Gå til innhold

Identitet

Gjest Valhalla

Anbefalte innlegg

Gjest Valhalla

Hvis du skal liste opp ting som du føler tilhørighet til og som forteller om hvem du er hva vil det være? Maks 5 i prioritert rekkefølge : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min identitet er ikke knyttet til en ting, men heller på min kulturelle kapital, samtidig som arv og miljø har bidratt med sitt.

Savner forøvrig din materielle liste. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Vel jeg mente ikke ting som i gjenstand.

1. Norsk

2. Vestlig

3. Konservativ

4. Mann

5. Ikke-religiøs

Det var det jeg tenkte på nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guest

1. Verdensborger

2. Kvinne

3. Pragmatisk men dog styrt av til dels konservative og til dels liberale grunnprinsipper

4. Smart som ikke gifter seg

5. Ambisjoner om å reise mest mulig og jobbe i utlandet hvis mål er å ha det gøy og treffe mange ulike mennesker, da alle er så like i Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. kvinne

2. norsk

3. sosialist

4. en del av samfunnet

5. ambisjoner om å finne meninga med livet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. annet

2. annen planet

3. anarkist

4. MENSA

5. le av politikk fordi det alltid blir bråk og drittslenging mellom parter som illsint tenniskamp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aurélie

Velger å ta det hakket mer personlig, jeg. Norsk statsborger og kvinne sier liksom seg selv.

-Kjæreste

-Venninne

-Søster og datter

-Medmenneske

-Psykologistudent (faget mitt betyr mye for meg og er blitt en del av min identitet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SumoBryter

Guri lurer på om jeg liderav identitetskrise så diffus er jeg :ler:

Jeg er kulturmotstander i en viss forstand, og ønsker å være uavhengig, vil ikke være noen sau som følger flokken... sånn idealistisk sett iallefall.

Men jeg kan jo si jeg hører mer til en nordisk kristen kultur enn til noe annet kanskje. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenneth
Min identitet er ikke knyttet til en ting, men heller på min kulturelle kapital, samtidig som arv og miljø har bidratt med sitt.

Savner forøvrig din materielle liste. :D

Dette hørtes mistenkelig mye ut som pensumutdrag fra sosiologien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenneth

Artig tema Valhalla. Vrient tema óg... La meg forsøke med

1. Myke verdier

2. Musikk

3. Humor

4. Anti-komersiell

5. Selvstendig

Noe sånt, cirka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Hmmm grublet lenge på denne gitt:

1. Norsk - i kropp og sjel. Foler meg IKKE som noen verdensborger selv om jeg har bodd i utlandet i nesten en tredjedel av livet)

2. Singel jente (to i en her, men dette har stor innvirkning på meg og mitt daglige

liv, og gir meg en slags rotløs studenttilværelse selv om jeg har kommet forbi det stadiet nå)

3. Akademiker (på grunn av lange studier og nåværende yrke som har gjort meg til den jeg er)

4. Germansk / Tradisjonalist (fordi jeg er bevisst på de norske tradisjonene og den germanske arven og de fleste fritidssyslene mine er sentrert rundt målsaken, folkemusikk, dialekter, og jeg støtter et uavhengig Norge hvor bønder og fiskere overlever, kjenner at hjertet banker varmt for dette ;) )

5. Lytter heller enn jeg prater

Endret av soleil~noir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes mistenkelig mye ut som pensumutdrag fra sosiologien :)

Og jeg som ikke har sosiologi grunnfag engang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Valhalla

4. Germansk / Tradisjonalist (fordi jeg er bevisst på de norske tradisjonene og  den germanske arven og de fleste fritidssyslene mine er sentrert rundt målsaken, folkemusikk, dialekter, og jeg støtter et uavhengig Norge hvor bønder og fiskere overlever, kjenner at hjertet banker varmt for dette  ;)  )

:smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...