Knirke Skrevet 29. juli 2020 #1 Del Skrevet 29. juli 2020 Litt som motvekt til "Den store stygge negative tråden om irriterende FB-grupper" (som vi alle elsker, btw😄), har du en hobbygruppe du vil anbefale, som du faktisk drar nytte av? Gjerne grupper der det er lov til å være nybegynner med dumme spørsmål😅. F. eks om planter. Jeg anla kjøkkenhage under koronatiden, og har ofte spørsmål som jeg er redd for å spørre av frykt for å høres ut som en idiot (hva gjør jeg med jordbærplantene på vinteren, hvordan skal en aspargesplante egentlig se ut, hvorfor får jeg ikke til de j**** chiliplantene, osv...). Jeg vet at man kan google, men det har liksom ikke helt samme sjarmen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittyfox Skrevet 30. juli 2020 #2 Del Skrevet 30. juli 2020 Koftegruppa ❤️ Jeg har en forkjærlighet for gamle norske kofter. Der er det fullstendig åpent for å spørre om råd når man driver å strikker en kofte, ingen spørsmål blir ansett som dumme (som jeg har sett da) ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå