Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Darcy
Skrevet

Jeg vurderte aldri seriøst å tatovere meg før jeg ramla over en tatovering på nettet som jeg ikke helt greide få ut av hodet.

Jeg ville ikke ha et motiv som mange andre har, eller en tatovering som vises i tide og utide.

Det endte med at jeg fikk printet ut motivet fra nettet, tatovøren endret litt på den og jeg er strålende fornøyd.

Ja, det var vondt, men det var så absolutt verdt det, og den syns kun om jeg er interessert i at den skal vises.

En annen ting jeg syns er litt av det fascinerende ved den: Det finnes ingen som har nøyaktig lik !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!! God sommer! Jeg har 2 tatueringer, 1 nederst på foten/ankelen, som er 14cm lang o tok 1 for 2 uker siden i korsryggen! Disse er mine design, med roser! Jag mener at- man lever 1 gang o man lever nå!! Man vet aldrig hva som skjer i morgen- så lev i nuet! MEN- som sagt her- man blir gammel, så man bør være sikker hva man vil ha o hvor man vil gjøre den! Det er en spesiell smerte- men så verdt det når det er ferdig! Er så fornøyd! Kan absolutt anbefale å gjøre tatuering (om man bor på østlandet, eller har mulighet for å reise) på Starligth Tattooing i Drammen!! De er superflinke!

Så jo go for it, det er verdt det-om du er helt sikker! Lykke til!

MHV/Thealille ;)

  • 4 år senere...
Skrevet

De fleste tar tatoveringer som har noe å fortelle om seg selv, som jeg skal ta en løve, netopp fordi jeg er født i løven. ingen bør ta tatoveringer fordi andre har det, eller bare for å være "tøff", men for å fortelle resten at det er deg! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...