Gå til innhold

BLIR HELT SPRØ


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Det har seg slik at jeg hadde ubeskyttet sex 06.Mai. Etter mai har jeg hatt SKIKKELIG mye symptomer på å være gravid, men alle testene har vært negative.. 

Mens har alltid vært regelmessig frem til etter ubeskyttet samleie i mai.... Etter det har mens vært mange dager for sen, har blødd lite og ikke hatt særlig vondt.

Til vanlig pleier jeg alltid og ha EKSTREME smerter, til tider sengeliggende og blør veldig masse.. Måtte bytte tampong veldig ofte..
 

Okei, her er symptomene mine:

-Trøtt

- Hodeverk

- Da jeg må tisse må det skje med EN GANG! Men kommer ikke så mye...

- Masse smerter/murringer i magen, ofte i sidene, ved navlen eller helt nede mot underlivet..

- Drømmer at jeg eller vennene mine er gravide

- Humørsvinger fra en annen verden, jeg blir fort sint for små ting, eller begynner å gråte av veldig lite...

- EKSTREME mengder utflod, er vått hele tiden og må tørke flere ganger under samleie...

- Ekstremt mye kvalm, til tider blir jeg sengeliggende.. Jeg pleier å ELSKE å kjøre bil, jo lengre jo bedre. Nå blir jeg veldig dårlig i bil og må kjøre AC på det kaldeste..

- Ekstremt varm om natten

- Mensen er for sen og HELT annerledes 

- Buksene er veldig stramme 

- Føler at jeg blir større og større

- Føler puppene har vokst litt

- fort sliten og andpusten 

- Hatt sår hals og snufser mye

Prøver ikke å bli gravid, så er ikke ønsketenkning. 
Men får spm om jeg er gravid fordi jeg har så mye vondt og plager..

Jeg skal til legen.. Men er det noen som har fått vite etter veldig lang tid at de er gravide?

Blir gal av og ha det slik..

Anonymkode: 3f5b5...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor kjøper du ikke en test? Enten så er du gravid eller ikke, testen gir deg jo bare svaret som allerede foreligger.

Anonymkode: 81f19...b3c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjekk deg for kjønnssykdommer! 

Anonymkode: 196a3...71a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjekk deg for kjønnssykdommer! 

Anonymkode: 196a3...71a

Har ikke kjønnssykdommer :) Hatt samme partner i 6 år snart. 

Anonymkode: 3f5b5...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kjøper du ikke en test? Enten så er du gravid eller ikke, testen gir deg jo bare svaret som allerede foreligger.

Anonymkode: 81f19...b3c

Så du gadd ikke lese til linje 2 før du svarer engang?

"...men alle testene har vært negative.. "

Anonymkode: 0568e...9eb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er med stor sannsynlighet neppe gravid med tanke på at testene dine har vært negative. De færreste får sene positive. Hvor langt mener du at du er på vei, hvis du er gravid? Har du hatt flere ubeskyttede samleier eller kun den ene 6.mai?

Anonymkode: 9ece1...2c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er med stor sannsynlighet neppe gravid med tanke på at testene dine har vært negative. De færreste får sene positive. Hvor langt mener du at du er på vei, hvis du er gravid? Har du hatt flere ubeskyttede samleier eller kun den ene 6.mai?

Anonymkode: 9ece1...2c2

Er jeg gravid er jeg vell da mellom 10-12 uker på vei?

Nja, vært inni men bare komt et par ganger tror jeg

Anonymkode: 3f5b5...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jeg gravid er jeg vell da mellom 10-12 uker på vei?

Nja, vært inni men bare komt et par ganger tror jeg

Anonymkode: 3f5b5...8af

Du er iallfall ikke 10-12 uker på vei når testene har vært negative hele veien. Det skjer i sjeldne tilfeller at kvinnen ikke får positiv test før ganske sent i svangerskapet, men jeg tror ikke det er tilfelle her. Er du gravid, vil jeg tro du er mye kortere på vei. Når du er 10-12 uker gravid begynner symptomene å roe seg kraftig ned, mange opplever også at de forsvinner helt. Dette gjelder selvfølgelig ikke alle, for det er noen som er plaget av diverse symptomer ut svangerskapet. Det er altså ikke umulig at du er gravid, men det er usannsynlig.  
Jeg ville tatt meg en tur til gynekolog for å utelukke at det er andre ting som gjør deg smådårlig, spesielt hvis også legen bekrefter at du ikke er gravid. 

Anonymkode: 9ece1...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke kjønnssykdommer :) Hatt samme partner i 6 år snart. 

Anonymkode: 3f5b5...8af

Det betyr ikke at din faste partner har hatt deg som fast partner. Her har nok typen vært utro

Anonymkode: e090c...575

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er iallfall ikke 10-12 uker på vei når testene har vært negative hele veien. Det skjer i sjeldne tilfeller at kvinnen ikke får positiv test før ganske sent i svangerskapet, men jeg tror ikke det er tilfelle her. Er du gravid, vil jeg tro du er mye kortere på vei. Når du er 10-12 uker gravid begynner symptomene å roe seg kraftig ned, mange opplever også at de forsvinner helt. Dette gjelder selvfølgelig ikke alle, for det er noen som er plaget av diverse symptomer ut svangerskapet. Det er altså ikke umulig at du er gravid, men det er usannsynlig.  
Jeg ville tatt meg en tur til gynekolog for å utelukke at det er andre ting som gjør deg smådårlig, spesielt hvis også legen bekrefter at du ikke er gravid. 

