AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #1 Del Skrevet 25. juli 2020 Jeg liker å løpe, men brakk ankelen for et år siden. Nå løper jeg 1-2 km 2 eller 3 ganger i uken på grus. Bare fordi jeg liker det. Håper på å kunne øke lengde etter hvert, men akkurat nå er det det jeg klarer. Har det egentlig noen hensikt? Vil det gjøre meg i stand til å etterhvert kunne løpe lenger? Og kanskje på asfalt? Eller er det mer hensiktsmessig å trene på annen måte, og bygge styrke på annen måte og kanskje kunne begynne å løpe lenger om en stund? Fysio og lege har sagt jeg bare må prøve meg frem. Dere som har skadet ankelen, hvordan var det for dere å begynne å løpe igjen? PS, jeg gjør styrkeøvelser for fot, legg og opp til hoften de dagene jeg ikke jogger. Anonymkode: 5c086...64d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #2 Del Skrevet 25. juli 2020 Det du gjør er veldig lurt:) Anonymkode: cc03e...e19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 25. juli 2020 #3 Del Skrevet 25. juli 2020 Finn en bakke du kan løpe opp og gå ned 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #4 Del Skrevet 26. juli 2020 All trenikg du kan få til er jo bra, selv om det er korte avstander fortsett med det som føles bra, og som behandler anbefaler. Anonymkode: 9b2f5...3fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #5 Del Skrevet 26. juli 2020 Å bli anpusten minst en gang om dagen, er sunt, sånn helt generelt. Litt er mye bedre enn ingenting. Anonymkode: d7b7b...37d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #6 Del Skrevet 26. juli 2020 Ja, det har en hensikt. Anonymkode: 84bdf...b28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 26. juli 2020 #7 Del Skrevet 26. juli 2020 Marka og myra er bedre mtp. kondisjon, styrke og smertelindring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #8 Del Skrevet 26. juli 2020 1 time siden, Hr. Aktiv skrev: Marka og myra er bedre mtp. kondisjon, styrke og smertelindring. Jeg kan ikke gå der det er ulent. Men grus er perfekt. Anonymkode: 5c086...64d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #9 Del Skrevet 26. juli 2020 Det har en hensikt så lenge du liker å gjøre det, og du vil jo ikke bli i noe dårligere form. Hvis du vil få mer effektiv trening ut av det kan du jo prøve å øke tempoet litt. Anonymkode: a5a04...7c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå