Gå til innhold

Gir opp dating.. dame 50+

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gir opp... eneste som er på og viser meg interesse og som er villig til å fly halve norge for å drikke en kopp kaffe med meg er en gutt på 20 år... hvorfor blir ingen på min alder interessert i meg... ja jeg drikker selvsagt kaffe med en som har brukt så mye penger på å treffe meg... hadde han bare vært 30 år eldre...men de er jo ikke der ...OPPGITT

Anonymkode: 2ba92...bd1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg gir opp... eneste som er på og viser meg interesse og som er villig til å fly halve norge for å drikke en kopp kaffe med meg er en gutt på 20 år... hvorfor blir ingen på min alder interessert i meg... ja jeg drikker selvsagt kaffe med en som har brukt så mye penger på å treffe meg... hadde han bare vært 30 år eldre...men de er jo ikke der ...OPPGITT

Jeg har også sagt fra at jeg ikke skal ha noe sex med noen jeg ikke kjenner så det er bare å glemme.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også sagt fra at jeg ikke skal ha noe sex med noen jeg ikke kjenner så det er bare å glemme.

Dere blir jo kjent over en kopp kaffe? 😁 

Spøk til side; har skjønt at det ikke er så lett. Problemstillingen for meg 50+ er ikke useriøse damer, men mer å treffe den rette. Tenker jo på at det kanskje blir den siste kjæresten, mens man ennå har litt futt igjen.  

Anonymkode: 6b14c...18f

AnonymBruker
Skrevet

hva har du prøvd da? det kan være greit å forsøke ulike plattformer. Sukker.no er feks litt mer seriøs, man får luket bort de som er veldig ulik deg Koster penger riktignok, og ja man kan fortsatt bli kontaktet av menn som ikke er innenfor de kravene du har satt ang avstand og alder, men jeg syns stort sett den funker greit. Og Tinder er heller ikke så dum, om du får tatt noen ok bilder og skriver litt hva du er ute etter. betaler du for Tinder gold så kan du jo se hvem som har likt deg også. jeg er riktignok i 40-årene fortsatt, men kan liksom ikke tenker meg at det skal være såå stort forkjell på noen få år.

Anonymkode: 6eef1...0ab

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er galt med han på 20? Han kommer til å tilbe bakken du går på og behandle deg som en gudinne. Han kan også holde gåendes leeenge i senga. 

Anonymkode: c9dd7...8d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er også dame, og har nettopp fylt 50. 

Har også en del ungsauer som gjerne vil møtes, men også andre på min alder - men jeg finner raskt noe galt med de, hehehe.

Fant ut at det er håp, da ei venninne av modern på 74 hadde møtt en mann hun trivdes utrolig godt med på Møteplassen. I mine øyne er ikke denne venninna noe scoop, så da må nå enhver klare å finne noe.

Er det noe i introen din om deg selv som gjør at du ikke får napp? Få noen andre til å lese igjennom det.

Lykke til :)

Anonymkode: cd6b4...c51

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er også dame, og har nettopp fylt 50. 

Har også en del ungsauer som gjerne vil møtes, men også andre på min alder - men jeg finner raskt noe galt med de, hehehe.

Fant ut at det er håp, da ei venninne av modern på 74 hadde møtt en mann hun trivdes utrolig godt med på Møteplassen. I mine øyne er ikke denne venninna noe scoop, så da må nå enhver klare å finne noe.

Er det noe i introen din om deg selv som gjør at du ikke får napp? Få noen andre til å lese igjennom det.

Lykke til :)

Så hva var galt med de?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne på 35. Dater menn mellom 45 og 60. Og alltid spør jeg dem: "hvorfor dater du ikke ei på din egen alder?". Samtlige svarer at kvinner på egen alder som oftest er kjerringer som har gitt opp å prøve å se bra ut. Altså... Jeg må innrømme jeg til dels er enig, for jeg ser mange kjerringer på den alderen, men jeg synes også det er en uting at menn alltid skal gå for noe yngre. Mange av disse mannfolka er jo ikke nødvendigvis verken godt trent eller har den strammeste huden lenger, og utseendet er litt ofte så som så. Det å vite at jeg som kvinne synker i "kvalitet" år for år er egentlig helt forferdelig. Med mindre jeg vil bruke vanvittige summer for å se ung ut, vil jo også jeg eldes med rynker og en litt slappere hud. Ser for meg at det er vanskeligere å sminke seg til perfeksjon slik ungpikene på 20 gjør, og det skal mye mer til å holde kroppen slank og fit jo eldre mann blir. Så ja, jeg blir litt oppgitt av menn på 50+, for de snakker ofte ned kvinner på sin egen alder. Og det helt uten å selv innse at de selv nærmer seg pensjonsalder. Flere av dem som tydeligvis tror at ei som er 20 år yngre har lyst til å oppleve dem som pensjonister 🙄 

