Gå til innhold

Taylor Swift med et overraskelsesalbum!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Oppdaget at Taylor Swift har gitt ut et nytt album som hun har laget under coronapandemien, siden hun måtte avlyse turneen har hun jobbet med å lage et nytt album og anmeldere skriver at dette er en av de beste albumene hun har laget, og tekstene? De ligner på på "all too well."😍

Hun har selvsagt skrevet alle låtene selv! 

Anonymkode: feebc...a9b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skriver ikke hun bare om hvor ille alle hennes tidligere kjærester har vært ?

Anonymkode: ba512...3d7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albumet skal visstnok være introspektiv. Har lenge ventet på et album som er litt mer "low key" enn noen av albumene hun har laget.

Anonymkode: feebc...a9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skriver ikke hun bare om hvor ille alle hennes tidligere kjærester har vært ?

Anonymkode: ba512...3d7

Nevn ÈN artist som ikke har skrevet om forhold? Rapartister gjelder ikke, og til og med mange av disse trashy rapartistene skriver om kjærlighet og forhold. 

Rolling Stones, Deep Purple, Beatles, Led Zeppelin, Muse, Nirvana, U2, osv. skriver ALLE om kjærlighet, så hvorfor er det så viktig å påpeke det når det gjelder en kvinne? 

Anonymkode: feebc...a9b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skriver ikke hun bare om hvor ille alle hennes tidligere kjærester har vært ?

Anonymkode: ba512...3d7

Og nei, hun har veldig varierte låter som ikke handler om dårlige forhold, men du vil sikkert heller høre på upersonlige låter laget av store plateselskap?

Anonymkode: feebc...a9b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nevn ÈN artist som ikke har skrevet om forhold? Rapartister gjelder ikke, og til og med mange av disse trashy rapartistene skriver om kjærlighet og forhold. 

Rolling Stones, Deep Purple, Beatles, Led Zeppelin, Muse, Nirvana, U2, osv. skriver ALLE om kjærlighet, så hvorfor er det så viktig å påpeke det når det gjelder en kvinne? 

Anonymkode: feebc...a9b

Det du skriver her har ingenting å gjøre med det jeg spurte om.

Anonymkode: ba512...3d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nevn ÈN artist som ikke har skrevet om forhold? Rapartister gjelder ikke, og til og med mange av disse trashy rapartistene skriver om kjærlighet og forhold. 

Rolling Stones, Deep Purple, Beatles, Led Zeppelin, Muse, Nirvana, U2, osv. skriver ALLE om kjærlighet, så hvorfor er det så viktig å påpeke det når det gjelder en kvinne? 

Anonymkode: feebc...a9b

Se under, slik svarer du på et spørsmål

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og nei, hun har veldig varierte låter som ikke handler om dårlige forhold, men du vil sikkert heller høre på upersonlige låter laget av store plateselskap?

Anonymkode: feebc...a9b

 

Anonymkode: ba512...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg vil høre på Taylor Swift låter foretrekker jeg Ryan Adams sine cover versjoner.

Anonymkode: f0475...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg vil høre på Taylor Swift låter foretrekker jeg Ryan Adams sine cover versjoner.

Anonymkode: f0475...142

Dette albumet er "alternativt" og et melankolsk album. Anbefaler deg å lytte, disse låtene er ikke så veldig "pop." Så hvis du likte Ryan Adams coveralbumet, tror jeg du kommer til å like dette albumet. 

Anonymkode: feebc...a9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg vil høre på Taylor Swift låter foretrekker jeg Ryan Adams sine cover versjoner.

Anonymkode: f0475...142

Bare navnet "forklore" burde fortelle at dette er et annerledes album fra Taylor 🙏

Anonymkode: feebc...a9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg vil høre på Taylor Swift låter foretrekker jeg Ryan Adams sine cover versjoner.

Anonymkode: f0475...142

Hør på dette:

 

Anonymkode: feebc...a9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette albumet er så bra! Jeg er så imponert over låtene og dessuten ligger fokuset på tekstene og ikke på produksjon. Helt perfekt.

 

Anonymkode: feebc...a9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse


Bl så glad når jeg gikk inn på spotify i morrest og dette albumet dukket opp! Men jeg ble litt skuffet. Elsket «lover»-albumet, men dette ble litt «depressivt». Det ble jo to vidt forskjellige album og sanger. Men har lagt min elsk på «exile» da med Bon Iver, den var fin den! Må vel bare lytte gjennom albumet et par ganger til så finner jeg vel flere godbiter, men jeg hører lite på rolige sanger så derfor traff det meg ikke helt.

Anonymkode: ed09d...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Bl så glad når jeg gikk inn på spotify i morrest og dette albumet dukket opp! Men jeg ble litt skuffet. Elsket «lover»-albumet, men dette ble litt «depressivt». Det ble jo to vidt forskjellige album og sanger. Men har lagt min elsk på «exile» da med Bon Iver, den var fin den! Må vel bare lytte gjennom albumet et par ganger til så finner jeg vel flere godbiter, men jeg hører lite på rolige sanger så derfor traff det meg ikke helt.

Anonymkode: ed09d...5f3

Ja, dette er et annerledes album og blir karakterisert som et alternativt album, men jeg har alltid likt de litt rolige sangene, hvor fokuset ligger på tekstene og stemmen hennes og litt mindre på produksjon. Jeg syns flere av låtene hennes har vært overproduserte og har alltid foretrukket acoustic-versjonen av låtene hennes. 

Disse sangene er dype og tekstene tar pusten fra meg. Bare gi meg Taylor og en gitar eller piano ❤️

Anonymkode: feebc...a9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Hør på dette:

 

Anonymkode: feebc...a9b

Interessant :) Skal sjekke ut resten av plata!

Anonymkode: f0475...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest 24/7SylviaPlath
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg vil høre på Taylor Swift låter foretrekker jeg Ryan Adams sine cover versjoner.

Anonymkode: f0475...142

Faktisk flaut 😂😆 Get better soon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne låta er knallgod fra cover plata med RA

 

Anonymkode: f0475...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Interessant :) Skal sjekke ut resten av plata!

Anonymkode: f0475...142

Jeg tror dette må være yndlingsalbumet mitt fra Taylor. Det er nettopp dette jeg liker med henne og her får jeg et helt album med slike sanger jeg liker. Her kommer låtskrivertalentet virkelig hennes fram, hun er enestående når det gjelder låtskriving, det er det ingen tvil om. 

Anonymkode: feebc...a9b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...