nettopp flyttet til nytt sted for andre gang i år pga jobb. Første stedet hadde 700 innbyggere og hadde flest dates da jeg bodde der faktisk selv om man måtte kjøre litt. Så kom jeg til ett sted på 7500 mennesker. Null dates... så kom jeg hit jeg er nå. 26000 mennesker. Sentralt og nært større by. Vært på to dates ..hjemme date på kaffe første uka jeg var her. Ene viste seg å være gift i Thailand ... i stedet for 37 var han 31😂😂. Men en morsom type da jeg lo godt av han. Han holder kontakten og treftes en gang til i jobb sammenheng. Deretter var det en småbarnsfar på 37 som inviterte. Men ja hyggelig men ingen gnist slik jeg følte det. Samtidig bor mitt store Crush her fra i fjor og han vet jeg har ankommet for en mnd siden. Der er det foreløpig stille. Men det er en jeg vil ha med hud og hår😂. Men sånn er det. Får som regel ikke det man vil ha. 
ts

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gir opp... eneste som er på og viser meg interesse og som er villig til å fly halve norge for å drikke en kopp kaffe med meg er en gutt på 20 år... hvorfor blir ingen på min alder interessert i meg... ja jeg drikker selvsagt kaffe med en som har brukt så mye penger på å treffe meg... hadde han bare vært 30 år eldre...men de er jo ikke der ...OPPGITT

Er det bare på dating sidene du leter etter partner. Regner med du tar en tur ut blandt folk. Noen menn i den alderen du ser må ha vist interresse for deg noe annet kan jeg ikke fatte. I mine øyne er kvinner i alderen 50+ et stort+. De vet hva de vil og du kan snakke med dem om alt, dine sexsuellefantasier, fetisjer osv, uten å bære preg av å være sjokkskadet av disse samtalene blir du gjort klinkende over at der finnes grenser. Der er jo mange godt voksne menn med div fantasier og fetisjer ( tenker ikke noe skitten eller perverst ) som gjerne ikke tør ta kontakt pga noe i profilen din stopper dem. Dette er bare en tanke.

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere blir jo kjent over en kopp kaffe? 😁 

Spøk til side; har skjønt at det ikke er så lett. Problemstillingen for meg 50+ er ikke useriøse damer, men mer å treffe den rette. Tenker jo på at det kanskje blir den siste kjæresten, mens man ennå har litt futt igjen.  

Anonymkode: 6b14c...18f

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gir opp... eneste som er på og viser meg interesse og som er villig til å fly halve norge for å drikke en kopp kaffe med meg er en gutt på 20 år... hvorfor blir ingen på min alder interessert i meg... ja jeg drikker selvsagt kaffe med en som har brukt så mye penger på å treffe meg... hadde han bare vært 30 år eldre...men de er jo ikke der ...OPPGITT

Hadde bare avist vedkommende! Ingen på 20  år passer samme med en på 50 uansett kjønn. Da handler det bare om sex. Det er null problem å treffe en på sin egen alder om man har litt tålmodighet. Det kan ta lengre tid, for det er mindre utvalg for de fleste i den alderen er opptatt. Da må en bruke mye lenger tid, og så akseptere dette, så gå for den som er "god nok". Dette er ikke vanskelig, det er å akseptere akkurat disse fakta som er vanskelig. Noen år lavere noen år over bør være kriteriet og så akseptere at man faktisk ikke kan få oppfylt det perfekte! Godt nok må da være akkurat det, og så godta det. Om ikke? Bare drit i å syte :)  Hadde aldri passet sammen med en 20 år gammel kvinne uansett!  Såpass selvinnsikt har jeg :)  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, og når jeg er 70 vil jeg leve, ikke være sykepleier for en 90-åring.

Anonymkode: 3c50a...f2e

De fleste forhold varer ikke lenger enn 5 år. Teoretiske spørsmål om 20 år senere er ikke engang relevant.

Anonymkode: 26ffb...cc2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, Antiviruset skrev:

Hadde bare avist vedkommende! Ingen på 20  år passer samme med en på 50 uansett kjønn. Da handler det bare om sex. Det er null problem å treffe en på sin egen alder om man har litt tålmodighet. Det kan ta lengre tid, for det er mindre utvalg for de fleste i den alderen er opptatt. Da må en bruke mye lenger tid, og så akseptere dette, så gå for den som er "god nok". Dette er ikke vanskelig, det er å akseptere akkurat disse fakta som er vanskelig. Noen år lavere noen år over bør være kriteriet og så akseptere at man faktisk ikke kan få oppfylt det perfekte! Godt nok må da være akkurat det, og så godta det. Om ikke? Bare drit i å syte :)  Hadde aldri passet sammen med en 20 år gammel kvinne uansett!  Såpass selvinnsikt har jeg :)  

Har jeg og. Men omen 20 åring vil drikke kaffe er d ikke meg i mot. Liker alt selskap jeg kan få når man er alene på nytt sted. Bortsett fra alkiser de spør om jeg skal bli med inn å drikke osv.. treffer masse folk i jobben min men det er type 5-10 min hver gang og jeg har ikke sett noe som har fanget interessen. Menn i min alder treffer jeg stort sett sent en lørdags natt pga jobben min og da er de ikke akkurat attraktive😂.. har sjekket ut arbeidskollegaene mine. Er i mannsdominert jobb og de som virker alright er of course opptatt .., jeg gir vel ikke opp men etter 2-3 års leting trenger man litt pause innimellom og fokusere på andre ting. 
ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme til meg ... rødt flagg ... toppturer og sykkel ... ikke noe jeg ønsker meg men en spontan impulsiv mann hadde vært fint. Ser heller ikke etter samboer i første runde det er å ta deg for langt... kjæreste er bra nok. 
ts

Møter gjerne 50+ damer jeg, for kjæreste/særbo.  Men min erfaring er at de fleste skal ha det så forb.... seriøst hele tiden.

Er nå blitt 60 (ok da 61), hår og tenner i behold og skulderbredden er fortsatt større enn livvidden 😉😁

Anonymkode: e80bb...97e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Møter gjerne 50+ damer jeg, for kjæreste/særbo.  Men min erfaring er at de fleste skal ha det så forb.... seriøst hele tiden.

Er nå blitt 60 (ok da 61), hår og tenner i behold og skulderbredden er fortsatt større enn livvidden 😉😁

Da skulle du teknisk sett ikke vært skngle😂

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da skulle du teknisk sett ikke vært skngle😂

Hehe....  Takk 😋

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...