AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #1 Del Skrevet 28. juli 2020 Noen som kan gi meg noen fordeler og ulemper ved bruk av dette? Komme med tips.. Er forholdsvis tynn, men trener med vekter. Spiser normalt, likevel går jeg ikke opp i vekt. Kamerater rundt meg som trener, går opp i vekt med en gang. Du ser også at musklene blir større. Og at de er blitt sterkere. Med meg virker det bare som jeg blir mer og mer utholden i musklene. Fikk et tips fra en, om at kratin kunne være til hjelp. Men jeg er noe skeptisk.. Regnes dette som dop i idrettsmiljøet? Anonymkode: 67590...be6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #2 Del Skrevet 28. juli 2020 Noe mere vann i muskulatur, litt mere eksplosivt i starten av økta, greit å ta men ikke noe magisk. Jeg dropper å ta det. Anonymkode: 9fcf5...b44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pierre Gynt Skrevet 28. juli 2020 #3 Del Skrevet 28. juli 2020 Det regnes ikke som dop. Det er det kosttilskuddet med mest vitenskapelig belegg. Det er billig og uten bivirkninger, så jeg ser ingen grunn til å ikke ta det, men du vil ikke på noen som helst måte oppleve noen magisk forvandling. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 3. august 2020 #4 Del Skrevet 3. august 2020 Det er ett av de veldig få tilskuddene som faktisk virker, men effekten er ikke spesilet stor. Det finnes en studie hvor en av deltakerne ble tynn i håret av kreatin, men vi vet ikke nok om den biten der nå, til å si om det er noe som kan skje flere. Det er noen ny studier på vei, hvor dette blir sett på nøyere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eddie Skrevet 4. august 2020 #5 Del Skrevet 4. august 2020 På 28.7.2020 den 18.15, AnonymBruker skrev: Noen som kan gi meg noen fordeler og ulemper ved bruk av dette? Komme med tips.. Er forholdsvis tynn, men trener med vekter. Spiser normalt, likevel går jeg ikke opp i vekt. Kamerater rundt meg som trener, går opp i vekt med en gang. Du ser også at musklene blir større. Og at de er blitt sterkere. Med meg virker det bare som jeg blir mer og mer utholden i musklene. Fikk et tips fra en, om at kratin kunne være til hjelp. Men jeg er noe skeptisk.. Regnes dette som dop i idrettsmiljøet? Anonymkode: 67590...be6 Som nevnt over vil du holde noe mere vann i musklaturen mens du tar kreatin, men dette forsvinner når du slutter. For min del er det ingen negative sider med kreatin (som har vært brukt i mange 10 år av "folk som trener"). Personlig så merker jeg en klar styrkeøkning, uten tvil. Ettersom jeg var veldig skeptisk til kreatin før jeg prøvde det så kan jeg heller ikke si at det er en placebo effekt. Effekten varierer, og jeg mener å ha lest at rundt 30 % ikke har effekt av kreatin. Samtidig er kreatin veldig billig så det skader ikke å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå