Gå til innhold

BH størrelse 80 E, er det unormalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror den andre her som mener din tynne venninne kanskje bruker feil størrelse har rett. Eller er hun veldig høy og bred over ryggen? Til sammenligning er jeg ordentlig tjukk (1,68 m, 97 kg) og bruker 80G.

Anonymkode: b7634...7a8

Haha, jeg er ikke tjukk, er 172 høy og bruker 85G, kjøper og bhene min på undertøysbutikk og ikke hm Cubus ol. Alle kropper er ulike, man kan ikke måle tjukk eller tynn kun på kalla bh str man bruker 🙄🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv bruker jeg 70 nå. Å påstå noe annet enn at man er småfeit med størrelse 80, blir å narre seg selv. Bare til å ta et målebånd. 

Anonymkode: 8f9ad...225

Troll😂 Jeg har BMI på 20 og bruker 80B i BH-størrelse. Midjen min er 68 cm, så sånn er jeg bare bygd. Lever fint med min brede ribbekasse. God plass til hjerte og lunger. 

Anonymkode: 85c40...5d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, B87C said:

Haha, jeg er ikke tjukk, er 172 høy og bruker 85G, kjøper og bhene min på undertøysbutikk og ikke hm Cubus ol. Alle kropper er ulike, man kan ikke måle tjukk eller tynn kun på kalla bh str man bruker 🙄🙄

Ikke kun på det, men vil tro det er en indikasjon? Det er mer sannsynlig at man er tjukk om man bruker 90 enn om man bruker 70 osv. Men høyden er vesentlig da.

Anonymkode: b7634...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 75F, dvs at jeg er litt smalere rundt brystkassen, men har like store pupper som deg, Ts. Jeg har store pupper og får kommentarer på det, men unormalt store er de overhodet ikke. Min mor er oppe i 80H eller I, da begynner det å bli stort.

Anonymkode: 72619...3d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 160 høy, 80 kilo og bruker 70 L.

Anonymkode: 55f09...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.7.2020 den 8.34, AnonymBruker skrev:

Jeg er 1,60 veier 47 kg og har 95D. Kan ikke si jeg føler meg feit, men har bred overkroppen og veldig smal over hoftene. Bruker XS i bukser.

Anonymkode: f3a4d...1da

Du bruker feil størrelse. 

Anonymkode: 8f9ad...225

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...