Anonymkode: c34d7...57c

• Liker 2
Skrevet

Jeg er kvinne på 35. Dater menn mellom 45 og 60. Og alltid spør jeg dem: "hvorfor dater du ikke ei på din egen alder?". Samtlige svarer at kvinner på egen alder som oftest er kjerringer som har gitt opp å prøve å se bra ut. Altså... Jeg må innrømme jeg til dels er enig, for jeg ser mange kjerringer på den alderen, men jeg synes også det er en uting at menn alltid skal gå for noe yngre. Mange av disse mannfolka er jo ikke nødvendigvis verken godt trent eller har den strammeste huden lenger, og utseendet er litt ofte så som så. Det å vite at jeg som kvinne synker i "kvalitet" år for år er egentlig helt forferdelig. Med mindre jeg vil bruke vanvittige summer for å se ung ut, vil jo også jeg eldes med rynker og en litt slappere hud. Ser for meg at det er vanskeligere å sminke seg til perfeksjon slik ungpikene på 20 gjør, og det skal mye mer til å holde kroppen slank og fit jo eldre mann blir. Så ja, jeg blir litt oppgitt av menn på 50+, for de snakker ofte ned kvinner på sin egen alder. Og det helt uten å selv innse at de selv nærmer seg pensjonsalder. Flere av dem som tydeligvis tror at ei som er 20 år yngre har lyst til å oppleve dem som pensjonister 🙄 

sugardaddy? 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er faktisk ikke SÅ utrolig vanskelig å ta litt vare på seg selv. Er bare å trene jevnt og spise ok, trenger ikke botox og sånt tull. 

Jeg ler meg ihjel av menn uten selvinnsikt, da! De tror de ikke forandrer seg selv. 

Anonymkode: 409ae...76c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hva var galt med de?

De var bare gale for meg, sikkert ikke noe galt med de generelt sett. Har funnet ut at jeg antakelig ikke er helt klar for nytt forhold enda, og sikkert er unaturlig kresen for å ikke bli følelsesmessig engasjert.

Men tro det eller ei, jeg har ikke sansen for menn som absolutt elsker å gå på tur i fjellet/i naturen. Rødt flagg for min del, og disse karene er det mange av.

Ikke meninga å kuppe tråden til trådstarter :)

AnonymBruker
Skrevet

Virker som menn har noe imot kvinner som nærmer seg overgangsalderen...

Er østrogen så bra??

Anonymkode: 31393...770

AnonymBruker
Skrevet

Trodde østrogen gjorde kvinner bitchy, men det er visst slik dem liker det?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dating er jo bare tull og bortkastet.

Flytt til en storby, lev livet. Ha sex med yngre menn, du kommer til å elske det!

Anonymkode: 439f9...64a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er kvinne på 35.  Flere av dem som tydeligvis tror at ei som er 20 år yngre har lyst til å oppleve dem som pensjonister 🙄 

Du blir pensjonist også til slut....🙄

Anonymkode: 26ffb...cc2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du blir pensjonist også til slut....🙄

Anonymkode: 26ffb...cc2

Ja, og når jeg er 70 vil jeg leve, ikke være sykepleier for en 90-åring.

Anonymkode: 3c50a...f2e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker som menn har noe imot kvinner som nærmer seg overgangsalderen...

Er østrogen så bra??

På mange måter er det tryggere å bli sammen med ei som er ferdig med det. Av de jeg har hatt kontakt med på datingsider, har jeg inntrykk av at de har opprettholdt sexlysten, eller sågar fått mer.  De andre føler seg kanskje mer ferdig med mannfolk, og er ikke like mye på Tinder o.l.? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne på 35. Dater menn mellom 45 og 60.

Hva er dine grunner for dette, ettersom du rakker ned på dem? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så merkelig at du ikke skal finne deg noen. Hvor i landet bor du?

Jeg synes det er så mange utrolig fine 50+ damer der ute nå for tiden! Det er så mange som er sporty. Flott kropp, solbrun hud. Rynker ja, men helheten og utstrålingen er jo 10/10.
Selvfølgelig finnes det unntak. Det er både kvinner og menn i alle slags aldere som ikke tar vare på seg selv. Men sånn helhetsmessig synes jeg kvinner i den alderen er råflotte.

Barna har blitt store eller flyttet ut. Masse tid til å pleie romantikk og opplevelser og seg selv.

Kanskje har du bare vært uheldig?
Kanskje må du prøve noe nytt? En ny datingside? Skrive en annerledes tekst, ta noen nye bilder?
Kanskje må du komme deg ut av stedet du er nå. Reise litt bort? Treffe nye mennesker?

Anonymkode: c74ab...73b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

jeg må le når jeg hører sånt. For 70% av menn over 45 har vom,  gjerne ustelt skjegg (for skjegg er jo tross alt moderne) og ser generelt gamle ut. Eldre enn de er. Likevel sier de sånt. Jeg lurer ofte på om de har sett seg i speilet siden de passerte 30... Jeg er 43 år selv, og dater kun menn i 40 åra, alt over 50 er uaktuelt et par år til. har ennå ikke møtt en mann over 50 som har vært attraktiv, men vet jo at lista flytter segg etter hvert som man blir eldre selv (menn under 35 er heller ikke attraktive lengre)Har heldigvis ikke noe problem med å finne interesserte menn i det aldersspennet jeg søker. Men å finne noen som man matcher godt med, så godt at det blir virkelig langvarig er vanskelig uansett. Det tar tid. 5 år foreløpig for meg.😉 men gir da ikke opp. Har  møtt masse flotte hyggelige menn, men ikke den som er helt riktig for meg.

Anonymkode: 6eef1...0ab

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...