AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #1 Del Skrevet 30. juli 2020 Den hevelsen som er på høyre side, ligger det noen muskler/sener der? 😊 Gjør ikke noe vondt, kun innimellom Anonymkode: e7d8e...4de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #2 Del Skrevet 30. juli 2020 Ikke meningen å skremme deg, men ville ha fått det sjekket hos lege. https://www.dagbladet.no/nyheter/vaer-sa-snill---kontakt-legen-din/72693088 Anonymkode: e9a22...a59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #3 Del Skrevet 30. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke meningen å skremme deg, men ville ha fått det sjekket hos lege. https://www.dagbladet.no/nyheter/vaer-sa-snill---kontakt-legen-din/72693088 Anonymkode: e9a22...a59 Ja jeg vet har hatt hovne lymfeknuter i lysken siden oktober i fjor. Ble sendt på ultralyd i januar, var ingenting på andre lysken, kun på høyre. I ettertid har det kommet 1 på venstre side. Legen min sier det antakelig er pga jeg er så tynn. Så jeg blir ikke akkurat tatt på alvor 😅 men jeg har vært mye og er mye dårlig. Har tenkt å høre om de kan ta ultralyd av alle lymfeknuter. Hatt på halsen lenger opp siden februar. Men er bare skikkelig nervøs for å bli sett på som hypokonder, vært der så mye siden oktober i fjor 😅 Anonymkode: e7d8e...4de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #4 Del Skrevet 30. juli 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg vet har hatt hovne lymfeknuter i lysken siden oktober i fjor. Ble sendt på ultralyd i januar, var ingenting på andre lysken, kun på høyre. I ettertid har det kommet 1 på venstre side. Legen min sier det antakelig er pga jeg er så tynn. Så jeg blir ikke akkurat tatt på alvor 😅 men jeg har vært mye og er mye dårlig. Har tenkt å høre om de kan ta ultralyd av alle lymfeknuter. Hatt på halsen lenger opp siden februar. Men er bare skikkelig nervøs for å bli sett på som hypokonder, vært der så mye siden oktober i fjor 😅 Anonymkode: e7d8e...4de Men man får ikke hovne lymfeknuter av å være tynn... At de kan være lettere å kjenne, ja, men de hovner ikke opp av den grunn. Hvis du ikke blir tatt på alvor ville jeg byttet lege, det er det minste man burde forlange når man kommer til lege. Ikke gi deg. Håper du blir skikkelig undersøkt, det fortjener du ❤️ Anonymkode: e9a22...a59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #5 Del Skrevet 30. juli 2020 Få det sjekket av lege. Der er ulike saker i halsen som kan gi hevelse som problemer med stoffskiftet bla. Anonymkode: e825e...289 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #6 Del Skrevet 30. juli 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men man får ikke hovne lymfeknuter av å være tynn... At de kan være lettere å kjenne, ja, men de hovner ikke opp av den grunn. Hvis du ikke blir tatt på alvor ville jeg byttet lege, det er det minste man burde forlange når man kommer til lege. Ikke gi deg. Håper du blir skikkelig undersøkt, det fortjener du ❤️ Anonymkode: e9a22...a59 Ja de har jo så liten tid og tar kun 1 ting av gangen. Så det er ikke lett å vite h ordan jeg kan si det. Jeg har jo egentlig siden oktober trodd at jeg har kreft, men samtidig tenkt det er tullete av meg å tenke det. For noen måneder siden sa legen at det ikke var vits med ny ultralyd av lysken siden jeg hadde vært der i januar 🤔 på ultralyd var, den 1 cm, men den er visst nå 1.1 ifølge legen, så ikke vokst mye siden da. Jeg forklarte han at det ikke ble påvist noe på andre siden på ultralyden, etter han kjente den i venstre lyske. Men da sa han at den sikkert kjennes pga jeg er tynn. 🙈 Så jeg holder mye igjen, venter måneder før jeg drar til legen på nytt, for å ikke ta helt av. Jeg har flere ganger hatt turnuslege enn kun min egen fastlege da. Han er kjempe grei, men leit å ikke bli tatt på alvor Men får bestille en time i morgen, tror fastlegen har ferie Anonymkode: e7d8e...4de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #7 Del Skrevet 30. juli 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Få det sjekket av lege. Der er ulike saker i halsen som kan gi hevelse som problemer med stoffskiftet bla. Anonymkode: e825e...289 Minste har medfødt lavt stoffskifte. Har alltid hatt symptomer fra jeg var liten på det. Men for en del måneder siden gang, ba jeg om blodprøve for å sjekke det og noe annet. Men hørte ikke noe om stoffskifte, så antar det var bra noe må det jo være. Tenkte om det ligger muskler som kan bli betent 🤔 det har vært sånn noen måneder nå Anonymkode: e7d8e...4de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #8 Del Skrevet 31. juli 2020 Hva er hovent? Jeg ser det ikke Anonymkode: ec4a7...d28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banankaka04 Skrevet 31. juli 2020 #9 Del Skrevet 31. juli 2020 Få det sjekket av en lege, du! Det er sikkert ikke noe alvorlig, men da slipper du å bekymre deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #10 Del Skrevet 31. juli 2020 Sjekk stoffskiftet og om du har fått antydninger til struma. https://www.google.no/amp/s/www.lommelegen.no/hormoner/artikkel/struma/69001105/amp Anonymkode: ec0eb...240 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #11 Del Skrevet 31. juli 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er hovent? Jeg ser det ikke Anonymkode: ec4a7...d28 Hvis du ser på høyre side av halsen, helt nederst, buler det litt ut på siden der. Anonymkode: e7d8e...4de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå