President Chimp Skrevet 26. juli 2020 #21 Skrevet 26. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg definerer dårlig humor som humor som ikke får meg til å le. Dette er veldig relativt. Det jeg mener er dårlig humor kan være fantastisk humor for andre. Anonymkode: a8765...958 Hvordan er aldersforskjellen? Man endrer seg mye iløpet av et liv, og senere vil du sannsynligvis har et forskjellig verdisyn enn du har nå. Et forhold er plastisk og flytende, det endrer seg over tid. Fornuften sier jo at dersom han har et sunt verdisyn og dere klikker mentalt sett og har god kommunikasjon, så er humor og spenning en ting som kanskje ikke absolutt er nødt til å klaffe 100%. Min erfaring er også at humor endrer seg. Jeg elsker et godt ordspill, men dersom jeg møter ei dame som ikke digger det så ville jeg hatt null problem med å tilpasse meg.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #22 Skrevet 26. juli 2020 Hadde gått videre. Jeg stoler på meg selv, min dømmekraft, og min tolkning av situasjonen. Vekker ikke mannen noe i meg følelsesmessig, har vi ikke lik humor, da er det ikke mannen for meg. Anonymkode: 4b12b...283
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå