Gå til innhold

Flere som opplever at Change måler feil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns det høres rett ut jeg. Er samme stilling på spilen jeg får i andre undertøysbutikker 

Anonymkode: 6ed83...192

Ikke på meg. Hos Lindex og Cubus så sitter spilen direkte under brystet på meg, men hos change ( i de størrelsene de insisterer på er rett for meg ) så er det flere cm med overflødig stoff mellom brystet mitt og spilen. Utrolig ukomfortabelt.😅 i tillegg så gnager det under armene fordi cupen er for stor, og det er god plass til en ekstra pupp for å si det sånn. Jeg ser også ekstra flatbrystet ut også i change sine bh-er fordi de er så store og stamme.

Anonymkode: c9aa2...848

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange år siden jeg kjøpte Change, men bruker 75 b og ble målt til 65 d hos Change. Altfor stor cup til mine små pupper.

Anonymkode: 91064...b59

65d og 75b er like stor cup...

Jeg jobber selv i undertøysbutikk og har innom mange kunder som klager på Change. Men noen er også veldig fornøyd. Men det som går igjen er at de måler veldig stramt. Sier seg selv at man ikke kan bruke 65 rundt om man i virkeligheten er 74. Da skal man ha 70 😊 

Anonymkode: d0b87...697

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var med min kone inn i en Change butikk for første gang tidligere i sommer.

Hun ble målt og hjulpet til å finne rett størrelse, kom ut med flere bh’er, og har vært veldig fornøyd etterpå.

Hun sier hun føler hun første gang på lenge har rett størrelse, og skal definitivt tilbake til Change igjen.

Dette var Change på Buskerud storsenter, kan jo være betjeningen er forskjellig i de forskjellige avdelingene, men her var det hvertfall topp service.

De tjener jo ikke på misfornøyde kunder, de kommer ikke tilbake, og råder heller ikke andre til å gå dit, så tror vel ikke de bevist måler feil og gir dårlig service.

Anonymkode: 046ab...7d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...