Gå til innhold
Noen av våre medlemmer opplever problemer med forumet og vi håper å få fikset problemet innen kort tid! ×

Hva tenker du om å kalle tvillinger for Christian Fredrik og Carl Johan.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tenker at det høres veldig snobbete ut. 

Anonymkode: 0f350...45d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde tenkt en rik sossefamilie som bor i en svær villa fra 1700-tallet med stor åker og en traktorsti til huset fra veien med trær som «gjerde» langs traktorveien 😛 Guttene vokser opp til å kun gå med merkeklær, Apple-produkter og de dyreste bilene, skikkelig sleik i håret og snakke ned folk fra østkanten som ikke tar seg råd til de fine tingene.

Anonymkode: 6fe93...9f9

Jeg tenker motsatt🙈 At det er lavstatus folk som vil snobbe opp og bare feiler

Anonymkode: 120ce...48e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blir for eksplisitt. Hva med bare Carl og Fredrik? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok ikke valgt det,  fine navn hver for seg, men litt too much med de komboene syns jeg.. Men er ikke mine barn, liker du det velger du det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Christian Frederik blir veldig tungt. Ville valgt et av dem. Hvorfor ikke velge norske?? Olav, Harald....? Eller til og med Håkon, han var jo ikke helt norsk med betydd mye for oss. Carl Johan er jo hovedgata i Oslo, høres litt ut som om du vil kalle den opp etter den..

Anonymkode: 52799...59f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk får kalle barna sine hva de vil.

Er ikke noe jeg tenker over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i bhg og er gjennom en del navn. Tenker ikke spesielt over det,men noen er mer tungvindte å si enn andre. Christian fredrik er ett slikt navn, men legger meg ikke borti hva folk kaller unga sine. På lik linje med at jeg ikke bryr meg om hva andre mener om mine barns navn. 

Man kan jo tenke over at barnet skal ha navnet hele livet og det er mange som skal uttale det i løpet av den tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker motsatt🙈 At det er lavstatus folk som vil snobbe opp og bare feiler

De har jeg er erfaring med kaller barna sine «normalt kjedelig navn» og så et harry mellomnavn. F.eks Olav René eller Astrid Chanella. Eller bare kjører fullt ut Peralloxah Filifjonka. 

Anonymkode: 6fe93...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius

Synes kanskje kombinasjonen Carl Johan er litt "for mye" ettersom det også er navnet på Oslos hovedgate. Christian Frederik er en fin kombinasjon, kjenner noen som heter det (ikke kongelig ;) ). Alle navnene er i hvert fall fine, solide navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...