Gå til innhold

Jehovas vitner

Gjest Violetta

Anbefalte innlegg

Noen som har noen synspunkter eller tanker rundt dette?

Stort sett hyggelige mennesker - de er veldig ærlige og bestreber seg på å gjøre det rette.

Har selv vært inne i denne organisasjonen, men jeg gikk ut fordi jeg ikke er enig med dem i deres tro.

De mener at paradiset skal gjenopprettes her på jorden. De 144000 som det snakkes så mye om er mennesker som er utvalgt til å bli Jesu medregenter i himmelen. De har ikke noe helvete eller straffested, men tror at de som ikke velger deres tro vil bli tilintetgjort når Jesus oppretter sitt rike her på jorden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

men dette med at jentene helst skal gå gammeldags kledd og med fletter, syns jeg er noe .... spesielt.

Om det er tvang vet jeg ikke, men jeg gikk på skole med et tvillingpar, og de gikk ALLTID med gammeldagse bluser med tilhørende lange skjørt- og fletter.

Dette er Smiths venner.. De trenger ikke gå gammeldags kledd, men i skjørt. Og håret skal de ikke klippe, fordi det står ett eller annet sted at de skal la sitt hår falle til marken (for meg høres det ut som om de skal klippe det av seg, men dem om det....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...