Anonymkode: 9ece1...2c2

Problemet er at jeg ikke er smådårlig.. Jeg har flere ganger nå måtte gå å legge meg fordi jeg har vært så kvalm at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.. 

Mange av plagene jeg har skrevet over er ting som plager meg veldig..
Blir nok en tur til legen ja..

Anonymkode: 3f5b5...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kjøper du ikke en test? Enten så er du gravid eller ikke, testen gir deg jo bare svaret som allerede foreligger.

Anonymkode: 81f19...b3c

Hun har testet negativt. 

Anonymkode: 2316c...d37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Problemet er at jeg ikke er smådårlig.. Jeg har flere ganger nå måtte gå å legge meg fordi jeg har vært så kvalm at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.. 

Mange av plagene jeg har skrevet over er ting som plager meg veldig..
Blir nok en tur til legen ja..

Anonymkode: 3f5b5...8af

Dette med hyppig tissing og kvalme kan være symptomer på sykdommer i urinveiene og nyrene. Dette bør du sjekke!

Anonymkode: 617ea...018

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er at jeg ikke er smådårlig.. Jeg har flere ganger nå måtte gå å legge meg fordi jeg har vært så kvalm at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.. 

Mange av plagene jeg har skrevet over er ting som plager meg veldig..
Blir nok en tur til legen ja..

Anonymkode: 3f5b5...8af

Da får du iallfall et klart svar på om du er gravid eller ikke. Han henviser deg nok også videre, uansett utfall. Kan være noe så enkelt som hormonforandringer, det kan krølle skikkelig med kroppen det også. 

Anonymkode: 9ece1...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville sjekket hos legen, bl a for infeksjoner i urinveier og evt nyrer. Kan være symptomer på urinveisinfeksjon, det er typisk at man må veldig tisse og så kommer lite for eksempel. Du kan ikke være gravid når testene er negative så lenge etter ubeskyttet sex. Men man skal ikke gå rundt og være dårlig og kvalm over tid uten å sjekke hos legen, så ta en tur dit så får du nok svar og forhåpentligvis behandling som gjør deg bedre raskt. God bedring! 

Anonymkode: 8f9b7...95a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig ang å gå til legen. Ikke bra å ha slike symptomer, selv om det likner litt på graviditet. Er neppe det, så må sjekkes ut. Kan hende du bør ta en corona-test også. Den slår jo ut på de rareste vis faktisk. Iaf 5 av symptomene kan linkes til corona. Om resten er bare syklusen så... Verdt å sjekke ut kanskje. 

men ellers kanskje noe allergi om du snufser siden mai? 
Mulig en coctail av flere ting som gir problemer her.
Lege vil finne ut av det :) 

Anonymkode: cdbc7...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til legen :) I dag har jeg hatt helt ekstremt vondt i korsryggen(venstre side..) , og om jeg ligger på magen blir jeg helt uffatelig kvalm og må snu meg igjen... Plagsomt.... Vært veldig kvalm/uggen i dag og i går.... Men ringer legen på mandag

Anonymkode: 3f5b5...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal til legen :) I dag har jeg hatt helt ekstremt vondt i korsryggen(venstre side..) , og om jeg ligger på magen blir jeg helt uffatelig kvalm og må snu meg igjen... Plagsomt.... Vært veldig kvalm/uggen i dag og i går.... Men ringer legen på mandag

Anonymkode: 3f5b5...8af

Jeg blir også tungpustet veldig fort....

Anonymkode: 3f5b5...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
På 29.7.2020 den 16.57, AnonymBruker skrev:

Du er iallfall ikke 10-12 uker på vei når testene har vært negative hele veien. Det skjer i sjeldne tilfeller at kvinnen ikke får positiv test før ganske sent i svangerskapet, men jeg tror ikke det er tilfelle her. Er du gravid, vil jeg tro du er mye kortere på vei. Når du er 10-12 uker gravid begynner symptomene å roe seg kraftig ned, mange opplever også at de forsvinner helt. Dette gjelder selvfølgelig ikke alle, for det er noen som er plaget av diverse symptomer ut svangerskapet. Det er altså ikke umulig at du er gravid, men det er usannsynlig.  
Jeg ville tatt meg en tur til gynekolog for å utelukke at det er andre ting som gjør deg smådårlig, spesielt hvis også legen bekrefter at du ikke er gravid. 

Anonymkode: 9ece1...2c2

At

symptomene roer seg i uke 8-12 stemmer absolutt ikke! Noen har kvalme i hele svangerskapet. Og tror du virkelig at ømme, store pupper og vektoppgang plutselig stopper ved uke 8-12? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir også tungpustet veldig fort....

Anonymkode: 3f5b5...8af

Du må gå til legen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Du må gå til legen. 

Det skal jeg. Jeg skal ringe legen på mandags morgen.. Kjenner jeg er veldig sliten av å gå rundt slik.. Og kjenner jeg gruer meg litt, for jeg har aldri hatt så mye plager på en gang før... Høres jo helt hypokonder ut (noe jeg absolutt ikke er, er nesten aldri til legen og nesten aldri syk😅)... Så dette er skikkelig plagsomt...

 

Nei. Det stemmer absolutt ikke, mange som går store deler eller hele svangerskapet og er dårlig.

Anonymkode: 3f5b5...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...